Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Э.Распе "Китпен кездесу"

20 сәуір 2012, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Сыныбы: 4
Ана тілі
Тақырыбы: Э.Распе «Китпен кездесу»
Мақсаты:
а)Өткен сабақпен байланыстыра отырып, жаңа сабақты енгізу;
ә) Мюнхаузеннің басынан өткен хикаяларымен таныса отырып, балалардың ой-өрісін, қиялын дамыту;
б) өз пікірін айтуға төселдіру, мойымауға, қиындықтан жол таба білуге баулу.

Түрі: Аралас
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Әдісі: Ой қозғау, топтастыру, түртіп алу, болжау кестесі, әңгіме кестесі
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, карта
Пәнаралық байланыс: Жануартану, география, қазақ тілі

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
а) амандасу;
ә) тексеру;
б) назарын сабаққа аудару.
ІІ Қызығушылықты ояту.
1.Ой қозғау.
– Балалар, өткен сабағымызда қай елдің жазушысымен таныстық?
- Оның қандай шығармасы бар?
- Өткен сабағымызда Мюнхаузеннің қандай хикаясымен танысып едік?
Әңгімеші
Өтірікші
Неміс
Данышпан
Саяхатшы
Өтірігімен
Әзілқойлығымен
Кит пен кездесті
түйісті
қашты
ақыл тапты
Тапқырлығымен
Құтқарды
Қызықты оқиғаларымен
ІІ Мағынаны тану.
3. Болжау кестесі.
Ары қарай не болады деп ойлайсыз? Оған қандай дәлелің бар? Шын мәнінде не болды?
- Ол қандай қырсыққа тап болды деп ойлайсыз?
- Олар соқтыққан тас емес, сонда не?
- Киттен қалай құтылады деп. ойлайсыз?
- Үлкен китті кемеге қалай тиейді?
- Ол қандай ақыл тапты?

4. Түртіп алу.
Кит -
Мачта -
Зәкір -
Матрос -
Каюта-

IV Толғаныс.
1.Категориялы топтастыру. (Бастапқы топтастыру әдісіне қайта оралып, бүгінгі танысқан хикая бойынша кейіпкер әрекетіне баға береміз)
Кит

Су жануары
Алып
Зияны жоқ
Түрлері көп
Досымыз

(Балалармен біріге отырып, кит сөзіне топтастырамыз)
- Балалар, бұл хикаялар шындыққа жанаса ма?
- Біздің әдебиетімізде өтірікке құрылған әңгіме - өлеңдер кездесе ме?
- Кім қандай өтірік өлең біледі?
- Балалар, өмірде өтірік айтатын адамдар кездесе ме?
- Мюнхаузен турасында қай ел фильм түсірген еді?
- Басты рөлді сомдаған қай актёр?
5. Әңгіме кестесі.

Хикаяның аты
Авторы
Оқиға орны
Кейіпкерлері
Қорытынды

V Үй тапсырмасы. Оқып түсінгенін айту және ойдан өтірік әңгіме-өлең құрастыру.
VI Бағалау.
5 771
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Баубек Бұлқышев «Ана»
Баубек Бұлқышев «Ана»
Ананы жақсы көріп сыйлауға, құрметтеп аялауға тәрбиелеу. Ата - ананы, үлкенді сыйлауға, жақсы көруге баулу.
Дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер
Дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады. Кез келген дұрыс бөлшек 1 – ден кіші. Алымы бөлімінен үлкен немесе тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе 1 – ге тең.
Кішкене қыздың ерлігі
Кішкене қыздың ерлігі
Қызылорда қаласындағы №112 орта мектебінде мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Қосбармахова Руза Ақсырғақызы
Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы»
Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы»
Атырау қаласы, Амангелді атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Құрманғалиева Динара
Ақсақ құлан, Жошы хан
Ақсақ құлан, Жошы хан
Өтегенова Набия Төлегенқызы Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?
Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?
Өтегенова Набия Төлегенқызы Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×