Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47

Ұстаздарға
Балалардың қауіпсіздігін қалай сақтаймыз?
Тәрбиеші топқа кіретін әр баланың өмірі мен денсаулығы үшін дербес жауапкершілікке ие....
Келешектің мектебі осылай болады деп еді...
«Мектеп деп баланың (ересектердің) ақыл - парасаты мен ой - өрісін жетілдіретін тәлім - тәрбие алатын орданы, ошақты, ұжымды атаған.» Мәселен өмірлік мектепке отбасы, ошақ қасы, той мереке, ойын сауық алаңы, медресе - мектеп, еңбек мейрамы, ақындар...
Менің педагогикалық мамандығым
Білім беру жүйесіне жаңа инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқыту үрдісін жетілдіру, оқушының танымдық қабілетін дамыту, саналы деңгейге көтеру — бүгінгі күнгі күрделі мәселе....
Еркемай бөбекжайы МКҚК бойынша жазғы сауықтыру іс - шаралар жоспары
«Бақытты - балалық шақ: бұл мен және сен» апталығы баларды қорғау күніне арналған мерекелік іс - шаралар барлық топтар...
Еңбекті қорғау және өндірістік экология - пәнінен тест жұмыстарының жинағы
Еңбекті қорғау және өндірістік экология - пәнінен тест жұмыстарының жинағы...
Баяндама. Логикалық тапсырмаларды бере отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Шығармашылық – бұл адамның өмір шындығында өзін - өзі тануға ұмтылу, іздену. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйренуі қажет. Адам бойындағы қабілеттерін дамытып, олардың өмірден өз...
Тереңнен терген жәуһар ілім
Педагогика - философиямен тамырлас ғылым. Оны қысқаша пайымдасақ: ол - адамды дамыту жолын айқындаушы философия. Ал, дін дегеніміз адамзатты Жаратушының салған жол - ынан адастырсай алып жүрер, бағыт - бағдарын нұсқаушы шамшырақ....
Орта жастағы балалардың логикалық ойлау қабілетін акт арқылы дамыту
Заманауи кезеңде бағдарлама талаптарын тиімді іске асыру және білім сапасын арттыру мақсатында педагогтардың күш - жігері мектеп жасына дейінгі баланың ақыл - ой тәрбиесін жетілдіруге бағытталады....
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі, жоспарлауы тақырыбына арналған тест тапсырмалары
1. Мұғалім сабақ жоспарын әзірлеуді... бастайды. *A) мақсаттарды анықтаудан B) көрнекіліктер әзірлеуден C) сабақтың қиындықтарын анықтаудан D) материалды іріктеуден E) жаттығуларды бөлуден...