Мейірімділік әлеміне саяхат
Білім беру саласы: Қатынас
Кіші сала: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Мейірімділік» әлеміне саяхат
Мақсаты: Балалардың мейірімділік туралы түсініктерін бекіту, сөздік қорын молайту. Мейірімділік істерді жасауды тәрбиелеу. «Достық», «Өзара сыйластық» ұғымдарының адамгершілік құндылықтары ретіндегі мәнін ашу.
Көрнекі құралдар: бөліктерге бөлінген қиынды жүрек пішіні,
Билингвалдық компонент: мейірімділік - доброта
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері
- Балалар, біз бүгін кең, жарық, әсем бөлмеде жиналып тұрмыз. Қане, бәріміз бір - біріміздің қолымыздан ұстап, үлкен шеңбер құрып көрейікші!? Қандай тамаша!
Шеңбер күн сияқты жылы, дөңгелек.
Қанеки! Осы шеңберде бір - бірімізге қарап, күлкімізді сыйлайық!
Кел балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!
Жарайсыңдар, балалар!
Тәрбиеші: Балалар, мен сендермен бірге бір тақпақ айтқым келеді.
Ұлдарменен қыздар
Трамвайда келе жатты
Сәлеметсің бе, Сабыр
Сәлеметсің бе, Ильяс
- Қараңдар, қандай көңілді трамвай.
Буратино жылап келеді, онымен ешкім дос болғысы келмейді.
Біздің «Мейірімділік» әлеміне саяхатымызда бастайық.
Трамвайға отырайық: доңғалақтарды жөндейік -
Тізелерінен ұрады тук - тук - тук
Терезелерін тазартайық - шық - шық - шық
Есіктерді жабайық екі қолды қосады - ш - ш - ш
Қане жүрейік – дзынь - дзынь - дзынь
1 - аялдама
«Ертегі кейіпкерлері»
Мен сендерге ертегі кейіпкерлерді көрсетемін: егерде ол мейірімді, жақсы болса алақандарыңды шапалақтайсыңдар. Ал жаман, зұлым болса – беттеріңді алақандарыңмен жабасыңдар.
Кіші сала: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Мейірімділік» әлеміне саяхат
Мақсаты: Балалардың мейірімділік туралы түсініктерін бекіту, сөздік қорын молайту. Мейірімділік істерді жасауды тәрбиелеу. «Достық», «Өзара сыйластық» ұғымдарының адамгершілік құндылықтары ретіндегі мәнін ашу.
Көрнекі құралдар: бөліктерге бөлінген қиынды жүрек пішіні,
Билингвалдық компонент: мейірімділік - доброта
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері
- Балалар, біз бүгін кең, жарық, әсем бөлмеде жиналып тұрмыз. Қане, бәріміз бір - біріміздің қолымыздан ұстап, үлкен шеңбер құрып көрейікші!? Қандай тамаша!
Шеңбер күн сияқты жылы, дөңгелек.
Қанеки! Осы шеңберде бір - бірімізге қарап, күлкімізді сыйлайық!
Кел балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!
Жарайсыңдар, балалар!
Тәрбиеші: Балалар, мен сендермен бірге бір тақпақ айтқым келеді.
Ұлдарменен қыздар
Трамвайда келе жатты
Сәлеметсің бе, Сабыр
Сәлеметсің бе, Ильяс
- Қараңдар, қандай көңілді трамвай.
Буратино жылап келеді, онымен ешкім дос болғысы келмейді.
Біздің «Мейірімділік» әлеміне саяхатымызда бастайық.
Трамвайға отырайық: доңғалақтарды жөндейік -
Тізелерінен ұрады тук - тук - тук
Терезелерін тазартайық - шық - шық - шық
Есіктерді жабайық екі қолды қосады - ш - ш - ш
Қане жүрейік – дзынь - дзынь - дзынь
1 - аялдама
«Ертегі кейіпкерлері»
Мен сендерге ертегі кейіпкерлерді көрсетемін: егерде ол мейірімді, жақсы болса алақандарыңды шапалақтайсыңдар. Ал жаман, зұлым болса – беттеріңді алақандарыңмен жабасыңдар.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Мен және менің әлемім
Балалардың өзіне деген құрметін қалыптастыру. Өз әлемін мейірімділік әлемімен байланыстыру. Балалар бойына ізгілік сезімдер мен адамгершілік мінез - құлықтарын қалыптастыру. Жақсылық жасауға, өзін құрметтей білуге тәрбиелеу.
Мейірімділік – асыл қасиет
Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Байқоңыр ауылы, «№17 Байқоңыр орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Абдибекова Айгуль Жанкараевна
Мейірімділік шуағы
Шығыс Қазақстан облысы, Риддер қаласы, «№14 орта мектебі»КММ бастауыш сынып мұғалімі: Құрманбекова Меруерт Дәулетбекқызы
Мейірімділік шуағы
Павлодар облысы, Баянауыл ауданы Майқайың кенті, №2 жалпы орта білім мектебі Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Галимжанова Роза Давлетовна
Өзін-өзі тану әлеміне саяхат
Қарағанды облысы, Саран қаласы, ОЖББ №4 мектебінің мектепалды даярлық тобының жетекшісі Шаймұрат Дәмеш
Жетімді жебеп, қолдаған жан
«Бөбек» республикалық балалар қайырымдылық қорының президенті Назарбаева Сара Алпысқызы туралы мағлұмат беру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.