Welcome to the wonderful world England!
Тақырыбы: Welcome to the wonderful world England!
Мақсаты: Тәуелсіз елімізде өмір сүріп отырған түрлі ұлт өкілдері арасындағы достық пен бірлікті нығайту барысында мемлекеттік тілге құрмет сезімдерін қалыптастыру, үш тілдік саясатын дамыту. Оқушыларға тілдің маңызын түсіндіру, оқушылардың ана тілі мен ағылшын және орыс тілдері туралы ой - пікірлерін білу, оқушыларды өз тілін құрметтей отырып, өзге тілдерді үйренуге тәрбиелеу. Ағылшын тілін үйреніп қана қоймай, ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер туралы, сол мемлекеттердің салт - дәстүрі, әдет - ғұрпын да сыйлауға баулу.
Көрнекілігі: АКТ, суреттер.
Барысы:
1 - жүргізуші: Армысыздар ұстаздар, оқушылар және қонақтар! Бүгінгі «Happy English» шет тілі үйірмесінің «Welcome to the wonderful world England!» атты сыныптан тыс шарамызға қош келдіңіздер!
Сүйемін туған тілді – анам тілін,
Бесікте жатқанымда - ақ берген білім.
Шыр етіп жерге түскен минутымнан
Құлағыма сіңірген таныс үнім.
Ең бірінші сол тілмен сыртқа шықты,
Сүйгенім, сүйсінгенім, жек көргенім.
2 - жүргізуші:
- Здраствуйте, дорогие учителья, ученики и гости! Добро пожаловать на внеклассный урок «Welcome to the wonderful world England!» английского клуба «Happy English».
- О, родной язык, красивый
О родительский язык!
Мир людской я познавая,
К одному тебе приник.
Только с этим языком
Мать качала перед сном
Колыбель мою, я сказки
Слышал бабушки на нём.
О родной язык! опорой
Ты моей навеки стал.
Своё счастье я и горе
На тебе лишь выражал.
3 - жүргізуші:
- Good day, dear teachers, pupils and guests! Welcome to our extracurricular lesson «Welcome to the wonderful world England!» from English club «Happy English». We are glad to see you we hope that you’ll enjoy todays lesson
- Oh, my language, native language,
You are my soul and you are my heart!
Many things I have learnt in this life
Through this language, through my blood.
Little baby in his cradle
Tries to hold his Mummys tight
I remember how my Granny
Told me fairy - tales at night
Жүргізуші 1: “Үштұғырлы тіл” идеясының үшінші құрамдас бөлігі – ағылшын тілін үйрену. Жасыратыны жоқ, бүгінгі таңда ағылшын тілін меңгеру дегеніміз – ғаламдық ақпараттар мен инновациялардың ағынына ілесу деген сөз. Сәлем сөздің – атасы екендігі хақ. Ең әуелі адамның сәлем беруінен, онымен алғаш танысқан сәттен бастап оның қандай адам екендігін бірден байқай аламыз.
Жүргізуші3: The tri - lingual "the third part of the idea of learning English. It is no secret today English is the global means to follow the flow of information and innovation.
Жүргізуші 2: Сәлем, Здраствуй, Нихао, Хеллоу, Намасте.....
Жүргізуші 3: Ғалымбек, ты уже начал здороваться? Так спросим у наших детишек умеют ли они здороваться на английском языке. «Hello» song
Жүргізуші 1:
Біздің президентіміз “Тілдердің үштұғырлылығы” атты мәдени жобаны кезең - кезеңмен іске асыруды ұсынды.
Бұл идеяның негізі: Қазақстанды бүкіл әлем халқы үш тілді бірдей пайдаланатын жоғары білімді мемлекет ретінде тануы керек. Олар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қарым - қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі. Яғни мемлекеттік тілді дамытамыз, орыс тілін қолдаймыз және ағылшын тілін үйренеміз.
Жүргізуші2:
Наш Президент сообщил "Триединство языков" в XII съезде Ассамблея народов Казахстана в октябре 2006 году. Эта идея была основана на следующем: Казахский язык является государственным языком, русский язык - язык межнационального общения и английский язык успешной интеграции в мировую экономику. Общественность будет развивать язык, выучить английский язык и поддерживать русского языка.
Жүргізуші3:
President of the Assembly of Peoples of Kazakhstan in October 2006 XII congress of the " «The tri - lingua»l was the idea of the public.
This idea was based on the following: Kazakh language is the native language, Russian language - the language of interethnic communication, and English is the language of successful integration into the global economy. The public will develop language, learn English and Russian language support.
Жүргізуші 1: «Бала тілі - бал» демекші кішкентай бүлдіршіндеріміздің ағылшын тілінде дайындап келген өлеңдеріне кезек берейік.
Жүргізуші 1: Ағылшын тілі — Үндіеуропа тілдері жанұясының батыс герман тобына жататын тіл. Ағылшын тілі — халықаралық тіл. Әлемдегі ең көп тараған, әрі қытай тілінен кейінгі халық саны бойынша ең көп пайдаланатын тіл. Ағылшын тілі Ұлыбритания, Америка Құрама Штаттары, Жаңа Зеландия, Канада, Аустралия және басқа елдерде ана тілі болып есептеледі. Одан басқа көптеген мемлекеттерде ресми тілі болып саналады.
Жүргізуші 2: Английский язык - является родным языком в Соединенное Королевстве, Соединенные Штатах Америки, Новой Зеландии, Австралии и других странах. Кроме того, во многих странах считается официальным языком.
Жүргізуші 3: English language - is the native language in the United Kingdom, the United States of America, New Zealand, Australia and other countries. Moreover, in many countries it is an official language. We want to introduce you these countries. Watch the video.
(мемлекеттер туралы видеоролик жүреді)
Жүргізуші 1: Үштұғырлы тіл өмірлік қажеттіліктен туындаған идея. Қай заманда болсын, бірнеше тілді меңгерген мемлекеттер мен халықтар өзінің коммуникациялық және интеграциялық қабілетін кеңейтіп отырған. Бүгінгі Еуропада да көп тілді меңгерушілік жалпыға ортақ норма болып саналады. Яғни, бүгінгі таңда Қазақстан үшін үштұғырлы тіл – елдің бәсекеге қабілеттілікке ұмтылуда бірінші баспалдағы. Өйткені, бірнеше тілде еркін сөйлей де, жаза да білетін қазақстандықтар өз елінде де, шетелдерде де бәсекеге қабілетті тұлғаға айналады.
Жүргізуші 3:
Халық ауыз әдебиетінде ертегі баланың тілін дамытудағы ең бір ғажап құралдың бірі. Өскелең ұрпақты жан - жақты жетілген адамгершілігі мол азамат етіп тәрбиелеуде ертегінің алатын орны ерекше. Ертегі адамның қиялына қанат бітіреді. Білмегенді білгенге сүйрейді. Кімдерден, қай кейіпкерлерден аулақ болуды насихаттайды. Бұл өшпес зор туындылар бала болашағының мәнді мақсатты көзқарасын тудырары сөзсіз.
Ғалам жайлы ғажап сырлар шертеді –
Ертегіні тәуір көрем мен тегі.
Осы күні ойлап көрсем, жасымда
Шешем маған айтпапты еш ертегі.
Балалық - ай – жамау - жасқау көрпелі,
Ақауы бар көңіл енді дертеді.
Айтпайын деп айтпады ма – мұршасы
Болмапты ғой айтар оның ертегі.
Жүргізуші 2: Да, мы в детстве много слышали сказок от бабушек и дедушек. И знаем что в жизне есть много чудес как в сказке.
Жүргізуші 3: Our classmates have prepared a fairy tale «Little Red Riding Hood»
Жүргізуші 1: Ендеше бірге көрейік. Ертегі: «Little Red Riding Hood»
Жүргізуші 1: Well knowing and developing our native language, to speak fluently
a foreign language will be his or her advantage in his social life. Every language is rich, it is soul and wealth of the nation. The time will come and it will go without saying to learn several foreign languages.
Жүргізуші 3: Хорошее знание и развитие родного языка, умение пользоваться выразительными средствами иностранных языков – самая лучшая опора для каждого человека в его общественной и творческой деятельности. Каждый язык чрезвычайно богат, гибок и живописен. Настанет время и - оно не за горами – язык станут изучать везде и всюду, и знание нескольких языков станет само собой разумеющимся
Жүргізуші 1: Тіл – халықтын жаны, сәні, тұтастай кескін - келбеті, болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүрі. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Осында тұратын барлық ұлттардың құқтары бір.
Жүргізуші 1: Ендеше көрермендермен де ойын ойнасақ. Сіздерге ситуациялық сұрақтар қойылады. Әр сұраққа дұрыс жауап беру арқылы сіздердің қай тілді жетік меңгергендігіңізді білетін боламыз. Тез - тез жауап беруге тырысамыз.
Жүргізуші 3: Let’s go
1. Қандай тарелкадан тамақ ішуге болмайды? (бос тарелкадан)
2. Күн мен түн немен аяқталады? («н» әрпімен)
3. Что посредине «земли»? (буква «м»)
4 Что говорит на всех языках мира? (эхо)
5. 555 санын ағылшын тілінде айтып беріңіз (five hundred fifty - five)
6. Қандай сағат тәулігіне екі рет дұрыс уақыт көрсетеді? (тоқтап тұрған сағат)
7. Какое колесо не вертится? (запасное)
8. Жаңбыр екі күн қатарынан жауа алады ма? (жоқ, себебі арасын түн бөледі)
9. Ағылшын тілінде қалай амандасамыз? (Hello)
10. Какой месяц короче всех? (Май - в нем всего три буквы)
11. Жаңбыр кезінде қарға қандай ағашқа отырады? (су ағашқа)
12. Росло четыре березы, на каждой березе по четыре больших ветки, на каждой
большой ветке по четыре маленьких ветки, на каждой маленькой ветке
по четыре яблока. Сколько всего яблок? (Ни одного. На березах яблоки не растут!)
13. Тіктөртбұрыштың бір бұрышын сындырып алды. Тіктөртбұрыштың неше бұрышы қалды? (бес)
14. Какое слово начинается с трех букв "Г" и заканчивается тремя буквами "Я"?
(Тригонометрия)
15 Таңғы асқа не жеуге болмайды? (түскі ас пен кешкі асты)
Жүргізуші 2: Көп - көп рахмет, ойынға қатысушылар! Сіздерге алдағы уақытта да осындай белсенді, білімді, өнегелі бола беріңіздер дейміз.
Жүргізуші 1: Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүр. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Осында тұратын барлық ұлттардың құқықтары бір. Әлемде 3000 - дай тіл бар. Ағылшын, орыс тілдері халықаралық қарым - қатынас тілдері болып табылады. Бұл тілдер өзіміз мақтан тұтатын, сүйіп оқитын Абайдың, Пушкиннің, Шекспирдің, Лермонтовтың, Баиронның тілдері.
Жүргізуші 2: Язык основное средство общения. В мире существует около 3000 языков. Английский и русский являются языками международного общения. Это языки Абая, Пушкина, Шекспира, Лермонтова, Байрона которых мы любим и чтим за их замечательные стихи, поэмы и романы
Жүргізуші 3: Language is the main means of communication. Theу are nearly 3000 languages in the world. English and Russian are the languages of an international communication, they are languages of Pushkin, Shakespeare, Lermontov, Byron, Esenin, Burns, whom we love and respect for their poems, sonnets and novels.
Жүргізуші 1: Ендеше кішкентай бүлдіршіндеріміз ағылшын тілінде «Шөжелерім» әнін орындайды. Қабыл алыңыздар.
Ән «Шөжелерім»
Жүргізуші 1:
Ана тілің - арың бұл
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте...- деп Қадыр Мырзалиев атамыз айтқандай, мейлі ол орыс тілі болсын, мейлі ағылшын тілі болсын, қай тілді меңгерсек те, өз тілімізге деген құрметіміз, өз тілімізге деген жанашырлығымыз ешқашан өшпесін дегіміз келеді. Осымен біздің бүгінгі сыныптан тыс шарамыз өз мәресіне жетті. Назар қойып тыңдағандарыңызға үлкен рахмет. Сау болыңыздар!
3 жүргізуші бірге:
Әрбір тілде сөйле әлемді таң қылып,
Ана тілін білмей өскен әңгүдік.
Өсер болсаң, байтақ далаң тұрғанда,
Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!
Мақсаты: Тәуелсіз елімізде өмір сүріп отырған түрлі ұлт өкілдері арасындағы достық пен бірлікті нығайту барысында мемлекеттік тілге құрмет сезімдерін қалыптастыру, үш тілдік саясатын дамыту. Оқушыларға тілдің маңызын түсіндіру, оқушылардың ана тілі мен ағылшын және орыс тілдері туралы ой - пікірлерін білу, оқушыларды өз тілін құрметтей отырып, өзге тілдерді үйренуге тәрбиелеу. Ағылшын тілін үйреніп қана қоймай, ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер туралы, сол мемлекеттердің салт - дәстүрі, әдет - ғұрпын да сыйлауға баулу.
Көрнекілігі: АКТ, суреттер.
Барысы:
1 - жүргізуші: Армысыздар ұстаздар, оқушылар және қонақтар! Бүгінгі «Happy English» шет тілі үйірмесінің «Welcome to the wonderful world England!» атты сыныптан тыс шарамызға қош келдіңіздер!
Сүйемін туған тілді – анам тілін,
Бесікте жатқанымда - ақ берген білім.
Шыр етіп жерге түскен минутымнан
Құлағыма сіңірген таныс үнім.
Ең бірінші сол тілмен сыртқа шықты,
Сүйгенім, сүйсінгенім, жек көргенім.
2 - жүргізуші:
- Здраствуйте, дорогие учителья, ученики и гости! Добро пожаловать на внеклассный урок «Welcome to the wonderful world England!» английского клуба «Happy English».
- О, родной язык, красивый
О родительский язык!
Мир людской я познавая,
К одному тебе приник.
Только с этим языком
Мать качала перед сном
Колыбель мою, я сказки
Слышал бабушки на нём.
О родной язык! опорой
Ты моей навеки стал.
Своё счастье я и горе
На тебе лишь выражал.
3 - жүргізуші:
- Good day, dear teachers, pupils and guests! Welcome to our extracurricular lesson «Welcome to the wonderful world England!» from English club «Happy English». We are glad to see you we hope that you’ll enjoy todays lesson
- Oh, my language, native language,
You are my soul and you are my heart!
Many things I have learnt in this life
Through this language, through my blood.
Little baby in his cradle
Tries to hold his Mummys tight
I remember how my Granny
Told me fairy - tales at night
Жүргізуші 1: “Үштұғырлы тіл” идеясының үшінші құрамдас бөлігі – ағылшын тілін үйрену. Жасыратыны жоқ, бүгінгі таңда ағылшын тілін меңгеру дегеніміз – ғаламдық ақпараттар мен инновациялардың ағынына ілесу деген сөз. Сәлем сөздің – атасы екендігі хақ. Ең әуелі адамның сәлем беруінен, онымен алғаш танысқан сәттен бастап оның қандай адам екендігін бірден байқай аламыз.
Жүргізуші3: The tri - lingual "the third part of the idea of learning English. It is no secret today English is the global means to follow the flow of information and innovation.
Жүргізуші 2: Сәлем, Здраствуй, Нихао, Хеллоу, Намасте.....
Жүргізуші 3: Ғалымбек, ты уже начал здороваться? Так спросим у наших детишек умеют ли они здороваться на английском языке. «Hello» song
Жүргізуші 1:
Біздің президентіміз “Тілдердің үштұғырлылығы” атты мәдени жобаны кезең - кезеңмен іске асыруды ұсынды.
Бұл идеяның негізі: Қазақстанды бүкіл әлем халқы үш тілді бірдей пайдаланатын жоғары білімді мемлекет ретінде тануы керек. Олар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қарым - қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі. Яғни мемлекеттік тілді дамытамыз, орыс тілін қолдаймыз және ағылшын тілін үйренеміз.
Жүргізуші2:
Наш Президент сообщил "Триединство языков" в XII съезде Ассамблея народов Казахстана в октябре 2006 году. Эта идея была основана на следующем: Казахский язык является государственным языком, русский язык - язык межнационального общения и английский язык успешной интеграции в мировую экономику. Общественность будет развивать язык, выучить английский язык и поддерживать русского языка.
Жүргізуші3:
President of the Assembly of Peoples of Kazakhstan in October 2006 XII congress of the " «The tri - lingua»l was the idea of the public.
This idea was based on the following: Kazakh language is the native language, Russian language - the language of interethnic communication, and English is the language of successful integration into the global economy. The public will develop language, learn English and Russian language support.
Жүргізуші 1: «Бала тілі - бал» демекші кішкентай бүлдіршіндеріміздің ағылшын тілінде дайындап келген өлеңдеріне кезек берейік.
Жүргізуші 1: Ағылшын тілі — Үндіеуропа тілдері жанұясының батыс герман тобына жататын тіл. Ағылшын тілі — халықаралық тіл. Әлемдегі ең көп тараған, әрі қытай тілінен кейінгі халық саны бойынша ең көп пайдаланатын тіл. Ағылшын тілі Ұлыбритания, Америка Құрама Штаттары, Жаңа Зеландия, Канада, Аустралия және басқа елдерде ана тілі болып есептеледі. Одан басқа көптеген мемлекеттерде ресми тілі болып саналады.
Жүргізуші 2: Английский язык - является родным языком в Соединенное Королевстве, Соединенные Штатах Америки, Новой Зеландии, Австралии и других странах. Кроме того, во многих странах считается официальным языком.
Жүргізуші 3: English language - is the native language in the United Kingdom, the United States of America, New Zealand, Australia and other countries. Moreover, in many countries it is an official language. We want to introduce you these countries. Watch the video.
(мемлекеттер туралы видеоролик жүреді)
Жүргізуші 1: Үштұғырлы тіл өмірлік қажеттіліктен туындаған идея. Қай заманда болсын, бірнеше тілді меңгерген мемлекеттер мен халықтар өзінің коммуникациялық және интеграциялық қабілетін кеңейтіп отырған. Бүгінгі Еуропада да көп тілді меңгерушілік жалпыға ортақ норма болып саналады. Яғни, бүгінгі таңда Қазақстан үшін үштұғырлы тіл – елдің бәсекеге қабілеттілікке ұмтылуда бірінші баспалдағы. Өйткені, бірнеше тілде еркін сөйлей де, жаза да білетін қазақстандықтар өз елінде де, шетелдерде де бәсекеге қабілетті тұлғаға айналады.
Жүргізуші 3:
Халық ауыз әдебиетінде ертегі баланың тілін дамытудағы ең бір ғажап құралдың бірі. Өскелең ұрпақты жан - жақты жетілген адамгершілігі мол азамат етіп тәрбиелеуде ертегінің алатын орны ерекше. Ертегі адамның қиялына қанат бітіреді. Білмегенді білгенге сүйрейді. Кімдерден, қай кейіпкерлерден аулақ болуды насихаттайды. Бұл өшпес зор туындылар бала болашағының мәнді мақсатты көзқарасын тудырары сөзсіз.
Ғалам жайлы ғажап сырлар шертеді –
Ертегіні тәуір көрем мен тегі.
Осы күні ойлап көрсем, жасымда
Шешем маған айтпапты еш ертегі.
Балалық - ай – жамау - жасқау көрпелі,
Ақауы бар көңіл енді дертеді.
Айтпайын деп айтпады ма – мұршасы
Болмапты ғой айтар оның ертегі.
Жүргізуші 2: Да, мы в детстве много слышали сказок от бабушек и дедушек. И знаем что в жизне есть много чудес как в сказке.
Жүргізуші 3: Our classmates have prepared a fairy tale «Little Red Riding Hood»
Жүргізуші 1: Ендеше бірге көрейік. Ертегі: «Little Red Riding Hood»
Жүргізуші 1: Well knowing and developing our native language, to speak fluently
a foreign language will be his or her advantage in his social life. Every language is rich, it is soul and wealth of the nation. The time will come and it will go without saying to learn several foreign languages.
Жүргізуші 3: Хорошее знание и развитие родного языка, умение пользоваться выразительными средствами иностранных языков – самая лучшая опора для каждого человека в его общественной и творческой деятельности. Каждый язык чрезвычайно богат, гибок и живописен. Настанет время и - оно не за горами – язык станут изучать везде и всюду, и знание нескольких языков станет само собой разумеющимся
Жүргізуші 1: Тіл – халықтын жаны, сәні, тұтастай кескін - келбеті, болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүрі. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Осында тұратын барлық ұлттардың құқтары бір.
Жүргізуші 1: Ендеше көрермендермен де ойын ойнасақ. Сіздерге ситуациялық сұрақтар қойылады. Әр сұраққа дұрыс жауап беру арқылы сіздердің қай тілді жетік меңгергендігіңізді білетін боламыз. Тез - тез жауап беруге тырысамыз.
Жүргізуші 3: Let’s go
1. Қандай тарелкадан тамақ ішуге болмайды? (бос тарелкадан)
2. Күн мен түн немен аяқталады? («н» әрпімен)
3. Что посредине «земли»? (буква «м»)
4 Что говорит на всех языках мира? (эхо)
5. 555 санын ағылшын тілінде айтып беріңіз (five hundred fifty - five)
6. Қандай сағат тәулігіне екі рет дұрыс уақыт көрсетеді? (тоқтап тұрған сағат)
7. Какое колесо не вертится? (запасное)
8. Жаңбыр екі күн қатарынан жауа алады ма? (жоқ, себебі арасын түн бөледі)
9. Ағылшын тілінде қалай амандасамыз? (Hello)
10. Какой месяц короче всех? (Май - в нем всего три буквы)
11. Жаңбыр кезінде қарға қандай ағашқа отырады? (су ағашқа)
12. Росло четыре березы, на каждой березе по четыре больших ветки, на каждой
большой ветке по четыре маленьких ветки, на каждой маленькой ветке
по четыре яблока. Сколько всего яблок? (Ни одного. На березах яблоки не растут!)
13. Тіктөртбұрыштың бір бұрышын сындырып алды. Тіктөртбұрыштың неше бұрышы қалды? (бес)
14. Какое слово начинается с трех букв "Г" и заканчивается тремя буквами "Я"?
(Тригонометрия)
15 Таңғы асқа не жеуге болмайды? (түскі ас пен кешкі асты)
Жүргізуші 2: Көп - көп рахмет, ойынға қатысушылар! Сіздерге алдағы уақытта да осындай белсенді, білімді, өнегелі бола беріңіздер дейміз.
Жүргізуші 1: Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүр. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Осында тұратын барлық ұлттардың құқықтары бір. Әлемде 3000 - дай тіл бар. Ағылшын, орыс тілдері халықаралық қарым - қатынас тілдері болып табылады. Бұл тілдер өзіміз мақтан тұтатын, сүйіп оқитын Абайдың, Пушкиннің, Шекспирдің, Лермонтовтың, Баиронның тілдері.
Жүргізуші 2: Язык основное средство общения. В мире существует около 3000 языков. Английский и русский являются языками международного общения. Это языки Абая, Пушкина, Шекспира, Лермонтова, Байрона которых мы любим и чтим за их замечательные стихи, поэмы и романы
Жүргізуші 3: Language is the main means of communication. Theу are nearly 3000 languages in the world. English and Russian are the languages of an international communication, they are languages of Pushkin, Shakespeare, Lermontov, Byron, Esenin, Burns, whom we love and respect for their poems, sonnets and novels.
Жүргізуші 1: Ендеше кішкентай бүлдіршіндеріміз ағылшын тілінде «Шөжелерім» әнін орындайды. Қабыл алыңыздар.
Ән «Шөжелерім»
Жүргізуші 1:
Ана тілің - арың бұл
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте...- деп Қадыр Мырзалиев атамыз айтқандай, мейлі ол орыс тілі болсын, мейлі ағылшын тілі болсын, қай тілді меңгерсек те, өз тілімізге деген құрметіміз, өз тілімізге деген жанашырлығымыз ешқашан өшпесін дегіміз келеді. Осымен біздің бүгінгі сыныптан тыс шарамыз өз мәресіне жетті. Назар қойып тыңдағандарыңызға үлкен рахмет. Сау болыңыздар!
3 жүргізуші бірге:
Әрбір тілде сөйле әлемді таң қылып,
Ана тілін білмей өскен әңгүдік.
Өсер болсаң, байтақ далаң тұрғанда,
Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!
Жаңалықтар
22 қыркүйек күнгі тіл мерекесіне арналған "Қазақшаңыз қалай?" ойын - сайыс
Тәуелсіз елімізде өмір сүріп отырған ұлт өкілдері арасындағы достық пен бірлікті нығайту барысында мемлекеттік тілге құрмет сезімдерін қалыптастыру.
Сүйемін, туған тілді – анам тілін
Өткен ғасырда Сұлтанмахмұт ақынды бас идірген туған тілі – менің де ана тілім. Қазақ тілі өте бай, оралымды тіл. Өзге ұлт өкілдерінің ғалымдары тіліміздің тазалығына таң қалып, еріксіз мойындауда.
Қазақ тілі – ертеңім, болашағым
Қазақ тілі – ертеңім, болашағым Сүйемін туған тілді, анам тілін, Бесікте жатқанымда - ақ берген білім. Ең алғаш сол тілменен сыртқы шықты, Сүйгенім, ұнатқаным, жек көргенім.
Ана тілім - асыл мұрам
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Алибекова Гульнара Сахиевна
Ана тілі – жүрек үні
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №14 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Дарханбаева Айманкүл
Тілім менің тірлігімнің айғағы
«Тілім менің тірлігімнің айғағы» атты тіл апталығының ашылу салтанатты шарасының СЦЕНАРИЙІ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.