Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Желтоқсан қаһармандары

Тақырыбы: Желтоқсан қаһармандары
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға еліміздің тәуелсіздік алғанына 18 жыл толуына байланысты Қазақстан туралы білімін кеңейту.
2. Отанды сүюге, байлығымызды қорғауға, болашақта Отанымыз Қазақстанды өркендетуге білімді адамдар керек екенін түсіндіру.
3. Туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, халықтың әдет - ғұрпын, салт - дәстүрін сақтап, оны әрі қарай жалғастырып, тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Н. Ә. Назарбаевтың суреті, қанатты сөздер, еліміздің рәміздері.
Түрі: Брейн - ринг.

І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Әнұран ойналады.
ІІІ. Тәуелсіздік ата - бабам аңсаған.
Тәуелсіздік алғанға дейін қазақ халқы басынан небір қиындықтар мен сұрапыл жылдарды өткерді. Соның бірі – қазақ халқының ары мен тарихына өшпес із қалдырған желтоқсан оқиғасы.
Желтоқсан құрбандарын 1 мин. үнсіздікпен еске алайық.
Кешімізді ашық деп жариялауға рұқсат етіңіздер.
Бүгінгі біздің сабағымыз брейн - ринг түрінде өтеді.
1 - топ – Мәртебе, 2 - топ – Гүлжайнар.
Ал, сайысымыздың төрешілері екі топтың ұпай санын анықтап отырады. Біздің сайысымыз 6 турдан тұрады:
1. Тәуелсіздік шежіресі.
2. Тапқырлық сайысы (10 сұрақ)
3. Тапсырма:
А) Тәуелсіздікке қалай жеттік?
Б) Тәуелсіздік алғаннан кейін неге қол жеткіздік?
4. Рәміздерді білесің бе?
5. Сөзжұмбақ шешу.
6. Егер мен президент болсам...
- Тәуелсіздік алу Қазақстан халқы үшін оңайға түскен жоқ. Оның айғағы 1986 жылы 16 - 17 желтоқсанда болған жастар қозғалысы.

Топтарға сұрақ.
1 тур:
1. ҚР тәуелсіздігі туралы заң қашан қабылданды? (1991 ж)
2. 1992 жыл (БҰҰ)
3. ҚР теңгесі айналымға қашан шықты? (1993)
4. 1995 жылы 30 тамыз (Ата заң)
5. Тіл туралы заң қай жылы қабылданды? (1997 ж)
6. 1999 жылы (Ұлттар бірлігінің сабақтастығы жылы)
7. Мәдениетті қолдау жылы болып қай жыл белгіленді? (2000)
8. 2003 - 2005 жылы қандай жыл болды? (Ауыл жылы)
9. 1994 жылы 30 маусым (Т. Мұсабаев)
10. 1996 ж (Қуғын - сүргін құрбандарын еске алу)

2 тур:
Ән. «Қарт Алатау»
Енді екі топтың тапқырлығын тексереміз. Ол үшін әр топқа сұрақтар беріледі.
1 - топ:
1. Ел ордасы:
2. Бәйтеректің биіктігі:
3. ҚР тәуелсіз деп таныған бірінші ел:
4. Қазақстанның бірінші ғарышкері:
5. ҚР ту авторы:

2 топ:
1. ҚР – ын кім басқарады?
2. ҚР астанасы Алматыдан Ақмолаға қай жылы көшті?
3. Ы. Алтынсарин кім?
4. ҚР Елтаңба авторы:
5. Абайдың туған жылы:

3 тур
1 - топ:
Тәуелсіздікке қалай жеттік?
2 - топ:
Тәуелсіздік алғаннан кейін неге қол жеткіздік?
Тәуелсіздік айшықтары еліміздің рәміздері. Келесі турымыз рәмізді сипаттау:
Енді екі топқа сөзжұмбақ беріледі: (Желтоқсан, Қазақстан)
Сайыстың соңғы туры – «Егер мен президент болсам...»
ІV. Қорытынды.

Қызылорда облысы,
Төретам кенті, №269 орта мектеп
Сынып жетекшісі: Алтыруова О.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 182
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 181
Роботтар: 3
Амангуль
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика