Жаздық киімдер
Тақырыбы: Жаздық киімдер.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Мақсаты: жаздық киім түрлерімен таныстыру. Жаздық киімнің айырмашылығын байқап айтып беруге, маусымдық өзгерістерді байқауға үйрету. Өзіне - өзі қызмет ете білуге дағдыландыру. Ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдер: сөздік, практикалық, көрнекілік.
Қажетті көрнекі құралдар: түрлі түсті қарындаш, фломастер, ақша.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңберіне тұрғызу.
- Балалар мен сендермен кездескеніме қуаныштымын. Кәне, барлығымыз шаттық шеңберіне тұрып, өлеңімізді айтайық.
Ұйымдастырушылық – ізденістік
- Балалар көктем мезгілінен кейін жылдың қай мезгілі келеді деп ойлайсыңдар?
- Жазда ауа райы қалай болушы еді?
Қонаққа қалың киім киген екі қуыршақ келеді.
- Сәлеметсіңдер ма, балалар?
- Менің атым – Сандуғаш, ал мынау – менің досым Думан,
Балалар, неге екенін білмейміз, біз әбден ыстықтадық.
- Сонда қалай, киімдер қыстық, жаздық болып бөліне ме?
- Оларды кім бөледі және олар не үшін бөлінеді. Мен түкке түсінбедім.
Педагог: Сандуғаш, Думан, балалар дұрыс айтады.
Киімдер қыстық киім, жаздық киім, тіпті көктем, күз маусымына арналған киімдер болып бөлінеді.
Жаздық киімді ыстық кездерде, жаз айларына киеді.
Кәне балалар, сендер өздеріңнің үстілеріңдегі киімдеріңді ұстап көріңдерші.
Сандуғаш пен Думанның киімінен айырмашылығы бар ма?
Жаздық киімдер. жүктеу
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Мақсаты: жаздық киім түрлерімен таныстыру. Жаздық киімнің айырмашылығын байқап айтып беруге, маусымдық өзгерістерді байқауға үйрету. Өзіне - өзі қызмет ете білуге дағдыландыру. Ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдер: сөздік, практикалық, көрнекілік.
Қажетті көрнекі құралдар: түрлі түсті қарындаш, фломастер, ақша.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңберіне тұрғызу.
- Балалар мен сендермен кездескеніме қуаныштымын. Кәне, барлығымыз шаттық шеңберіне тұрып, өлеңімізді айтайық.
Ұйымдастырушылық – ізденістік
- Балалар көктем мезгілінен кейін жылдың қай мезгілі келеді деп ойлайсыңдар?
- Жазда ауа райы қалай болушы еді?
Қонаққа қалың киім киген екі қуыршақ келеді.
- Сәлеметсіңдер ма, балалар?
- Менің атым – Сандуғаш, ал мынау – менің досым Думан,
Балалар, неге екенін білмейміз, біз әбден ыстықтадық.
- Сонда қалай, киімдер қыстық, жаздық болып бөліне ме?
- Оларды кім бөледі және олар не үшін бөлінеді. Мен түкке түсінбедім.
Педагог: Сандуғаш, Думан, балалар дұрыс айтады.
Киімдер қыстық киім, жаздық киім, тіпті көктем, күз маусымына арналған киімдер болып бөлінеді.
Жаздық киімді ыстық кездерде, жаз айларына киеді.
Кәне балалар, сендер өздеріңнің үстілеріңдегі киімдеріңді ұстап көріңдерші.
Сандуғаш пен Думанның киімінен айырмашылығы бар ма?
Жаздық киімдер. жүктеу
Жаңалықтар
Киімдер
Баланың киімдер туралы ұғымын молайту. Киім атауларын дұрыс әрі анық айтуға көрнекіліктер арқылы тәрбиелеу
Қысқы киімдер
Киім және киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру. Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету.
Қысқы киімдердің түрлері
Балаларға киім, киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру. Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету. Ойын ойнау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Сөйлем құрату арқылы сөздік қорларын молайту. Киімді ұқыпты, таза киюге тәрбиелеу.
Киімді дайындау және жобалау. Киім түрлері және оған қойылатын талаптар.
Киім түрлерін ажырата алады және маусымдық киімдерді мезгіліне қарай қолданылуын біледі.
Қысқы киімдер
Балаларға киім, киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру. Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету. Әр мезгілде киетін киімдерді атай білуге, жұмбақтар шешкізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Сөз тіркестерін, сөйлем құрату арқылы сөздік
Қысқы киімдер (дидактикалық ойын)
Қызылорда қаласы, «Назым» балабақшасының тәрбиешісі Құлахметова Гаухар
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.