Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ойнайық та, ойлайық

13 қаңтар 2017, Жұма
Категориясы: Бала-бақша
Ойнайық та, ойлайық
Баланың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Істеген ісіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:
Балалар музыка ырғағымен кіріп, шеңберге тұрады.
Шаттық шеңбері:
Біз, қандаймыз, қандаймыз
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз
Ренжуді білмейміз
Бізге келген қонаққа
Сәлеметсіз бе дейміз
Тәрбиеші: - Балалар көңіл - күйлерін қалай жақсы ма? Ендеше, бүгінгі ойын сабағымызды бастамас бұрын әр ойынды ойнағанда мына ережелерді есімізге сақтап алайық, сонда ойынымыз сәтті өтеді.
• Күлімсіреу.
• Бір - біріне кедергі жасамау.
• Өзгенің пікірін сыйлау.
• Сөзді бөлмеу, тыңда.
• Міне, осы ережелерді ұмытпай сабақ бой есте сақтап отырыңдар.
• Ал, әдемі отырамыз сабағымызда бастайық.
• Жылдың қай мезгілі?
• Көктем айында неше ай бар?
• 1 жылда неше мезгіл ба?
• 1 аптада неше күн бар?
• Али сенің оң жағында кім отыр?
• Бақыт сенің сол жағында кім отыр?
• Ахмет сенің оң жағында кім отыр?
• Батыр сен сол жағында кім отыр?
• Сұлтан сенің оң жағында кім отыр?
Ғажайып сәт: Карлсон кіреді.
Карлсон: О - о, балалар сәлеметсіздер ме?
Балалар: Сәлеметсіз бе.
Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе Карлсон қош келдің қолындағы не?
Карлсон: Менің қолымдағы шыны, тосабым тауысып қалып сендерден көсек сұрай келдім.
Тәрбиеші: Айтыңыз менің балаларым көмектеседі, солай ма балалар.
Балалар: Ия.
Карлсон: Мына қолымдағы шынының ішінде тапсырмалар бар, сендер сол тапсырманы орындасаңдар мүмкін шыным тосапқа болар.
Тәрбиеші: Балалар көмектесуге дайынбыз ба?

1.« Мына сөздің арасынан артық сөзді тап»

Шарты: аталған сөздердің ішінен артық сөзді тауып атау.
• Шаршы, дөңгелек, тіктөртбұрыш, қыс.
• Қыс, дүйсенбі, жаз, күз.
• Нан, бір, екі, бес, тоғыз.
• Сүт, май, шай, орындық.
• Автобус, ұшақ, кеме, қарға.
• Қосу, алу, теледидар, тең.
• Сары, ыстық, қызыл, ақ, жасыл.

2.«Көршісін ата»
Шарты: тәрбиеші бір санды айтады, ал балалар санып көршісін атау.
2 көршісі, 5 көршісі, 1 көршісі, 4 көршісі.

3. Тақтамен жұмыс:
«Қай зат, қай жерде орналасқан»
Шарты: балалар суреттегі заттарды орналасу реттерін атап айту.

4.«Адасқан сандар»
Шарты: сандарды ретімен орналастыру, оларды санау (тура және кері)

Карлсын өткізеді
Сергіту сәті:

5.«Келесі жағаға өт»
Шарты: аяқтарын суға тигізбей, тәрбиешінің бағытымен, тастың үстімен жүріп өту.

6.«Өз үйіңді тап»
Шарты: кілем үстінде геометриялық пішіндер жатыр, бұл – үйшіктер. Балалардың қолдарына пішіндер карточкасы беріледі. Музыка ойнап тұрады, ал балалар кілем үстінде қозғалып жүреді, музыка тоқтаған кезде өз үйлерін табады.

7.«Зейінді бол»
Шарты: Үйдің суретті 2 минут көрсету. Балалар таяқшалардың көмегімен зымырады құрастырады.
Карлсон: Ой, балалар тапсырмалар бітті, ал бірақ менің шыным тосапқа толмады? /Ренжіп/
Тәрбиеші: Карлсон сен ренжіме біз сізге өзіміздің дайындаған тосапты сыйлаймыз солай ма балалар.
Карлсон: Рахмет балалар, ал енді үйіме оралайын. Сау болыңдар! Тәрбиеші: Сау болыңыз.

Қорытындылау:
- Жақсы, балалар, бүгінгі ойын сабағымыз сендерге ұнады ма?
Маған да сендердің бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарың өте қатты ұнады. сабақтарда ойнағанда үнемі дұрыстап ойланып, белсенді ойнасаңдар, өздеріңнің ақылды бала екендеріңді дәлелдеп, көрсетесіңдер.
- Сау болыңдар, балалар!

Көкшетау қаласы,
"Бота" шағын орталығының тәрбиеші
Жакенова Айнаш
3 922
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ойлай отырып, ойнайық!
Ойлай отырып, ойнайық!
Мектепалды дайындық тобы тәрбиеленушілерінің шығармашылық қабілеттерін ойын арқылы дамыту.
Ойнайық та, ойлайық
Ойнайық та, ойлайық
Балалардың алған түсініктерін бекіту. Логикалық ойлау қабілетін, танымын дамыту. Өз бетімен жұмыс жасауға және ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Ауылдағы адам еңбегі, Кішкентай бағбан
Ауылдағы адам еңбегі, Кішкентай бағбан
Балаларды ауылдағы адамдардың еңбегімен таныстыру, ауылдағы басты еңбек түрін ажырата білуге үйрету. Жыл мезгілдеріне қарай еңбек түрлері және қолданылатын техника құралдары жайлы білімдерін дамыту. Әңгіме желісін көрініс арқылы көрсету. Әңгіме
8 саны және цифры
8 саны және цифры
Орал қаласы, Казталов ауданы. Балабақша тәрбиешісі Аяп Гаухар
Ойнайық та, ойлайық
Ойнайық та, ойлайық
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №11 «Балапан» балабақшасының тәрбиешісі Өтеген Жарқын
Ойлай отырып, ойнайық!
Ойлай отырып, ойнайық!
Даярлық тобының тәрбиешісі Өтегенова Әйгерім
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×