Білімділер поралы

Ондық бөлшектерді қосу, азайту тақырыбына есептер шығару

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу, азайту тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: ондық бөлшектерді қосу, азайту алгоритмін айта білуге үйрету және оны ондық бөлшектерді қосуда, азайтуда пайдалана білуге дағдыландыру. Ондық бөлшектерді қосуда, азайтуда тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: оқушылардың есептер шығара білу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды өз бетімен жұмыс істей білуге, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы
Сабақтың жүрісі: 1-кезең. Ұйымдастыру
2-кезең. Өтілген материалды актуалдау
3-кезең. Математикалық диктант (интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі, тексеру)
4-кезең. Тест орындау (Aсtivote арқылы)
5-кезең. Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма

Математикалық диктант
1. Ондық бөлшектерді қосу үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында... тұратындай етіп,... түрінде жазу керек. 2)...... қосу керек 3) қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің... қою керек.
2. Егер қосылғыштардағы ондық таңбаларының саны әр түрлі болса, онда ондық таңбаларының саны аз қосылғышқа қажетті... тіркеп жазу керек.
3. а + в = в + а ( қосудың... қасиеті) ( а+в) +с = а+(в+с) (қосудың... қасиеті)
4. Ондық бөлшектерді азайту үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында тұратындай етіп,... түрінде жазу керек 2)... бойынша азайту керек
3) айырмадағы үтірді азайғыш пен азайтқыштағы... астына тура келтіріп қою керек.
5. Егер азайғыш пен азайтқыштағы ондық таңбалар саны әр түрлі болса, онда оларды... тіркеп жазу арқылы теңестіреміз.
6. Егер азайғыш натурал сан болса, онда натурал саннан кейін... қойып, қажетті... санын... жазамыз.
Тест
1. Ондық бөлшектерді қос: 0, 75 + 0, 25=
А. 0. 1
B. 1
C. 10
D. 0. 9
2. Ондық бөлшектерді қос: 8, 65+2, 34=
А. 22. 05
B. 10. 9
C. 10. 99
D. 8. 84
3. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте: 5, 24+2 =
А. 7, 99
B. 9, 67
C. 7, 27
D. 8. 67
4. Есепте: 0, 35+ =
А. 4. 3
B. 8. 35
C. 43
D. 1. 15
5. Азайтуды орында: 15, 3 - 0, 3=
А. 15, 6
B. 12, 3
C. 15
D. 18
6. Есепте: 3 - 1, 75=
А. 1, 25
B. 12, 5
C. 2, 25
D. 2, 5
7. Азайтуды орында: 6, 25 - 4, 3=
А. 5, 82
B. 1, 95
C. 1055
D. 19
8. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте: 6, 2 - =
А. 6, 9
B. 69
C. 59
D. 5, 9
9. Өрнекті ықшамда: 3а – 2, 7 а=
А. 1, 3
B. 0, 3а
C. 1, 3а
D. 0, 3
10. Есепте: 6, 3 – 2, 3 +7, 5 =
А. 11, 5
B. 1, 1
C. 11
D. 0, 9
Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 285
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 283
Роботтар: 2
bekasi Динара Айтжанова
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика