1 деңгей мұғалімдеріне көмек
Мектеп өзгерісі үшін мен қандай әдістер мен тәсілдерді қолданамын?
Қазіргі таңда оқу процесін жаңашаландыруды білім беру саласындағы реформалармен, білім мазмұнынын жаңарту, басқару жүйесінің жаңа әдістерін қарастыру, оқу - тәрбие үдерісін жетілдіру, білім сапасымен қамтамасыз ету секілді нақты проблемалар төңірегінде білім жетілдіру курстары мен ғылыми - әдістемелік шаралар ұйымдастыру арқылы қол жеткізіп келеді. Сондықтан мен өз мектебімнің мұғалімдерінің сапалық қасиеттерін жаңаша бағытта қалыптастыруға көп көңіл бөле келе өзімнің оқыған І деңгей бағдарламасы бойынша үйренгендерімді үйрете отырып өзім де үйренемін.
Бірінші деңгей бағдарламасы өзінің мазмұнын сұрақтарды төмендегі ретпен қою арқылы құрылымдай отырып, басқа тәсілге негізделген: Неліктен біз біздің оқыту тәсілдерімізді өзгертуге тиіспіз, содан кейін мәселені шешуге бағытталып: біз бұны қалай істейміз, тек содан кейін ғана – біз сыныпта не істеуіміз керек? деген сұрақты алға тартады.
Мен практик мұғалім ретінде өз мектебімдегі кемшіліктерімді қалай жетістікке айналдырамын? Келешекте іс - тәжірибемді қалай жақсартамын? Мектеп тәжірибесін өзгерту үшін мен қандай әдіс - тәсілдерді қолданамын деген сауалдарға жауап іздей бастадым.
Мұғалімнің іс - әрекетіне қарай оқушының танымы мен білім дәрежесін байқауға болады. Л. Выготский:“Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады және бұл оқыту ЖАДА аясында қарастырылатын болса, оқыту табысты болып, өз нәтижесін көрсетеді” деген сөзіне толықтай қосыла келе мен әлеуметтік - сындарлылық тұрғыдан оқытуды басты назарға аламын деп отырмын (Vygotsky, 1978; Wood, 1998) Бұл Бағдарламада талқылау, пікірталас, ынтымақтастық, білімді бірлесіп құру сияқты диалог жүргізудің түрлі әдістерін қолдана отырып түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру арқылы оқу қарастырылады.
Қазіргі таңда оқу процесін жаңашаландыруды білім беру саласындағы реформалармен, білім мазмұнынын жаңарту, басқару жүйесінің жаңа әдістерін қарастыру, оқу - тәрбие үдерісін жетілдіру, білім сапасымен қамтамасыз ету секілді нақты проблемалар төңірегінде білім жетілдіру курстары мен ғылыми - әдістемелік шаралар ұйымдастыру арқылы қол жеткізіп келеді. Сондықтан мен өз мектебімнің мұғалімдерінің сапалық қасиеттерін жаңаша бағытта қалыптастыруға көп көңіл бөле келе өзімнің оқыған І деңгей бағдарламасы бойынша үйренгендерімді үйрете отырып өзім де үйренемін.
Бірінші деңгей бағдарламасы өзінің мазмұнын сұрақтарды төмендегі ретпен қою арқылы құрылымдай отырып, басқа тәсілге негізделген: Неліктен біз біздің оқыту тәсілдерімізді өзгертуге тиіспіз, содан кейін мәселені шешуге бағытталып: біз бұны қалай істейміз, тек содан кейін ғана – біз сыныпта не істеуіміз керек? деген сұрақты алға тартады.
Мен практик мұғалім ретінде өз мектебімдегі кемшіліктерімді қалай жетістікке айналдырамын? Келешекте іс - тәжірибемді қалай жақсартамын? Мектеп тәжірибесін өзгерту үшін мен қандай әдіс - тәсілдерді қолданамын деген сауалдарға жауап іздей бастадым.
Мұғалімнің іс - әрекетіне қарай оқушының танымы мен білім дәрежесін байқауға болады. Л. Выготский:“Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады және бұл оқыту ЖАДА аясында қарастырылатын болса, оқыту табысты болып, өз нәтижесін көрсетеді” деген сөзіне толықтай қосыла келе мен әлеуметтік - сындарлылық тұрғыдан оқытуды басты назарға аламын деп отырмын (Vygotsky, 1978; Wood, 1998) Бұл Бағдарламада талқылау, пікірталас, ынтымақтастық, білімді бірлесіп құру сияқты диалог жүргізудің түрлі әдістерін қолдана отырып түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру арқылы оқу қарастырылады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 5 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5 - сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Дамыта оқыту технологиясы бойынша оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
Қостанай қаласы, №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Есингожина Зибагүл Пішенбайқызы
Мектептің әдістемелік жұмысын басқару мен ұйымдастырудың моделі
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, «№13 жалпы білім беретін бастауыш мектеп» мемлекеттік мекемесінің директордың әдістемелік жөніндегі орынбасары Рыскалыева Калдыгул Ондасыновна
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
2 деңгей мұғалімдеріне көмек
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Оқыту үрдісіндегі жаңа иновациялық технологиялар
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Абай атындағы орта мектептің физика пәні мұғалімі Садвакасова Бақытгул Қабиқызы Кембридж бағдарламасының екінші деңгейлі мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.