Келісім шарт
№5 «Ақбота» мектепке дейінгі ұйымы мен
№6 мектеп – гимназиясымен бірлесіп жұмыс жасау келісім - шарты
Хромтау қаласы «» 2013ж
№5 «Ақбота» мектепке дейінгі ұйымының меңгерушісі С. С. Баймагамбетова,
№6 мектеп – гимназия директоры Г. О. Мукашева
Төмендегідей келісім - шарт жасады:
1. Бұл шарт екі мекеменің оқу - тәрбие жұмысын бірігіп атқаруға, шешуге құқылы екенін көрсетеді.
2. ҚР «Білім туралы Заңға» сүйене отырып және №5 «Ақбота»МДҰ, №6 мектеп – гимназиясының Жарғысы бойынша әрекет етеді.
3. Өзара бірлесіп әрекет етуші жақтардың мақсаты мектепке дейінгі және жалпы бастауышта білім беру бағдарламасын ұсыну болып табылады, яғни келесі бағдарлама өткен бағдарлама қорынан алынады.
4. Екі мекеме бірлесе жұмыс жасай отырып балалардың жан - жақты дамуы, ойлауы, (шығармашылық қиялын, сезімін дамыту) оқуын қадағалайды.
Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бастапқы мектепке дайындығы қалыптасады.
5. МДҰ - ның балаларды мектепке дайындауға, бағдарламаларды өзі таңдауға құқы бар.
6. Мектеп МДҰ - нан тәрбиеленушілердің мектепке дайындығы туралы ақпарат алуға құқылы.
7. МДҰ оқу жылының аяғында өзінің бақылауларын өткізуге және талап бойынша қорытындысын мектепке көрсетуге міндетті.
8. Мектеп бірінші класс оқушыларының үлгерімін қадағалауға (МДҰ түлектерінің) жетістіктері туралы МДҰ - ға көрсетуге міндетті.
9. Келісім - шарт екі данадан тұрады: біреуі МДҰ - да, біреуі - мектепте.
Тараптардың мекен - жайы:
Меңгерушінің аты, тегі қолы, мөрі (екі жақтың) басылады.
№6 мектеп – гимназиясымен бірлесіп жұмыс жасау келісім - шарты
Хромтау қаласы «» 2013ж
№5 «Ақбота» мектепке дейінгі ұйымының меңгерушісі С. С. Баймагамбетова,
№6 мектеп – гимназия директоры Г. О. Мукашева
Төмендегідей келісім - шарт жасады:
1. Бұл шарт екі мекеменің оқу - тәрбие жұмысын бірігіп атқаруға, шешуге құқылы екенін көрсетеді.
2. ҚР «Білім туралы Заңға» сүйене отырып және №5 «Ақбота»МДҰ, №6 мектеп – гимназиясының Жарғысы бойынша әрекет етеді.
3. Өзара бірлесіп әрекет етуші жақтардың мақсаты мектепке дейінгі және жалпы бастауышта білім беру бағдарламасын ұсыну болып табылады, яғни келесі бағдарлама өткен бағдарлама қорынан алынады.
4. Екі мекеме бірлесе жұмыс жасай отырып балалардың жан - жақты дамуы, ойлауы, (шығармашылық қиялын, сезімін дамыту) оқуын қадағалайды.
Мектепке дейінгі ұйымда балалардың бастапқы мектепке дайындығы қалыптасады.
5. МДҰ - ның балаларды мектепке дайындауға, бағдарламаларды өзі таңдауға құқы бар.
6. Мектеп МДҰ - нан тәрбиеленушілердің мектепке дайындығы туралы ақпарат алуға құқылы.
7. МДҰ оқу жылының аяғында өзінің бақылауларын өткізуге және талап бойынша қорытындысын мектепке көрсетуге міндетті.
8. Мектеп бірінші класс оқушыларының үлгерімін қадағалауға (МДҰ түлектерінің) жетістіктері туралы МДҰ - ға көрсетуге міндетті.
9. Келісім - шарт екі данадан тұрады: біреуі МДҰ - да, біреуі - мектепте.
Тараптардың мекен - жайы:
Меңгерушінің аты, тегі қолы, мөрі (екі жақтың) басылады.
Жаңалықтар
Дарынды бала және оның дамуындағы мәселелер
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі мақсаты тұлғаның жан жақты дамуын қалыптастырып, болашақ өмірге даярлау.
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Мектепалды даярлық тобымен бастауыш буын арасындағы сабақтастық
Мектепке оқуға балаларды табысты дайындаудың жолында олардың интеллектуалдық және жан - жақты дамуын қамтамасыз ететін біріңғай білім мен тәрбие кеңістігін қалыптастыру.
Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану
Қызылорда қаласы, «Назым» балабақшасының тәрбиешісі Құлахметова Гаухар
Ересек топтағы балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту
«Алақай» балабақшасы «Алақай» балабақша меңгерушісі Куаншалина Алма Аблайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.