Білімділер поралы
загрузка...

Қысқа мерзімді жоспар тарих. Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері

Сабақ тақырыбы: §1 Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (ежелгі, орта ғасырлардағы, жаңа және қазіргі заманғы тарих);
Жоспары:
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері 1. Тарих туралы түсінік.
2. Тарихтың қалыптасуы және дамуы.
3. Тарих ғылымы туралы мағлұмат беру.

Күтілетін нәтиже: Тарих ұғымымен және тарихи кездермен таныса отырып, топтасып жұмыс істеуге бір – бірімен ой бөлісіп қорытынды жасауды, ойларын ашық және толық жеткізуге үйренеді.
Негізгі идеялар: Оқушылар тарих ұғымының қалай қалыптасып дамуы туралы заттай және жазбаша деректермен таныса келе тарих пәні ұғымының негізін түсінеді.
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ Топтық жұмыс
Жеке жұмыс кесте толтыру

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
а) сәлемдесу
б) сабаққа дайындығын тексеру
в) оқушылар назарын сабаққа аудару, Таратпалар арқылы топқа бөлу
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1. 2. Топқа бөлу Оқушыларды тарихи дерек көздері Археология, Этнография, Антропология деп жазылған таратпалар арқылы үш топқа орналасты ( 2 минут)

ІІ. Жаңа сабақ
2. 1 Қызығушылықты ояту.
«Ой талқы» (3 – минут)
1. Тарих сөзі қандай мағына береді?
2. Тарих оқиға дегеніміз не?
3. Тарих пәні дегеніміз не?
(Оқушылар бастауыш сыныпта дүние тану сабақтарынан өткен материалды еске түсіру)

2. 2 «Қара. Оқып шық. Жап. Жаз» - мәтінмен жұмыс (15 минут)
Оқушылар мәтінді оқи отырып постерге тірек - сызбалар арқылы баяндайды
«Бағдаршам» (2 мин)
Әр топ бірін - бірі
Қызыл – өте жақсы, жасыл - жақсы, сары - әлі де толықтыруды қажет етеді

ІІІ. Бекіту
3. 1 Кестемен жұмыс (8 мин) Тарих пәні
Оқушылар жеке деңгейлік тапсырмаларды орындай
«Сен - маған, мен - саған» (2 мин)
Оқушылар бір – бірінің тапсырмаларын тексеріп геометриялық фигуралар арқылы бағалайды
ІV. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау

Рефлексия
Бүгінгі сабақ сабақ саған ұнадыма
Оқушылар смайликтерге стикерлермен өз ойларын жазады

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері жүктеу

2 сабақты қарау
3 сабақты қарау
4 сабақты қарау
5 сабақты қарау
Сақ тайпалары, Сақтар - ежелгі Қазақстанды мекендеушілер қарау
Қазақстан территориясындағы ғұн тайпалары қарау
Қазақстан территориясындағы көне түркілер қарау
Шығыс даналары қарау
Ұлы Жібек жолы қарау
Моңғол шапқыншылығы қарау
Қазақ халқының қалыптасуы және қазақ хандығының құрылуы қарау
Қазақ хандары, билері және батырларының тарихы
Қазақстан және Ресей қарау
Абылай хан, өмірі мен саяси қызметі қарау
Қазақ ағартушылары қарау
Қорытынды тарау бойынша қайталау
Қазақ халқының материалдық мәдениеті қарау
Архитектуралық ескерткіштер қарау
Қазақтардың рухани мәдениеті қарау
Наурыз мейрамы қарау
Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері қарау
Діннің пайда болуы қарау
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы қарау
Қазақстан 1941 – 1945 жылдары, Ұлы Отан соғысы жылдарында Германияның фашистік әскери жоспары, Ұлы Отан қарау
Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов қарау
Тың игеру қарау
Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев қарау
Ғарышты игеру қарау
Қазақстан егеменді - мемлекет қарау
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қарау
Астана – Қазақстанның бас қаласы қарау
Қорытынды қайталау қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 73
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 73
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика