Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бізге дәрігер қонаққа келді

02 қараша 2018, Жұма
Категориясы: Бала-бақша
Екінші кіші тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Конспект организованной учебной деятельности во второй младшей группе
Өткізу күні/Дата проведения:
Тәрбиеші/Воспитатель:
Білім беру саласы/Образовательная область: Қатынас. Коммуникация
Пән/Предмет: Сөйлеуді дамыту
Өтпелі тақырып/Сквозная тема: «Мамандықтың бәрі жақсы»
Тақырыбы/Тема: «Бізге дәрігер қонаққа келді»
Мақсаттары/Цели:
1. Тәрбиелік – воспитательная: дәрігердің еңбегін құрметтеуге үйрету.
2. Дамытушылық – развивающая: Балаларды тазалыққа баулу және салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру.
3. Оқыту – обучающая: балаларға дәрігер мамандығының не үшін қажет екендігін түсіндіру. ойын барысында қарапайым сөйлем кұрап, оны түсіндіріп, қайталай білуге үйрету.
Педагогикалық технологиялар/пед. технологии: денсаулық сақтау технологиясы, ойын әдісі, сұрақ – жауап, әңгімелеу.
Ресурстармен қамтамасыз ету/Ресурсное обеспечение: дәрігер, қоян, қасқыр, аю кейіпкерлері, дәрігердің құрал – жабдықтары.
Билингвалдық компонент/Билингвальный компонент: дәрігер – доктор, мақта - вата, дәке - бинт, йод – йод

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1. Ұйымдастырушылық кезеңі/организационный момент:
Ғажайып сәт: Бізге біреу есік қағып жатыр - ау деймін. Бұл кім екен? Дәрігер Айболитпа, кіріңіз мейірімді дәрігер, біз сізді асыға күтудеміз. Балалар бізге қонаққа дәрігер Айболит келді. Дәрігер Айболит ормандағы ауырып қалған аңдарды емдейді.
Билингвалдық компонент: дәрігер – доктор
2. Негізгі бөлім/оснавная часть:
Осы кезде бір қоян жылап келеді.
Қоян: Ой - ой - ой!
Дәрігер Айболит: Не болды саған Қоян достым?
Қоян: Ішім ауырады.
Дәрігер Айболит: Иә, қиын жағдай екен.
Уақытты босқа өткізбейік
Қоянға не болды тексерейік.
Қане достым айта қойшы.
Бүгін сен не істедің
Жаттығумен айналыстыңба?
Қоян: Жоооқ.
Дәрігер Айболит:
Сумен шынықтыңба?
Қоян: Жоооқ.
Дәрігер Айболит: Тамақ іштіңбе?
Қоян: Жооқ.
Дәрігер: Ой, қандай жаман жауап.
Онда Қоян сені емдеймін.
Балалар айтыңдаршы іш ауырмас үшін не істеу керек?
Жеке жұмыс: Амина сенің ішің ауырғанда анаң не істейді?
Дәрігер Айболит қоянды емдейді.
Бір кезде қорбаңдаған аю келеді.
Аю: Ой - ой - ой, менің басым.
Дәрігер: Басыңа не болды?
Аю: Орманда жүргенде тасқа құладым
Басым тасқа тиді.
А - аа - аа - аа - ааа
Дәрігер: Ал енді досым, басыңды байлайын.
Балалар жараны таңу үшін қандай құралдарды қолданамыз?
Билингвалдық компонент: мақта - вата, дәке - бинт, йод – йод
Ал енді достым менің кеңесімді тыңда.
Ата анаңды тыңда.
Олармен қыдыр.
Далада ата - анасыз қыдырмайды.
Дәрігер Айболит:
Балалар ата - анасыз далада қыдырама?
Аю: Мен енді білетін болдым. Анаммен қыдырамын.
Осы кезде арылдап қасқыр келеді.
Қасқыр: Ой - ой - ой.
Айболит: Не болды саған, қасқыржан?
Қасқыр: Менің тісім ауырып барады?
Айболит: сен қандай тамақ жедің?
Қасқыр: Тәтті тоқаш пен кәмпит жедім.
Балалар айтыңдаршы тәтті тоқаш пен кәмпитті көп жеуге болады ма?
Айболит: Қасқыр сен әрине тәтті нәрсе жейсің, онда тісің ауырады.
Егерде сен көкөністер мен жемістер жесең, тісің ауырмас еді. Қане, тісіңді
емдейік.
Автор: Доктор Айболит қасқырдың да тісін емдеп береді.
Д/о: «Қажетін тап»
Балалар мына құралдар ішінен тіс емдеуге арналған құралдарды тауып беріңдерші.
Аңдар Дәрігер Айболитке көп көп рахмет деп қоштасып, орманға кетеді.
Балалар да пайдалы кеңестерді білу керек.
1 - кеңес:
Жаттығу жасау керек.
Шаршағандарың басылады.
2 - кеңес:
Күн, ауа, су.
Біздің нағыз досымыз.
3 - кеңес:
Таңғы ботқаны жеу керек, және қара нан пайдалы.
4 - кеңес:
Кім сәбізді жеп, тамат шырынын ішсе, олда пайдалы.
Доктор Айболит: Міне менің кеңестерім осы. Ешқашан шаршамай күліп жүріңдер. Қайталап айтам, ауырмаңдар. Барлық кеңестерімді орындаңдар. Сау
болыңдар, балалар. Сендерге денсаулық тілеймін.
3. Қорытынды/итоговая часть:
- Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді?
- Дәрігер Айболит орманда нелерді емдейді?
- Дәрігер Айболит қандай кеңестер айтты?
Жарайсындар балалар, мен сендерге ризамын сол үшін сендерге тәтті дәруменім бар, ал сендерге айтарым, өзімізді таза ұстайық, ауырмайық, әрдайым көтеріңкі көңіл күйде болайық.
3 007
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Су асты әлемі
Су асты әлемі
Су асты әлемінің тіршілік иелеріне сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
Дәрігер Айболит бізде қонақта
Дәрігер Айболит бізде қонақта
Балаларды тазалыққа баулу және салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру. Байланыстырып сөйлеуге, сюжетті - рөлді ойынды өз ұйымдастыру, түсініктерін ойын барысында әсерлі қолдана білу іскерліктерін дамыту.
Мамандықтар (дәрігер, аспазшы, тігінші)
Мамандықтар (дәрігер, аспазшы, тігінші)
Балаларға мамандық туралы түсіндіру, мамандық иелерін құрметтеуді үйрету. Ұқыптылыққа, әдептілікке, басқаның еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу. Тәрбиеші балаларды өзіне қаратады. Жылулық шеңберіне балаларды тұрғызады.
Мазмұнды сюжеттік ойын "Дәрігер"
Мазмұнды сюжеттік ойын "Дәрігер"
Баланың сөздік қорын молайту, бір - біріне деген жағымды қарым - қатынас жасау, ой - қиялын одан әрі дамыту. Ойын арқылы балаларға қоршаған өмір жайлы кең білім қолдана отырып тәрбиелеу. Ойын кезінде ақ халатты абзал жандардың игі еңбегіне деген
Мамандықтар
Мамандықтар
Әртүрлі мамандықтармен таныстыру, дәрігер, тәрбиеші, аспазшы, құрылысшы, ғарышкер, жүргізуші мамандықтарының маңызымен таныстыру, мамандықтарға қызығушылығын арттыру, олардың еңбегін көрсету.
Мамандықтың бәрі жақсы
Мамандықтың бәрі жақсы
Атырау қаласы, Дамбы селосы, № 23 «Ынтымақ» балабақшасы әдіскері Ищанова Айтбике Махыбиденқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×