Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәтін дегеніміз не?

10 қаңтар 2020, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: 
Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым
Мәтін дегеніміз не?
Күні:   13.11.2019ж 
СЫНЫП:  2Қатысқан оқушылар  саны:  Қатыспаған оқушылар саны: 
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау            
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу          
2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Сабақ  нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. 
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.  
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау  критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі. 
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы
5  минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
«Аялы алақан»
Тренинг.
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
  1. Мәтін дегеніміз не?
Оқы. Салыстыр.
Қай қатарда сөз берілген?
Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған?
Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?
Мәтінді көшіріп жаз.
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Ортасы  
10 минут
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
  1. Сұрақтарға жауап жаз.
Сыныпта қанша оқушы бар?
Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала?
Сыныптастарың бір-бірімен тату ма?
Талдау
«Ыстық орындық» орындық әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.         
3.4.  Жұптық, өздік жұмысы.
Оқулыққа бырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Аяқталуы 
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
"Таңда да таста" әдісі
4-жаттығуды орындату «Мен кезекшімін» тақырыбына мәтін құру
"Таңда да таста" әдісі
Кері байланыс
3 минут
«Жетістік» баспалдағы.Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
2 минут Үйге тапсырма:5. 72-бетте.
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
82
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Сөз және оның мағынасы Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын. (күнделікті сабақ жоспарлары)
Сөз және оның мағынасы Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын. (күнделікті сабақ жоспарлары)
- мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
Сөйлеу мәдениеті
Сөйлеу мәдениеті
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату
Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Алуан түрлі ғаламшарлар
Алуан түрлі ғаламшарлар
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Есептер шығару
Есептер шығару
Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.