Б. Қозекеевтің «Құстар келді» өлеңі, «Құстың ұясы»
Тақырыбы: Б. Қозекеевтің «Құстар келді» өлеңі, «Құстың ұясы».
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет, Мүсіндеу.
Мақсаты: Өлеңді оқып беріп, мағынасын түсіндіру, құстарға қамқор болуға, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу, тыңдап түсіну дағдыларын қалыптастыру. Шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. Домалатылған пішінді шаншу, жалпақтау тәсілімен ұяны мүсіндеуді үйрету.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: «Құстарды қарсы аламыз» сюжеттік суреті, үлгі, ермексаз, тақтайша, таяқша, сүрткіш.
Әдіс - тәсілдер: шаттық шеңбері, жұмбақ жасыру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, жасап көрсету, түсіндіру, үлгі.
Сөздік жұмыс: құс, ұя, қарлығаш, торғай, балапан, жұмыртқа.
Билингвалды компонент: құс - птица, ұя - гнездо, қарлығаш - ласточка.
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызға құрметпен,
Бас иеміз біз.
Жарайды, ендеше осы керемет көңіл күймен бүгінгі оқу іс - әрекетімізді бастайық.
- Балалар, бүгінгі оқу іс - әрекетіміздің тақырыбын білгілерің келе ме?
Ендеше жұмбақ шешейік.
Көктемде ұшып келеді,
Жаздай концерт береді.
Өз атын өзі шақырады,
Сөйтіп күнді батырады.
Айтайықшы көкек, көкек
Тұмсығымен ояды,
Ағаш құртын жояды.
Құстардың суреті шығады.
- Балалар, тақырыбымыз не жайында екен?
Компьютерден құстар суретін көрсетіп таныстырады.
Шеңберге тұрып қимылмен көрсетеді.
Ұйымдастырушы - ізденістік
- Балалар, сендер қандай құстарды білесіңдер?
Енді осы құстарды екі тілде айтайықшы.
Қарлығаш - ласточка, тотықұс - попугай, аққу - лебедь, ұя - гнездо.
Құстар - табиғатқа сән береді. Олардың әуені табиғатты құлпыртып жібереді, адамдардың көңіл - күйлерін көтереді. Олар тіршілік иелері. Олар ұрпақ өрбітеді, балапандарын қанаттандырып, жауларынан қорғайды. Олар табиғатты зиянкестерден қорғайды. Құстардың да өз ұялары болады.
Әр құстың ұяларымен таныстырып өтеді.
Тентек бала кіріп келіп, қолындағы рогаткасымен құстың ұясын атып жіберіп бұзып тастайды.
Топта отырған Қарлығаш құс жылап жібереді. Менің ұямды бұзып тастады. Мен балапандарыммен енді қайда барып паналаймын?
Тәрбиеші: Қарлығаш сен жылама. Балалар, мына тентек баланың әрекеті дұрыс па?
Тентек бала сенің бұл қылығың дұрыс болмады. Сен құсты ұясынан айырдың, жылатып қойдың. Жасаған әрекетіңнің дұрыс еместігіне біздің ұйымдастырылған оқу іс - әрекетімізде көз жеткізетін боласың.
- Балалар, жылап қалған Қарлығаштың ұясын жасап беруге көмектесеміз бе?
Олай болса Тентек бала, Қарлығаш бізбен бірге болып, балалардың жұмысын тамашалаңдар.
Балаларға Б. Қозекеевтің «Құстар келді» өлеңін оқып беріп, мазмұнын түсіндіріп өтеді.
Балалар, біз бүгін үш белсенділік орталықтарында жұмыс жасаймыз.
Әдебиет орталығы.
Тақырыбы: «Құстар келді».
Мақсаты: Балаларға «Құстар келді» өлеңін оқып беріп, мағынасын түсіндіру, сөздік қорларын байыту. Дидактикалық ойын: «Құстың ұясын тап?».
Өнер орталығы:
Тақырыбы: «Құстың ұясы».
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ермексаздан ұя мүсіндеуді үйрету. Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Үстел - үсті ойын орталығы:
Тақырыбы: «Табиғат»
Мақсаты: Көктемгі әсем табиғат көрінісін фланель тақта бетіне орналастыру. Ұшқан құс, көлдегі құстарды орналастыруларын қалыптастыру.
Би терапиясы.
«Шөжелерім» әніне би қимылын жасап сергіп алу.
Екінші ауысымдық жұмыстары.
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Құс болып қанат қағайық,
Орнымызды табайық.
Қызылорда облысы,
Қазалы қаласы №1 "Ақерке" бөбекжай - балабақшасы
Ахметова Анар
Толық нұсқасын жүктеу
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет, Мүсіндеу.
Мақсаты: Өлеңді оқып беріп, мағынасын түсіндіру, құстарға қамқор болуға, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу, тыңдап түсіну дағдыларын қалыптастыру. Шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. Домалатылған пішінді шаншу, жалпақтау тәсілімен ұяны мүсіндеуді үйрету.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: «Құстарды қарсы аламыз» сюжеттік суреті, үлгі, ермексаз, тақтайша, таяқша, сүрткіш.
Әдіс - тәсілдер: шаттық шеңбері, жұмбақ жасыру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, жасап көрсету, түсіндіру, үлгі.
Сөздік жұмыс: құс, ұя, қарлығаш, торғай, балапан, жұмыртқа.
Билингвалды компонент: құс - птица, ұя - гнездо, қарлығаш - ласточка.
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызға құрметпен,
Бас иеміз біз.
Жарайды, ендеше осы керемет көңіл күймен бүгінгі оқу іс - әрекетімізді бастайық.
- Балалар, бүгінгі оқу іс - әрекетіміздің тақырыбын білгілерің келе ме?
Ендеше жұмбақ шешейік.
Көктемде ұшып келеді,
Жаздай концерт береді.
Өз атын өзі шақырады,
Сөйтіп күнді батырады.
Айтайықшы көкек, көкек
Тұмсығымен ояды,
Ағаш құртын жояды.
Құстардың суреті шығады.
- Балалар, тақырыбымыз не жайында екен?
Компьютерден құстар суретін көрсетіп таныстырады.
Шеңберге тұрып қимылмен көрсетеді.
Ұйымдастырушы - ізденістік
- Балалар, сендер қандай құстарды білесіңдер?
Енді осы құстарды екі тілде айтайықшы.
Қарлығаш - ласточка, тотықұс - попугай, аққу - лебедь, ұя - гнездо.
Құстар - табиғатқа сән береді. Олардың әуені табиғатты құлпыртып жібереді, адамдардың көңіл - күйлерін көтереді. Олар тіршілік иелері. Олар ұрпақ өрбітеді, балапандарын қанаттандырып, жауларынан қорғайды. Олар табиғатты зиянкестерден қорғайды. Құстардың да өз ұялары болады.
Әр құстың ұяларымен таныстырып өтеді.
Тентек бала кіріп келіп, қолындағы рогаткасымен құстың ұясын атып жіберіп бұзып тастайды.
Топта отырған Қарлығаш құс жылап жібереді. Менің ұямды бұзып тастады. Мен балапандарыммен енді қайда барып паналаймын?
Тәрбиеші: Қарлығаш сен жылама. Балалар, мына тентек баланың әрекеті дұрыс па?
Тентек бала сенің бұл қылығың дұрыс болмады. Сен құсты ұясынан айырдың, жылатып қойдың. Жасаған әрекетіңнің дұрыс еместігіне біздің ұйымдастырылған оқу іс - әрекетімізде көз жеткізетін боласың.
- Балалар, жылап қалған Қарлығаштың ұясын жасап беруге көмектесеміз бе?
Олай болса Тентек бала, Қарлығаш бізбен бірге болып, балалардың жұмысын тамашалаңдар.
Балаларға Б. Қозекеевтің «Құстар келді» өлеңін оқып беріп, мазмұнын түсіндіріп өтеді.
Балалар, біз бүгін үш белсенділік орталықтарында жұмыс жасаймыз.
Әдебиет орталығы.
Тақырыбы: «Құстар келді».
Мақсаты: Балаларға «Құстар келді» өлеңін оқып беріп, мағынасын түсіндіру, сөздік қорларын байыту. Дидактикалық ойын: «Құстың ұясын тап?».
Өнер орталығы:
Тақырыбы: «Құстың ұясы».
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ермексаздан ұя мүсіндеуді үйрету. Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Үстел - үсті ойын орталығы:
Тақырыбы: «Табиғат»
Мақсаты: Көктемгі әсем табиғат көрінісін фланель тақта бетіне орналастыру. Ұшқан құс, көлдегі құстарды орналастыруларын қалыптастыру.
Би терапиясы.
«Шөжелерім» әніне би қимылын жасап сергіп алу.
Екінші ауысымдық жұмыстары.
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Құс болып қанат қағайық,
Орнымызды табайық.
Қызылорда облысы,
Қазалы қаласы №1 "Ақерке" бөбекжай - балабақшасы
Ахметова Анар
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Т. Тойбазарұлы «Қайтпай қалған қарлығаш» (әңгімелеу)
Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру, қыстап қалған құстарға қамқорлық жасауға, оларды баптап күте білуге тәрбиелеу.
Алтын балық
Ермексазды есу, шымшып созу және жалпақтау тәсілі арқылы балықты мүсіндеуді үйрету
Қ. Баянбаевтың «Қараторғай ұясы» өлеңін жаттау. Жыл құстары жайлы әңгімелесу
Көктем мезгілінің ерекшелігімен таныстыру, Құстардың негізгі белгілері жайлы түсінік беру, құстардың табиғаттағы тіршілігі, соның ішінде жыл құстарының көктемгі тіршілігі туралы, құстарға қатысты халық болжамдары, пайдасы туралы меңгерту.
Құстар - біздің досымыз
Балаларға құстар туралы түсінік беріп, білімдерін жетілдіру, құстарға қамқорлықпен қарауға баулу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.