Білімділер поралы

Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу

7 сынып
Сабақ тақырыбы: Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты / оқу бағдарламасына сілтеме / 7. 1. 2. 15 – элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу;
7. 1. 2. 16 – химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық / формулалық массасын есептеу;
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үйренеді:
Валенттілік, химиялық формула, салыстырмалы молекулалық масса деген ұғымдардың анықтамасын біледі және мысал келтіріп айта алады.
Оқушылардың көбісі үйренеді: Химиялық қосылыстардың формулаларын құрастыруды үйренеді, химиялық қосылыстың формуласы бойынша оның салыстырмалы массасын есептеп шығаруға дағдыланады.
Кейбір оқушылар үйренеді: Химиялық формулаларды қолданып, уш және одан да көп атом түрінен тұратын заттардың салыстырмалы молекулалық массасын есептеп шығарады.
Бағалау критерийі
1. Элементтердің атаулары мен олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолданып, бинарлы химиялық қосылыстардың формулаларын анықтайды.
2. Зат формуласын дұрыс жаза біледі
3. Қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептей алады.
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология
Химиялық формула, индекс, коэффициент, с. а. м. – терминдерімен танысады, біледі.
Оқытудың тілдік мақсаты:
Айтылым: Химиялық формула, валенттілік, салыстырмалы молекулалық масса дегеніміз не? – сұрақтарға ауызша жауап береді.
Тыңдалым: есептер жинағын пайдалана отырып, қосылыстар соның ішінде оксидтердің с. а. м. анықтау үшін оқушылар бір - біріне түсіндірді, тыңдайды.
Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды, мәтінді оқиды.
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Химиялық формула – заттың құрамын.......... және... арқылы шартты түрде жазу.

Сабақтың басы
Ұйымдастыру шаралары
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық ахуал. Оқушыларға смайликтер үлестіріледі.
Оқушылар көңіл - күйлеріне сай смайликті көтереді.
Бүгінгі сабақ барысындағы жақсы көңіл - күйімізбен кірісеміз.
Сынып оқушыларын топқа бөлу. Топқа бөлу үшін «Дорба» әдісін пайдаланамын. Дорбаның ішінде «Валенттілік», «Химиялық формула», «Салыстырмалы молекулалық масса» сөздер жазылған парақшалар болады.
Оқушылар бір - бірден келіп парақшаларды алып, топтарға бөлінеді. Нәтижесінде үш топ болады.
Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ – үйрену, ұғу, ұлағат,
Әрбір ісім – тіршілік, тірек, адамдық,
Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық деп сабағымыз басталады.

Т/Ж. №1 тапсырма
«Сұрақтар жаңбыры» әдісі

Үйге берілген тақырып бойынша әр топтар параққа сұрақ жазып, бір - біріне лақтырады. Алған сұраққа жауабын жазып, кері лақтырады. Жауабы тексереді.
Кері байланыс: қол шапалақ және мұғалімнің қолдауы.

Қостанай ауданы әкімдігі білім бөлімінің
«Семенов орта мектебі» ММ
Мұғалімнің аты - жөні: Бахатова Тенгуль Камиевна

Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 330
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 329
Роботтар: 3
Данка86
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика