Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Химиядан күнделікті сабақ жоспары 11 сынып

Химиядан сабақ жоспары 11 сынып
Пән мұғалімі Сыдықбекова Т. Н.

Тақырыбы: §14. 1. 14. 2. 14. 3. Химияның қоғамдағы рөлі. Химияның диалектикалық көзқарасты қалыптастырудағы рөлі. Химияның өндірістегі, шаруашылықтағы және күнделікті өмірдегі маңызы. Химияны дамытудағы қазақстандық ғалымдардың қосқан үлесі.
Білімділік мақсаты: Оқушыларға көмірсутек шикізаттарын негізінде синтезделетін органикалық қосылыстардың маңызды өндірістері, Қазақстандағы мұнай химия өндірісінің дамуы туралы білімді жетілдіру;
талдау, қорытындылау біліктіліктерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі: бекіту сабақ
Сабақ өткізілу түрі: кітаппен өз бетінше жұмыс, 11 - ЕТЖ - 1 жаттығулар орындау, хабарлама
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, видеофрагмент көрсету 11 - ЕТЖ - 1,
Ұйымдастыру кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Үй тапсырмасын тексеру:
Айналым берілген тапсырманы тексеру - кеңесшілердің көмегін пайдалану.
Оқушылардың хабарламасы: «Химия адам ісіне құлашын кең жаяды»
«Химия және экология»
Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.

2. Оқыту проблемалары:
1. Білімді жаңғырту:
Фронталды әңгімелесу:
 Қандай қосылыстарды азотты органикалық қосылыстар деп атаймыз?
 Қандай қосылыстарды нитроқосылыстар деп атаймыз?
 Қандай функционалдық топты нитротоп деп атаймыз?

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:
Білімділік міндеттері:
Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
- оқушылардың білімді қабылдауына, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелеуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету;
- оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.
1. Мұғалімнің түсіндіруі:

11 - Б - 5 көрсету
Өздік жұмыс: кітаптағы 21 – інші кестемен жұмыс.

Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңі:
Білімділік мақсаты:
1. - оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
- алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
- кеткен кемшілікті жою жұмыстары; -
Дәптерге қажетті мәліметтерді жазу.

Білімді қорытындылау және жүйелеу:
- тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;
- оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;
Лабораториялық тәжірибе№15
Фронталды сұрақтар қою:
Химия ғылымының XXI ғасырдағы дамуын қалай елестетесіңдер?
«XXI ғасыр - химия ғасыры» дегенді қалай түсінесіңдер?

Білімді тексеру және өз бетінше тексеру кезеңі:
- оқушылардың өтілген материалды қаншалықты дұрыс меңгергенін анықтау;
Оқушылардың іс-әрекеті мен біліміндегі олқылықтарды анықтау. Кеткен олқылықтардың себебін анықтау.
- оқушылардың өзін – өзі бағалау қабілеттерін дамытуға жағдай жасау
1. Өзара т тексеру.(жұппен сұрақтар дайындау арқылы жұмыс істеу)

Үй тапсырмасын беру кезеңі: Білімділік міндеттері:
- оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты, мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету
1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.
2. Дәптерге жазғандарын тексеру.
Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру: §14. 1 - 14. 2 - 14. 3

Сабақ қорытындысын шығару кезеңі.
- жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру. Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.

Рефлексия кезеңі: Білімділік міндеттері:
- оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.
- оқушылардың өзін - өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым – қатынас принципін үйрету.

§14.1, 14.2. 14.3 жүктеу

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 144
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 142
Роботтар: 3
Zharkinay School12
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика