Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Баспана түрлері. Дыбыс. Сөйлеу

10 қаңтар 2020, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Күні: 28.09.2019ж
Сынып: 1 
Қатысқандар саны: 
Қатыспағандар саны:
МектебіЖангелдин орта мектебі 
Мұғалімі:Естайлакова Лена Аусабитовна
Сабақтың тақырыбыБаспана түрлері. Дыбыс. Сөйлеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.1 Оқу түрлерін қолдану
1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау 
1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. 
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікБаспана-жилье-housing имя сущ. housing корпус, жилье, жилище, снабжение жилищем, кожух, жилищное строительство accommodation жилье, помещение, приспособление, аккомодация, примирение, компромисс
Habitation жилье, жилище, проживание, обиталище, житье, местожительство
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы
8 минут
№1 Төмендегі жан-жануарлардың  қайда     мекендейтінін суреттен тауып көр.
№2 Өзің тұратын  үйді     таңдап, ол туралы  әңгімеле.
Таныстырылым,оқулық
пен жұмыс
Сергіту сәті
1 минут
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма
8 минут
Сурет бойынша тапсырма. Суретті боя.
Түрлі тапсы
рмалар
Аяқталуы
16 минут
Топтық жұмыс
1-топ «Менің үйім» сурет салу
2-топ «Ауыл үйлері» коллаж
3-топ «Керемет үй» ермексаздан жасау
Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия:Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.
Бас бармақтар
Дифференциация – оқушылар-ға көбірек қол дау көрсетуді қалай жоспар лайсыз? Қа білеті жоғары оқушыларға қандай тапсы рмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз? 
Пәнаралық байланыс 
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 
АКТ
 Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көр сету.Қабілеті жоғары оқу шылар айтыл ған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұр ыс қайталай алады.Оқушылар өздері жасаған     бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
85
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Күні: С ынып : 1 Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны:0 Сабақтың тақырыбы Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды. Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды. Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Оқушымын мен енді! Сөйлеу.
Оқушымын мен енді! Сөйлеу.
Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.