The Verb «to have», My Family
Пәні: Бастауыш мектептегі ағылшын тілі
Сабақ тақырыбы: The Verb «to have», «My Family
Сабақтың мақсаттары:
1) Топты өткен сабақта не үйрендік? Бүгін не үйренеміз? Деген Блум Таксономиясы әдісін қолдану арқылы Our Family мәтіннің мазмұнын берілген тапсырмаларды орындату, сөздік қорын кеңейту, to have етістігін дұрыс жіктеуге, өмірде өз жанұя мүшелерін бейнелеуге үйрету.
2) мәтінмен жұмыс жасау арқылы студенттердің ауызекі сөйлеу, тілдерін жетілдіру, лексикалық граматикалық дағдыларын жаттығулар орындату арқылы қалыптастыру.
3) өз кәсібіне байланысты ағылшын тілінен сөздік қорын нығайта отырып, тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, топпен және жеке жұмыс жасау арқылы оқушыларды бір – біріне деген сыйластыққа, жанашырлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақ әдістері: ақпараттық – коммуникативтік оқыту технологиясының элементтері. (Блум таксономиясы, интерактив оқыту, топпен жұмыс әдістері).
Сабақтың көрнекілігі: проектор, тақырыпты ашуға арналған слайдтар, үлестірмелі қағаздар, грамматикалық кестелер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі.
The procedure of the lesson
I. Ұйымдастыру кезеңі. Organization moment (2 мин)
a) Greeting
b) Conversation with on duty.
II. Үй тапсырмасын тексеру. Checking home work (5 – 8 мин). Students what did you know?
1 - What is your name?
2 - What is your surname?
3 - How old are you?
4 - When and where you were born?
5 - Where do you live?
6 - What is your hobby?
We knew that the Verb to be is the most common verb in the English language. It can be used as an auxiliary and a main verb base form =be. Let`s conjugate the verb to in the Present:
(a student, a pupil, a doctor, a boy, a girl, a teacher, an engineer.)
III. Жаңа сабақ. Main part (25 мин).
What do you know?
1. a grandfather [`grænd, fa: ð∂]
a grandmother [`græn, m^ð∂]
a father [fa: ð∂]
a mother [m^ð∂]
a sister [sıst∂]
a scientist [`saı∂ntıst]
to retire [r`ıtaı∂]
young [j^η]
elder [`eld∂]
an economist [i:`kon∂mist]
2. Text: Our Family
Our Family
We are a large and friendly family. There are six of us: grandfather, grandmother, father, mother, my younger sister and I. I have an elder sister, too, she is 22 years old, but she does not live with our family. She is married. She has a little family of her own: a husband and a child – a two – year old boy.
Our grandfather is a scientist. He is on the wrong side of sixty, but he does not want to retire. He works at the university. He works part – time. He goes to the university two or three times a week and delivers lectures to students and does scientific work. On the days when he is at home, he works in his study, preparing for his lectures and writing a book.
Сабақ тақырыбы: The Verb «to have», «My Family
Сабақтың мақсаттары:
1) Топты өткен сабақта не үйрендік? Бүгін не үйренеміз? Деген Блум Таксономиясы әдісін қолдану арқылы Our Family мәтіннің мазмұнын берілген тапсырмаларды орындату, сөздік қорын кеңейту, to have етістігін дұрыс жіктеуге, өмірде өз жанұя мүшелерін бейнелеуге үйрету.
2) мәтінмен жұмыс жасау арқылы студенттердің ауызекі сөйлеу, тілдерін жетілдіру, лексикалық граматикалық дағдыларын жаттығулар орындату арқылы қалыптастыру.
3) өз кәсібіне байланысты ағылшын тілінен сөздік қорын нығайта отырып, тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, топпен және жеке жұмыс жасау арқылы оқушыларды бір – біріне деген сыйластыққа, жанашырлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақ әдістері: ақпараттық – коммуникативтік оқыту технологиясының элементтері. (Блум таксономиясы, интерактив оқыту, топпен жұмыс әдістері).
Сабақтың көрнекілігі: проектор, тақырыпты ашуға арналған слайдтар, үлестірмелі қағаздар, грамматикалық кестелер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі.
The procedure of the lesson
I. Ұйымдастыру кезеңі. Organization moment (2 мин)
a) Greeting
b) Conversation with on duty.
II. Үй тапсырмасын тексеру. Checking home work (5 – 8 мин). Students what did you know?
1 - What is your name?
2 - What is your surname?
3 - How old are you?
4 - When and where you were born?
5 - Where do you live?
6 - What is your hobby?
We knew that the Verb to be is the most common verb in the English language. It can be used as an auxiliary and a main verb base form =be. Let`s conjugate the verb to in the Present:
(a student, a pupil, a doctor, a boy, a girl, a teacher, an engineer.)
III. Жаңа сабақ. Main part (25 мин).
What do you know?
1. a grandfather [`grænd, fa: ð∂]
a grandmother [`græn, m^ð∂]
a father [fa: ð∂]
a mother [m^ð∂]
a sister [sıst∂]
a scientist [`saı∂ntıst]
to retire [r`ıtaı∂]
young [j^η]
elder [`eld∂]
an economist [i:`kon∂mist]
2. Text: Our Family
Our Family
We are a large and friendly family. There are six of us: grandfather, grandmother, father, mother, my younger sister and I. I have an elder sister, too, she is 22 years old, but she does not live with our family. She is married. She has a little family of her own: a husband and a child – a two – year old boy.
Our grandfather is a scientist. He is on the wrong side of sixty, but he does not want to retire. He works at the university. He works part – time. He goes to the university two or three times a week and delivers lectures to students and does scientific work. On the days when he is at home, he works in his study, preparing for his lectures and writing a book.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет (қысқа мерзімді жоспар)
Мәтіннің мазмұнын меңгерту, Қазақстан туралы білімдерін толықтыру, білім алушылардың сөйлеу қабілеті мен танымдық деңгейін арттыру, сөздік қорын молайту.
Блум таксономиясы бойынша математикадан сабақтар жоспарлары
k - ның мәніне байланысты y=kx+l сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы туралы түсініктерін қалыптастыру.
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Векторлық скалярлық көбейтіндісінің анықтамасы, теңдігін, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің геометриялық мағынасын, векторлардың перпендикулярлық белгісін білу; координаторлары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісін, векторлар арасындағы
’Шетел тілін оқытуда грамматиканың маңызы
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы ағылшын тілінен арнайы пәндер оқытушысы Испекеева Дина Ерғазы қызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.