Білім сапасын арттырудағы құзіреттілік
Білім сапасын арттырудағы құзіреттілік
І. Кіріспе
Жаңаша білім мазмұнын құру – білім беру жүйесіндегі өзекті мәселе
ІІ. Негізгі бөлім
1. Қазіргі қоғам мұғалімі – рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға
2. Ақпараттық құзіреттіліктің білім беру жүйесін арттырудағы маңызы
ІІІ. Қорытынды
Құзіретті мұғалім – ғылым мен ілімнің, ұлы көштің иесі.
ХХІ ғасырда әлем өркениеті жаңа даму кезінде қадам басты. Бұл кезең кез - келген мемлекеттің даму деңгейін табиғат ресурстарымен емес, интеллектуалдық, шығармашылық потенциалымен, ғылымда, жаңа технологияларды меңгеру, өндіру жетістіктерімен анықтайды.
Елбасы алға қойған парасатты экономикаға қызмет ететін адами капиталдың жаңа сипаты ХХІ ғасырдағы қоғам дамуынан туындап отырған сұраныстарға тікелей байланысты. Халықаралық деңгейде бәсекелесетін, өмірге белсенді көзқарас пен жоғары білікті және жеке тұлғаны тәрбиелеу, мектеп қабырғасынан бастап оқушыларды ғылыми зерттеу және тәжірибелік қызметке қатыстыру, қазақстандық және әлемдік білім жүйесінің таңдаулысына сәйкес жалпы орта білімнің инновациялық моделін құру заманауи білім берудегі обьективтік қажеттілік.
Жаңа заманға сай адам ресурстарды білім беру жүйесі даярлайтынын ескерсек, ол ең алдымен, төмендегі сұраныстарды қанағаттандыруы қажет:
- білімділікке негізделген қоғам барлық жас адамдардан білімнің жоғары стандарттарын меңгеруді талап етеді;
- олар проблемаларды шешуге қажетті ақпараттарды сұрыптай алуға және өзгелер пікірімен санаса отырып, қарым - қатынаста өзінің ой – пікірін еркін білдіре алуға қабілетті болуы тиіс;
- олардың бойында өз білімін үнемі жаңғыртып отыратын және жаңа дағдыларды меңгер алатын қабілет қалыптастырылуы керек.
І. Кіріспе
Жаңаша білім мазмұнын құру – білім беру жүйесіндегі өзекті мәселе
ІІ. Негізгі бөлім
1. Қазіргі қоғам мұғалімі – рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға
2. Ақпараттық құзіреттіліктің білім беру жүйесін арттырудағы маңызы
ІІІ. Қорытынды
Құзіретті мұғалім – ғылым мен ілімнің, ұлы көштің иесі.
ХХІ ғасырда әлем өркениеті жаңа даму кезінде қадам басты. Бұл кезең кез - келген мемлекеттің даму деңгейін табиғат ресурстарымен емес, интеллектуалдық, шығармашылық потенциалымен, ғылымда, жаңа технологияларды меңгеру, өндіру жетістіктерімен анықтайды.
Елбасы алға қойған парасатты экономикаға қызмет ететін адами капиталдың жаңа сипаты ХХІ ғасырдағы қоғам дамуынан туындап отырған сұраныстарға тікелей байланысты. Халықаралық деңгейде бәсекелесетін, өмірге белсенді көзқарас пен жоғары білікті және жеке тұлғаны тәрбиелеу, мектеп қабырғасынан бастап оқушыларды ғылыми зерттеу және тәжірибелік қызметке қатыстыру, қазақстандық және әлемдік білім жүйесінің таңдаулысына сәйкес жалпы орта білімнің инновациялық моделін құру заманауи білім берудегі обьективтік қажеттілік.
Жаңа заманға сай адам ресурстарды білім беру жүйесі даярлайтынын ескерсек, ол ең алдымен, төмендегі сұраныстарды қанағаттандыруы қажет:
- білімділікке негізделген қоғам барлық жас адамдардан білімнің жоғары стандарттарын меңгеруді талап етеді;
- олар проблемаларды шешуге қажетті ақпараттарды сұрыптай алуға және өзгелер пікірімен санаса отырып, қарым - қатынаста өзінің ой – пікірін еркін білдіре алуға қабілетті болуы тиіс;
- олардың бойында өз білімін үнемі жаңғыртып отыратын және жаңа дағдыларды меңгер алатын қабілет қалыптастырылуы керек.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру
Шығармашылықпен жұмыс істей отырып, заман талабына сай іскер, жан - жақты, терең білімді, интеллектуалдық деңгейі жоғары дамыған шәкірт тәрбиелеу.
Қазақ тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Мектептің бастауыш сатысында оқушының сапалық және сандық білім деңгейін анықтау арқылы, оқу сапасын жетілдіруге мүмкіндік туады. Мектептегі әрбір оқушының даму динамикасын және оқу барысында алған білім нәтижесінің сапасын жан - жақты және әділ
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы белсенді стратегиялар
TIMSS халықаралық зерттеулерінің концептуалды негіздері (мақсат, міндеттері, тапсырмалар форматы). PISA бағдарламасының мақсат, міндет, құрылымымен таныстыру.
Сабақ сапасын арттырудағы ізденістерім
БҚО, Казталов ауданы, Бостандық ОЖББМ Химия пәнінің мұғалімі Даулетова Әлия Қапиетқызы
Білім мазмұнын модернизациялау жағдайында мемлекеттік тілді дамыту
Білім саласындағы туындаған жаһандық өзгерістер жағымсыз бағыттарға қарсы тұру, жасампаз дамушы өзгерістерді қолдану мақсатын қояды. Білім өзінің басым бағыттарын тек өзекті мәселелерге ғана қатысты емес, адамзаттың және қоғамның ұзақ мерзімді
Сабақта жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану - білім сапасының кепілі
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Жаңа өмір ауылы Шаған жалпы орта білім беретін мектебі коррекциялық /түзете-дамыта оқыту/ сыныбы мұғалімі Белхаирова Асемгул Мустахимовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.