Білімділер поралы
загрузка...

Информатика әлеміне саяхат сабақтан тыс іс – шара «ХХІ – ғасыр көшбасшысы»

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика түрлері
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушыларға компьютерлік графика түрлерімен кеңірек таныстырып, олардың бір - бірінен айырмашылықтарын көрсету.
Дамытушылық: Компьютерлік графиканы пайдалану жолдарын дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық талғамын қалыптастыру. Дизайнерлік мамандыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Paint, Word, Corel draw, Adobe Photoshop, “ХХІ – ғасыр көшбасшысы” презентациялық Power Point терезелеріндегі көрнекіліктер, мультимедиялық фильм.
Техникалық құралдар: Проектор, сканер, фотоаппарат, интерактивті тақта.

Сабақтың әдісі: Жаңа ақпараттық технология, мультимедиялық оқыту бағдарламасын пайдалану (Топтық жұмыс, жұптық жұмыс)
Сабақтың түрі: Презентациялық жарыс сабағы, практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау (« ХХІ – ғасыр көшбасшысы»
Пәнаралық байланыс: Математика, бейнелеу өнері, физика
Күтілетін нәтижесі: Компьютерлік графика туралы біледі;
Пиксель ұғымымен танысады;
Графика түрлерін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады.

Сабақтың барысы
Кезеңдер:
I. Ұйымдастыру
Мұғалімнің әрекеті: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәттілік тілеу.
Әр түрлі суреттермен сыныпты топқа бөлу. (векторлық графика, растрлық графика, 3Д)
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар себеттен
І топ. Векторлық
ІІ топ. Растрлық
бойынша топқа бөлінеді.
ресурстар: Оқулық
Стикер
Маркер
Үлестірмелі парақшалар

ІІ. Мағынаны тану
Компьютерлік графиканың топтамасы арқылы сөйлеу.
 Ақпаратты қысқа түрде жазбаша тұжырымдайды;
 Бұрынға білімді жаңа біліммен ұштастыра алады,
 Ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады;
 Таным әрекеті процесінде қарым қатынас шеберлігі
 Ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алу ұсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады;
 Мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды;
 Программамен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;
Ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады;
Жүзеге асыру қадамдары:
1. Сызбаны тақтаға және дәптерге сызып алу;
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
2. Оқушылармен алғашқы екі бағанды толтырамыз;
Компьютерлік графика дегенді қалай түсінесіз?
Қандай мысалдар келтіре аласыз?
3D фильмдерді көрдіңіз бе, қандай әсерде болдыңыз?
Растрлық графика мен векторлық графиканың айырмашылықтары неде?
Не білгіңіз келеді?
3. Оқушылармен мәтінді оқу, бұрыннан таныс және жаңадан танысқан түсінікті табу; (терминологиялық сөздік)
4. Жаңадан алған білімдерімен сызбаның соңғы бағанын толтыру
5. Екінші баған бойынша қандай сұрақтарға жауап тапқандарын топта талқылау

ІІІ. “ХХІ – ғасыр көшбасшысы” жарыс сабағы
 КОМПЬЮТЕРЛІК ПРЕЗЕНТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫСЫ Оқушылар қаріпті өзгерту тіркеме парағын, тақта батырмаларының қызметтеріне толық сипаттама береді.
IV. Сергіту сәті Көңілді сергіту сәтіне видеролик қойылады.
V. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
Өзіңді тексер! Тест сұрақтарына жауап:
1. Векторлық графиканың негізгі элементтері не?
2. Векторлық типтегі кескіндер қандай графикалық редакторларда өңделеді?
3. Векторлық графика артықшылығы не?
4. Векторлық графика кемшілігі не?
5. Растрлық графиканың негізгі элементі не?
6. Растрлық типтегі кескіндер қандай графикалық редакторларда өңделеді?
7. Растрлық графика артықшылығы не?
8. Растрлық графика кемшілігі не?
9. Corel Draw бағдарламасының көмегімен не істеуге болады?
10. Бағдарламада объект деген не?
Олармен не істеуге болады?
11. Corel Draw бағдарламасында жазудың

VІ. Сабақты бекіту, бағалау. Топ басшысы топты бағалау
VII. Үй тапсырмасы §8 Графикалық режим
Қорытынды
Сабақты СТО технологиясының
БҮҮ’ стратегиясы арқылы қорытындылау:
Не білемін Не үйрендім Не үйренгім келеді

Информатика әлеміне саяхат сабақтан тыс іс – шара «ХХІ – ғасыр көшбасшысы» жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 260
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 260
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика