Білімділер поралы

Сутек - химиялық элемент және жай зат, сутектің изотоптары

Сабақтың тақырыбы: Сутек - химиялық элемент және жай зат, сутектің изотоптары.
Білімділік: сутектің химиялық элемент және жай зат ретіндегі түсінігін қалыптастыру мақсатында элементті сипаттауға ерекше мән беріп, білімдерін дамыту, табиғатта таралуы және алыну жолының ерекшеліктерін өткен сабақпен байланыстыра отырып түсіндіру.
Дамытушылық: экзо, эндотермиялық реакцияларды қайталай отырып, оқушылардың дұрыс шешім қабылдай білу дағдыларын жетілдіру, белсенділік икем дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа және мақсатқа жете білуге, ізденімпаздыққа баули отырып, экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Мұғалімнің түсіндіруі, кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, қорытынды жасау, ойын элементтерін қолдану.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, Д. И. Менделеевтің периодтық кестесі.
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру мақсатында оқушылар шаттық шеңберін құрып әр оқушы өз есімдерінің бас әріптерінен басталатын сөздерді айтып шығады, содан соң оқушылардың қаламсаптарын жинап ап қаламсап стратегиясын пайдалану арқылы екі топқа бөлемін, екі топқа топ аттарын беремін 1 топ металдар, 2 топ бейметалдар тобы, оқушыларға бағалау парағын таратып беремін, ал оқушылар сабақ соңында бағалау парақтарын толтырады.

Үй тапсырмасы: Өткен тараудағы тақырыптарды қайталау болатын, оқушылардың білімін тексеру мақсатында тест тапсырмалар беремін, әр оқушы жеке - жеке орындайды.
1. Мына сөйлемдерде айтылғандардың қайсысының оттекке қатысы жоқ:
А) сутек пероксиді Н2О2айырылғанда алынады;
ә) салыстырмалы молекулалық массасы 32
б) суда жақсы ериді;
в) су молекуласында оттектің бір атомы бар.
2. Алюминий оксидінің формуласында алюминийдің индексі
А) 1 б) 3
ә) 2 в) 4
3. Ва + О2 = ВаО теңдеуіндегі коэффициенттердің қосындысын тап
А) 4 б) 5
ә) 6 в) 3
4. Кез келген газдың 1 молі қанша көлем алады
А) 44, 8л б) 11, 2л
ә) 22, 4л в) 67, 2л
5. Оттек латын тілінен аударғанда қандай мағына білдіреді?
А. су тудырушы ә. түтінді газ б. қышқыл тудырушы в. қопарғыш газ
6. Оттек атмосферада қанша пайыз кездеседі?
А. 21 ә. 49 б. 57 в. 65
7. Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесінде нешінші орында тұр?
А. 5 ә. 1 б. 3 в. 5
8. Оттек қанша градуста қатады?
А. 220 ә. 180 б. 260 в. 218
9. О3 газының атауы?
А. Озон ә. оттек б. азот в. көміртек
10. Ауаның құрамын алғаш рет ашқан француз ғалымы?
А. М. В. Ломоносов ә. А. Лавуазье б. К. Шелее в. Ж. Пруст
11. Жарық пен жылу бөліне жүретін реакциялар қалай аталады?
А. тотығу ә. тотықсыздану б. жану в. қосылу
12. Біреуі оттек болып келетін екі элементтен құралған бинарлы қосылыстар қалай аталады?
А. Оксидтер ә. қышқылдар б. тұздар в. негіздер
13. 1785ж голланд оқымыстысы ашқан газ?
А. оттек ә. сутегі б. озон в. көміртек
14. Көкшілдеу түсті, өзіне тән иісі бар, суда аз еритін зат?
А. оттек ә. сутегі б. озон в. көміртек
15. Оттектің салыстырмалы атомдық массасын тап?

Ақтөбе обылысы, Байғанин ауданы
Көкбұлақ ауылы, Көкбұлақ орта мектебінің
Химия пәні мұғалімі Өтемісова Гүлназия Болатбекқызы

Сутек - химиялық элемент және жай зат, сутектің изотоптары жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 178
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 176
Роботтар: 2
zhaxygull Ардақ
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика