Сабақ сапасын арттырудағы ізденістерім
БҚО, Казталов ауданы,
Бостандық ОЖББМ Химия пәнінің мұғалімі
Даулетова Әлия Қапиетқызы
Сабақ сапасын арттырудағы ізденістері
Егер мұғалім ғылымға өзі беріліп, оны толық меңгеріп сүйе білмесе онда оқушыларды да ғылымға құлшындыра алмайды, мұғалімнің бұл салада еңбегі де жеміссіз болмақ – деген ұлы ғалым Д.И.Менделеев.
Химиялық білім басқа да іргелі ғылымдар сияқты тіршілікте өзімізді қоршаған заттар мен құбылыстар әлеміне ондағы заңдылықтардың қалыптасуына бүтіндей қарап, мәдениетті ойлауды, түсінуді, парасатты болуды мектептен бастайды.Әрбір мұғалімнің мақсаты сабақ сапасын көтеру, түрлерін жетілдіру, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, ізденуін таным деңгейін көтеру.Ендеше сабақтың өз мәнінде өтуі мұғалімнің шеберлігіне байланысты.Ал мұғалімнің шеберлігі дегеніміз сабақтың түрі мен оны өткізудегі тиімді әдісті таңдай білуі. Тиімді әдісті таңдағанда мына талаптарды үнемі басшылыққа аламын.
1. Теориялық білімнің жоғары дәрежеде болуы.
2. Сабаққа мақсатты айқын қою.
3. Таңдаған оқытудың әдісін жетік білу.
4. Жаңа білімнің өткен тақырыппен байланысы.
5. Оқушының жас ерекшелігі мен қабілетін ескеру.
6. Сабақтың тәрбиелік мақсатына үнемі көңіл бөлу.
Бостандық ОЖББМ Химия пәнінің мұғалімі
Даулетова Әлия Қапиетқызы
Сабақ сапасын арттырудағы ізденістері
Егер мұғалім ғылымға өзі беріліп, оны толық меңгеріп сүйе білмесе онда оқушыларды да ғылымға құлшындыра алмайды, мұғалімнің бұл салада еңбегі де жеміссіз болмақ – деген ұлы ғалым Д.И.Менделеев.
Химиялық білім басқа да іргелі ғылымдар сияқты тіршілікте өзімізді қоршаған заттар мен құбылыстар әлеміне ондағы заңдылықтардың қалыптасуына бүтіндей қарап, мәдениетті ойлауды, түсінуді, парасатты болуды мектептен бастайды.Әрбір мұғалімнің мақсаты сабақ сапасын көтеру, түрлерін жетілдіру, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, ізденуін таным деңгейін көтеру.Ендеше сабақтың өз мәнінде өтуі мұғалімнің шеберлігіне байланысты.Ал мұғалімнің шеберлігі дегеніміз сабақтың түрі мен оны өткізудегі тиімді әдісті таңдай білуі. Тиімді әдісті таңдағанда мына талаптарды үнемі басшылыққа аламын.
1. Теориялық білімнің жоғары дәрежеде болуы.
2. Сабаққа мақсатты айқын қою.
3. Таңдаған оқытудың әдісін жетік білу.
4. Жаңа білімнің өткен тақырыппен байланысы.
5. Оқушының жас ерекшелігі мен қабілетін ескеру.
6. Сабақтың тәрбиелік мақсатына үнемі көңіл бөлу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жаңартылған бағдарлама - білім берудің жаңа мазмұны
Соңғы жылдары педагогикалық теорияда және оқу - тәрбие үдерісінде айтарлықтай өзгерістер болып жатыр. Білім берудегі жаңғырту мен инновациялық үрдістердің жалғасуына ықпал етудің маңызды факторының бірі мұғалімнің кәсіби шеберлігі.
Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдері
Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдері Жалпы алгебра курсында квадрат теңдеулер және оның түбірлері туралы мағлұмат алады екенбіз. Квадрат теңдеуді формула және Bиет теоремасымен шешуден басқа тағы бір тиімді әдісті ұсынғанды жөн көріп отырмын.
Биология пәніне кембридж бағдарламасы бойынша оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс қалай енгізгені және басқарылғаны туралы рефлексивтік есеп
Хромтау ауданы, Қызылсу орта мектебінің биология пән мұғалімі Кажыгалиева Лаззат Кекилбаровна
Білім сапасын арттырудағы құзіреттілік
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Ақтөбе ауылы, №109 орта мектептің информатика пәні мұғалімі: Жанар Аяпова
Білім сапасын арттырудағы технологиялар қажеттілігі
Махамбетиярова Камашкүл Сансызбайқызы Бастауыш сынып мұғалімі №39 «Қызылөзек» орта мектебі Қызылорда қаласы, Қараөзек ауылы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.