Менің сүйікті мысығым
Ұйымдастырылған іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Тіл дамыту
Тақырыбы:«Менің сүйікті мысығым»
Мақсаты: мысық, мысықтың баласы марғаумен таныстыру. Мысық туралы әңгімелей білуге үйрету.
Білімділігі: сөздік қорын молайту, сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру.
Дамытушылығы: ұсақ қол моторикасы, ауыз екі сөйлеу тілдерін дамыту.
Тәрбиелігі: мысық қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: монтиссори технологиясы, әңгімелесу, сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: мысық бейнеленген суреттер, қыстырғыш, қорапша.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балаларды тапсырманы орындауға қызықтыру (талпындыру)
Шаттық шеңбері
Армысың асыл күнім,
Армысың асыл жерім,
Армысың асыл досым.
Міне менің қолым,
Жылуыма жылу қос.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Балалар қыз мезгілінің ерекшеліктері қандай?
- Балалар үй жануарларына не жатады?
Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру
Рефлекция
(орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою.)
Кіріспе әңгіме
- Мынау не балалар?
- Ал балалар мынау мысық және мысықтың баласы - марғау.
- Кәне, балалар қайталап айтайықшы?
Тосын сәт: есік қағылды.
Болжам стратегиясы.
«Әдемі қорап» тұр екен.
- Балалар мына «әдемі қорапты» кім әкелді деп ойлайсыңдар?
- Балалар қалай ойлайсыңдар, бұның ішінде не бар екен?
Көңілді әуен ойналып, сүйкімді мысық шығады.
- Балалар бізге қонаққа сүйкімді мысық келіпті.
- Балалар мысық үй жануарына жатады. Оның түсі ақ, сары, қара болады. Мысықтың 2 көзі, 2 құлағы, құйрығы, мұрны, мұрты, 4 аяғы бар. Жүні жұмсақ. Кәне сипайықшы.
- Балалар мысық сүт ішеді, балық және тышқанды жейді.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Тіл дамыту
Тақырыбы:«Менің сүйікті мысығым»
Мақсаты: мысық, мысықтың баласы марғаумен таныстыру. Мысық туралы әңгімелей білуге үйрету.
Білімділігі: сөздік қорын молайту, сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру.
Дамытушылығы: ұсақ қол моторикасы, ауыз екі сөйлеу тілдерін дамыту.
Тәрбиелігі: мысық қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: монтиссори технологиясы, әңгімелесу, сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: мысық бейнеленген суреттер, қыстырғыш, қорапша.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балаларды тапсырманы орындауға қызықтыру (талпындыру)
Шаттық шеңбері
Армысың асыл күнім,
Армысың асыл жерім,
Армысың асыл досым.
Міне менің қолым,
Жылуыма жылу қос.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Балалар қыз мезгілінің ерекшеліктері қандай?
- Балалар үй жануарларына не жатады?
Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру
Рефлекция
(орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою.)
Кіріспе әңгіме
- Мынау не балалар?
- Ал балалар мынау мысық және мысықтың баласы - марғау.
- Кәне, балалар қайталап айтайықшы?
Тосын сәт: есік қағылды.
Болжам стратегиясы.
«Әдемі қорап» тұр екен.
- Балалар мына «әдемі қорапты» кім әкелді деп ойлайсыңдар?
- Балалар қалай ойлайсыңдар, бұның ішінде не бар екен?
Көңілді әуен ойналып, сүйкімді мысық шығады.
- Балалар бізге қонаққа сүйкімді мысық келіпті.
- Балалар мысық үй жануарына жатады. Оның түсі ақ, сары, қара болады. Мысықтың 2 көзі, 2 құлағы, құйрығы, мұрны, мұрты, 4 аяғы бар. Жүні жұмсақ. Кәне сипайықшы.
- Балалар мысық сүт ішеді, балық және тышқанды жейді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз үйін жинап жүреді. Дән тауып алады. Мақта қыз мысықты шақырады. Мақта қыз: Мысығым менің қайдасың? Мяу? Келе ғой.
Көліктер
Балаларды көліктің түрлерімен таныстыру. Жүк көлігі жіне оның маңызы туралы ұғым қалыптастыру.
Үй жануары - мысық
Балаларға үй жануары – мысықты танып, білуге үйрету. Геометриялық пішіндерді пайдаланып мысықты құрастырып, суреттерді салыстыра білуге үйрету. Сөздік жұмыс арқылы тілдерін дамыту.
Менің сүйікті ойыншықтарым
Ойыншық атауларымен, қимыл - әрекеттерді білдіретін сөздермен таныстыру (кел, отыр, тұр, бар, ал, әкел). ерекше дыбыстармен таныстыру.
Жабайы аңдар
Балалардың жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға, дене мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.