Білімділер поралы

Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу 78: 26, 88: 44

Математика
Тақырыбы: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу 78: 26, 88: 44
Мақсаты: 1. екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін қарастыру
2. Логикалық ой - өрісін дамыту
3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ типі: аралас сабақ
Әдісі: СТО, ОЖӘТ, АКТ, ТДОЖ, ОК, ОүБ
Көрнекілігі: суреттер, кестелер, дидактикалық ойынға арналған заттар,
ББҮ кестесі, «Саяхат» ойынына қажет паровоз, вагондар.

Барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі: Топқа геометриялық фигуралар арқылы бөліну, бір - төрт таңбалы сандар, разрядтарды еске түсіру.
Ынтымақтастық атмосферасын құруға ниеттену. Топ басшысын сайлау. Сөздің бастапқы әріптерімен «Біз бүгін қандаймыз?» ұранын ойластыру.(бәрін білеміз – біргеміз, ойланамыз, оқымыстымыз, есепке жүйрікпіз, мықтымыз)
Сабаққа дайындық:
1. «Сұрақты қағып ал»- көбейту кестесін қайталау,
2. «Кім жылдам?»- логикалық, лездеме сұрақтар
II Үй тапсырмасын тексеру
Топ басшысын топтағы үй тапсырмасының орындалуын бақылайды, жұптағылар жауаптарын тексереді.

III Білімді тексеру кезеңі: Қандай есептерді шығарып жүрміз?- Бір таңбалы сандарға көбейту, бөлу. (әр тапсырма орындау арқылы вагондарды жалғап, саяхатқа дайындалу)
1. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу
224: 2
969: 3
846: 2
693: 3
топтық жұмыс: Көбейту, бөлу тәсілдерін түсіндіре отырып, есепті шығару. Шапалақ, ым арқылы бағалап отыру.
2. Флипчартпен жұмыс -«Тиісті санды қой» - бағдаршам бағалауы
Білемін кестесіне жазу
2. «Домино» ойыны – өткенді қайталау, соңғы тапсырма - 78: 13

IV Мақсатын қою кезеңі: 78: 13 - мәселенің туындауы, оны шешу жолдарын қарстыру, ұсыну, тиімдісін таңдау. «Білгім келеді» кестесін толтыру.
Тақырыбын, мақсатын өз беттерінше айту: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу - 78: 26, 88: 44

V Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Электронды оқулық арқылы түсіндіріледі.
1 Екі таңбалы сан екі таңбалы санға неғұрлым тиімді жолмен бөлуге негізделеді. Көбейту кестесін еске түсіре отырып, есептеу.
Мұнда «сынап көру» тәсілі жетілдіре пайдаланылады.
Сыналуға тиісті сан бөлінгіштің және бөлгіштің соңғы цифрларына байланысты алуға тиісті сан іріктеледі.
78: 26 және 88: 44 түсіндіру
2. Сергіту сәті: «Қара жорға»- бейнетаспасы арқылы

VI Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1. Жаттығулар орындау – «Өрмекші» ойыны ( топтардың араласа, бірлесе жұмыс жасауы). Бағдаршаммен топ жұмысын бағалау.
№ 2 Дәптермен жұмыс – «Өзім білем». Сигналдармен белгі беру - өз жұмысын бағалау

VII Бекіту кезеңі:
Топтарға постер қорғату: 75: 25, 75: 15, 84: 12 - шешу жолдарын түсіндіру.
2 жұлдыз, 1 тілек – кері байланыс
Қорытындылау. Үйрендім кестесін толтыру

VIII Үйге тапсырма беру кезеңі:
1. 52 - бет №5
2. Бағалау: Топ басшысының бағалауы, өздерін бағалау

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы,
№2 Ертіс жалпы білім беру мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Бейсенбаева Н. Е.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 142
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 142
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика