I have /haven’t got …
Ашық сабақ
Ағылшын тілі
I have / haven’t got …
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ. 2 СЫНЫП.
Сабақтың тақырыбы: I have /haven’t got ….
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға ck қосарланған әріптерінің оқылу ережесімен таныстыру. Болымсыз сөйлем түріндегі «have got» етістігімен таныстыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, сөздік қорын жетілдіру. Тыңдау мен оқу техникасын жетілдіру. Ағылшын пәніне деген қызығушылығын арттыру.
3. Сабақ кезінде оқушы өзін – өзі қалай ұстауға, адамгершілікке, мәдениеттілікке, жауапкершілікке, бір - біріне жанашырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, грамматикалық кестелер /слайд түрде/, плакаттар, слайдтар.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың жүрісі:
Практикалық тапсырманы орындамастан бұрын, оқушыларды алдымен үш шағын топқа бөліп, әр топтың мүшесіне тапсырма беремін. Әр маманды талдайтын талдаушы тағайындаймын.
I. Кіріспе бөлімінің тобына тапсырма. /I. Introduction/
1. 1. Ұйымдастыру кезең. /1. 1. Organization moment/
1. 2. Үй тапсырмасын тексеру. / 1. 3Checking up the homework./
Watch a video «You’ve got eyes» /видео көру/
2. II. Негізгі бөлімнің тобына тапсырма. / The basic part./
Оқулықпен жұмыс
2. 1. Фонетикалық жаттығу /1. 2. Phonetic drill./
2. 2 Жаттығуларды орындау. /2. 2 Doing exercises./
2. 3 Жаңа сөздерді таныстыру. / 2. 3. Introduction the new words./
2. 4 Жаңа грамматикалық тақырыпты түсіндіру. /2. 4. Explaining the new grammar theme./
2. 5 Жаңа грамматикалық тақырыпты бекітуге арналған жаттығулар орындау.
/ 2. 5. Doing grammar exercises./
2. 6. Сергіту сәті. /2. 6. Doing physical exercise./
2. 7 Топпен жұмыс. /2. 7. Work with group./
Жұмыс кітаппен жұмыс.
2. 8 Жаттығуларды орындау. /2. 8 Doing exercises/
2. 9 Жаңа мәтінмен жұмыс. /2. 9. Working with the text./
III. Қорытынды бөлімнің тобына тапсырма. / III. Conclusion./
3. 1. «have got/ haven’t got» grammar. /видио көру/
3. 2. Үй тапсырмасын беріп, түсіндіру. / 3. 2. Giving the homework./
3. 3. Оқушыларды бағалау / 3. 3. Marking./
3. 4. Сабақты қорытындылау. / 3. 4. Conclusion./
I.. Introduction / Кіріспе бөлім./
1. 1. Organization moment / Ұйымдастыру кезең./
T: Stand up! Stand still!
T: Hello, children!
P: Hello, teacher!
T: How are you?
P. I’m fine. I’m Ok.
T: Sit down, please!
T: What date is it today?
P: Today is the 25’th’of November. Слайт 1
T: Thank you. Sit down!
1. 2 Checking up the homework. / Үй тапсырмасын тексеру. /
T: I’ll check up your homework. What was your homework for today?
P: Our homework was to learn the new words exercise 6, at page 42.
«Дене мүшелері» тақырыбындағы сөздерді жаттау.
T: Well, let’s play a game «What is it?» /about homework’s new words/ Слайт 2
P: Yes. / Оқушылар тақтадағы сөздерді суреттермен сәйкестендіріп, сызып көрсетеді/
ПӘН МҰҒАЛІМІ: СУЛЕЙМЕНОВА А. М.
I have /haven’t got жүктеу
Ағылшын тілі
I have / haven’t got …
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ. 2 СЫНЫП.
Сабақтың тақырыбы: I have /haven’t got ….
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға ck қосарланған әріптерінің оқылу ережесімен таныстыру. Болымсыз сөйлем түріндегі «have got» етістігімен таныстыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, сөздік қорын жетілдіру. Тыңдау мен оқу техникасын жетілдіру. Ағылшын пәніне деген қызығушылығын арттыру.
3. Сабақ кезінде оқушы өзін – өзі қалай ұстауға, адамгершілікке, мәдениеттілікке, жауапкершілікке, бір - біріне жанашырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, грамматикалық кестелер /слайд түрде/, плакаттар, слайдтар.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың жүрісі:
Практикалық тапсырманы орындамастан бұрын, оқушыларды алдымен үш шағын топқа бөліп, әр топтың мүшесіне тапсырма беремін. Әр маманды талдайтын талдаушы тағайындаймын.
I. Кіріспе бөлімінің тобына тапсырма. /I. Introduction/
1. 1. Ұйымдастыру кезең. /1. 1. Organization moment/
1. 2. Үй тапсырмасын тексеру. / 1. 3Checking up the homework./
Watch a video «You’ve got eyes» /видео көру/
2. II. Негізгі бөлімнің тобына тапсырма. / The basic part./
Оқулықпен жұмыс
2. 1. Фонетикалық жаттығу /1. 2. Phonetic drill./
2. 2 Жаттығуларды орындау. /2. 2 Doing exercises./
2. 3 Жаңа сөздерді таныстыру. / 2. 3. Introduction the new words./
2. 4 Жаңа грамматикалық тақырыпты түсіндіру. /2. 4. Explaining the new grammar theme./
2. 5 Жаңа грамматикалық тақырыпты бекітуге арналған жаттығулар орындау.
/ 2. 5. Doing grammar exercises./
2. 6. Сергіту сәті. /2. 6. Doing physical exercise./
2. 7 Топпен жұмыс. /2. 7. Work with group./
Жұмыс кітаппен жұмыс.
2. 8 Жаттығуларды орындау. /2. 8 Doing exercises/
2. 9 Жаңа мәтінмен жұмыс. /2. 9. Working with the text./
III. Қорытынды бөлімнің тобына тапсырма. / III. Conclusion./
3. 1. «have got/ haven’t got» grammar. /видио көру/
3. 2. Үй тапсырмасын беріп, түсіндіру. / 3. 2. Giving the homework./
3. 3. Оқушыларды бағалау / 3. 3. Marking./
3. 4. Сабақты қорытындылау. / 3. 4. Conclusion./
I.. Introduction / Кіріспе бөлім./
1. 1. Organization moment / Ұйымдастыру кезең./
T: Stand up! Stand still!
T: Hello, children!
P: Hello, teacher!
T: How are you?
P. I’m fine. I’m Ok.
T: Sit down, please!
T: What date is it today?
P: Today is the 25’th’of November. Слайт 1
T: Thank you. Sit down!
1. 2 Checking up the homework. / Үй тапсырмасын тексеру. /
T: I’ll check up your homework. What was your homework for today?
P: Our homework was to learn the new words exercise 6, at page 42.
«Дене мүшелері» тақырыбындағы сөздерді жаттау.
T: Well, let’s play a game «What is it?» /about homework’s new words/ Слайт 2
P: Yes. / Оқушылар тақтадағы сөздерді суреттермен сәйкестендіріп, сызып көрсетеді/
ПӘН МҰҒАЛІМІ: СУЛЕЙМЕНОВА А. М.
I have /haven’t got жүктеу
Жаңалықтар
My favourite subject is Kazakh language
My favourite subject is Kazakh language. kn қосарланған әріптерінің оқылу ережесімен таныстыру.
’Шетел тілін оқытуда грамматиканың маңызы
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы ағылшын тілінен арнайы пәндер оқытушысы Испекеева Дина Ерғазы қызы
ANIMALS IN DANGER
Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Жалтыр негізгі мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Қазиева Бибігүл Қайыржанқызы
Music that changes lives
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №14 ОЖББ мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі Зиеденова Рима Құбайдоллақызы
Where are you going to do during your holidays
Қарағанды қаласы, №92 гимназия Ағылшын тілі мұғалімі Дильдабекова Мария Жолдыбайқызы 6th grade Theme: Where are you going to do during your holidays Aims: - to introduce the Present Perfect Tense and activate them - To develop speaking, reading
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.