Білімділер поралы

Құстардың ұясы

Құстардың ұясы
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Оқушылар жұппен, топпен жұмыс істей отырып, ертегінің идеясын, тақырыбы мен мазмұнының байланысын табады.
Оқу нәтижелері:
Барлық оқушылар \с\
Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды
Оқушылардың басым бөлігі /В мәтіннің жоспарын құрады, мазмұндайды.
/Кейбір оқушылар/а/ Әртүрлі тәсілмен мәтінді талдай отырып, тақырыбы мен мазмұнын байланыстыра біледі.
Алдыңғы оқу
Үй тапсырмасын қадағалау
Бүршік. Жұмбақ.

Басталуы
Орманның бiз емшiсiмiз,
Тоқ, тоқ, тоқ (партаны үш рет ұрады).
Құрт бiткендi жоқ етемiз,
Жоқ, жоқ, жоқ (қимыл көрсетедi).
Тоқ, тоқ, тоқ,
Жоқ, жоқ, жоқ.

Алғашқы буыны – құс,
Соңғы қос әрпі – түс.
Екеуін қосып жіберсең,
Көл жағалап тік өсем.
(Құр; Ақ; Құрақ)
***
***
Майысқақпын, нәзікпін,
Садақ болып иілем.
Соңғы әріп «Н» болса,
Қалдығына азықтың,
Қоқыстарға үйілем.
(Шыбық - Шыбын)

Ортасы
Мәтінді іштей оқу.
Рольге бөліп оқу
Үкі, жапалақ, қарлығаш болып үш топқа бөлінеді.
Білгендерін өз аттары жайлы, мазмұндайды, екі жұп, екі жұп сұрақ дайындайды,
Екі топ бір - біріне сұрақтар қояды.

Соңы
Сөздік жұмысы.
Сол құстар жайлы мақал, қасиеті жайлы ойларын айтады.
«Дөңгелек үстел» Сабақтың тақырыбы жайлы бірінен кейін бірі мәтін құрап шығады.
Қай топ дұрыс қортынды шығарып, жоспар құрады.

Алматы облысы, Панфилов ауданы, Сәттіжол ауылы
Соцжол атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Джетписбаева Алия

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 147
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 145
Роботтар: 3
aidar03 ermek kaparova
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика