Білімділер поралы

Менің тұңғыш Президентім

Сынып сағаты 2 сыныптарға
Сабақтың тақырыбы: Менің тұңғыш Президентім
Сабақтың оқыту мақсаттары: 1. Қазақ халқының тұңғыш президенті Н. Ә. Назарбаевтың өмір жолы, туып өскен, оқып білім алған, қызмет еткен жерлері туралы мағлұмат беру;
2. Елбасының өмір жолынан үлгі ала отырып, Отанын, халқын сүюге, ер жүректілікке, азаматтыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу;
3. Шәкірт жүрегінде Елбасына деген сүйіспеншілік сезімін ояту, құрметтеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі: сөйлемдерді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, өлеңді мәнеріне келтіріп оқиды.
Кейбір оқушылар: Н. Ә. Назарбаевтың өмірінен қосмыша мәліметтер келтіреді.
Өткен сабақтардан алған білім: Ақылды бала мен ақылды қыз

Сабақтың басы (5 минут)
Қызығушылықты ояту:
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Үй жұмысын сұрау. Алда қандай кітаптар оқығысы келетіндері жайлы.
Ой сергек: «Сәлемдесу» ойыны
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен.. қолмен... иықпен... құлақпен..... арқамен.

Сабақтың ортасы (30 минут)
Мағынаны ажырату
Ой қозғау
Сөйлемді құрап түсініп оқы. Жаттап ал.
*Әнұран – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі..
*Елтаңба – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі.
*Мемлекеттік ту мемлекеттік рәміз болып табылады.
Тақырыпты болжау
Тақтаға адасқан сөздер ілінеді. Оқушылар сол сөздерді дұрыс орналастырып, тақырыпты табады. (Менің тұңғыш Президентім)
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Масатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.

Елтаңба – «герб» термині немістің «erbe» (мұра) деген сөзінен шыққан

Оқылым.
Тапсырма. Елбасы, Отан, туған жер туралы өлеңді түсініп әрі мәнерлеп оқы.
Жетістік критерийі: өлеңді түсінген, мәнеріне келтіріп оқи алады.
Бағалау: ЖК бойынша бағалау.
Айтылым.
Топтық жұмыс.
Тапсырма.
Сөздерді пайдаланып, Президент туралы әңгімеле Бағалау: Бас бармақ көрсету арқылы бағалау.

Ойтолғаныс
Жеке жұмыс.
Егер мен президент болсам....... Эссе жаз.

Бағалау: Қол соғу арқылы бағалайды.

Сабақтың соңы (5 минут)
Үй тапсырмасы: Елбасына арнап өлең шығару
Кері байланыс. Ауызша. Сабақтың жетістік критерийін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендері туралы айтады. (барлық сабақтарда осылай қайталанып отырады)

Рефлексиялық шеңбер.
Мұғалім оқушыларға рефлексияны жасайтын мынандай сұрақтар қояды:
- Сабақ барысындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?
- Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
- Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
- Сабақта қандай қиындықтар туындады?
- Сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?

«Береке орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Ж. Е. Әлжанова

Менің тұңғыш Президентім. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 344
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 341
Роботтар: 2
Ақгүл Гульсана Dinashka
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика