Су тіршілік көзі балабақша
Су тіршілік көзі
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Қоршаған орта. Экология.
Тақырыбы: Су тіршілік көзі. Без воды нет жизни
Мақсаты: Су туралы мағлұмат беру, тәжірибе жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру. Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Су, құм, сүт, топырақ, тас, түрлі түсті бояу, қасық, жайпақ табақ.
Билингвальды сыңары: Су – вода, тас - камень, құм - песок
Шаттық шеңбері.
Күндей жарқырап
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір, таза көңілмен
Бүгінгі күнді бастайық.
Тәрбиеші: Табиғат дегеніміз не?
Балалар: Табиғат дегеніміз – бізді қоршаған орта.
Тәрбиеші: Табиғат қандай болады?
Балалар: Тірі табиғат және өлі табиғат.
Тәрбиеші: Тірі табиғатқа және өлі табиғатқа нелер жатады?
Балалар: Тірі табиғатқа ағаштар, жәндіктер, жануарлар, гүлдер; ал, өлі табиғатқа қар, жаңбыр, су, тас, күн жатады.
Балалар, енді жақсылап ойланып мына бір жұмбақты шешейік.
Оны біз ішеміз, онымен біз жуынамыз, онымен біз тамақ жасаймыз ол не
(Су)
Күзде не жауады?
(Жаңбыр)
Олай болса, бүгінгі оқу іс - әрекетімізде осы су туралы суға байланысты айтамыз.
Тәрбиеші: Балалар, менің қолымда ғаламшар. Глобус
1) Сылдыр – сылдыр, сылдыр су,
Сылдыр суға бетіңді жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Аппақ бетің маңдайың.
.
Тәжірибе арқылы судың қасиеттерімен танысамыз.
1. Судың түсін ажырату және судың түсі қандай болатынын тәжірибе арқылы көреміз.
1 стақан суға шай қасықты салу. Қасығымыз көріне ме?
Балалар: Көрінеді.
1 стақан сүтке шай қасықты саламыз. Сүттің ішіндегі қасық көрінді ме?
Балалар: Жоқ көрінбейді.
Тәрбиеші: Судың түсін өзгертуге болама екен?
Балалар: Болады.
2. Менде екі түрлі ыдыс бар, пішіндері әр түрлі. Бұлардың ішінде су бар. Судың пішіні қандай?
Балалар: Әр түрлі.
Тәрбиеші: Су қандай ыдысқа құйылса, сол ыдыстың пішініндей пішінге айналады.
- Су қандай зат екен?
Балалар: Су – сұйық зат екен.
3. Ал, балалар, ыдысқа құм саламын. Ол да ыдыстың пішініндей пішінге айналады. Сонда құм сұйық зат болғаны ма?
Осыны тексеріп көз жеткізейік.
Суды жайпақ табаққа төгеміз, су жайылып кетті. Яғни, су – сұйық зат.
Ал, енді құмды төгейік, ол үйіліп тұр. Олай болса, құм сұйық зат емес екен, сусымалы зат екен. Демек, су мен құм әр түрлі заттар екен. Құм - сусымалы зат. Су – сұйық зат.
4. Ластанған қуыршақты жуып көру.
5. Тасты суға салып көру бататынын, батпайтынын тексеру
6 Осы сәтте ішке Зерттеуші кіреді.
- сәлеметсіңдерме балалар. Көңіл күйлерің қалай. Сендер не істеп жатсыңдар.
- балалардың жауаптары
- жарайсыңдар балалар. Су туралы мәлімет бере кетеді, эксперимент жасауға көшеді.
7 - Суға бояу қосып түстіден түссізге көшуді көрсетеді
8 - Қасықпен суға топырақ салып таза суды ластауға болатынын көру.
9 - арнайы таяқшамен бояуға салып, көк түсті қолдана отырып қар жапалақтауын жасау.
- Балалар кім су туралы тақпақ біледі.
Риана –
Көркем –
Айша -
- жарайсыңдар балалар. Олай болса бір сергіту сәтін жасап алайық.
Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай жайқалып.
Ағаштарға су құйып,
Өсіреміз саябақ.
Аяқпенен топ топ әніне сергіту сәтін ұйымдастыру
Балалар: Оқу іс - әрекетін қорытындылап, өз ойларын айтып, тәжірибелердің қызықты болғандарын, не көргендерін айтып береді.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Судың сұйық зат екенін біледі.
Меңгеру: Тәжірибе арқылы судың қасиеттерінің өзгеріп отыратынын меңгереді.
Жасай білуі: Тәжірибе жасап, бастаған істерін аяғына жеткізе алады.
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Ават ауылы,
«Alpamys» бөбекжай балабақшасының
әдіскері Мукан Ақерке Жомартқызы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Қоршаған орта. Экология.
Тақырыбы: Су тіршілік көзі. Без воды нет жизни
Мақсаты: Су туралы мағлұмат беру, тәжірибе жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру. Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Су, құм, сүт, топырақ, тас, түрлі түсті бояу, қасық, жайпақ табақ.
Билингвальды сыңары: Су – вода, тас - камень, құм - песок
Шаттық шеңбері.
Күндей жарқырап
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір, таза көңілмен
Бүгінгі күнді бастайық.
Тәрбиеші: Табиғат дегеніміз не?
Балалар: Табиғат дегеніміз – бізді қоршаған орта.
Тәрбиеші: Табиғат қандай болады?
Балалар: Тірі табиғат және өлі табиғат.
Тәрбиеші: Тірі табиғатқа және өлі табиғатқа нелер жатады?
Балалар: Тірі табиғатқа ағаштар, жәндіктер, жануарлар, гүлдер; ал, өлі табиғатқа қар, жаңбыр, су, тас, күн жатады.
Балалар, енді жақсылап ойланып мына бір жұмбақты шешейік.
Оны біз ішеміз, онымен біз жуынамыз, онымен біз тамақ жасаймыз ол не
(Су)
Күзде не жауады?
(Жаңбыр)
Олай болса, бүгінгі оқу іс - әрекетімізде осы су туралы суға байланысты айтамыз.
Тәрбиеші: Балалар, менің қолымда ғаламшар. Глобус
- Ғаламшар деген не?
- Ғаламшар – жердің мекені.
- Қандай денеге ұқсайды?
- Шарға ұқсайды.
1) Сылдыр – сылдыр, сылдыр су,
Сылдыр суға бетіңді жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Аппақ бетің маңдайың.
.
Тәжірибе арқылы судың қасиеттерімен танысамыз.
1. Судың түсін ажырату және судың түсі қандай болатынын тәжірибе арқылы көреміз.
1 стақан суға шай қасықты салу. Қасығымыз көріне ме?
Балалар: Көрінеді.
1 стақан сүтке шай қасықты саламыз. Сүттің ішіндегі қасық көрінді ме?
Балалар: Жоқ көрінбейді.
Тәрбиеші: Судың түсін өзгертуге болама екен?
Балалар: Болады.
2. Менде екі түрлі ыдыс бар, пішіндері әр түрлі. Бұлардың ішінде су бар. Судың пішіні қандай?
Балалар: Әр түрлі.
Тәрбиеші: Су қандай ыдысқа құйылса, сол ыдыстың пішініндей пішінге айналады.
- Су қандай зат екен?
Балалар: Су – сұйық зат екен.
3. Ал, балалар, ыдысқа құм саламын. Ол да ыдыстың пішініндей пішінге айналады. Сонда құм сұйық зат болғаны ма?
Осыны тексеріп көз жеткізейік.
Суды жайпақ табаққа төгеміз, су жайылып кетті. Яғни, су – сұйық зат.
Ал, енді құмды төгейік, ол үйіліп тұр. Олай болса, құм сұйық зат емес екен, сусымалы зат екен. Демек, су мен құм әр түрлі заттар екен. Құм - сусымалы зат. Су – сұйық зат.
4. Ластанған қуыршақты жуып көру.
5. Тасты суға салып көру бататынын, батпайтынын тексеру
6 Осы сәтте ішке Зерттеуші кіреді.
- сәлеметсіңдерме балалар. Көңіл күйлерің қалай. Сендер не істеп жатсыңдар.
- балалардың жауаптары
- жарайсыңдар балалар. Су туралы мәлімет бере кетеді, эксперимент жасауға көшеді.
7 - Суға бояу қосып түстіден түссізге көшуді көрсетеді
8 - Қасықпен суға топырақ салып таза суды ластауға болатынын көру.
9 - арнайы таяқшамен бояуға салып, көк түсті қолдана отырып қар жапалақтауын жасау.
- Балалар кім су туралы тақпақ біледі.
Риана –
Көркем –
Айша -
- жарайсыңдар балалар. Олай болса бір сергіту сәтін жасап алайық.
Сергіту сәті:
Биік болып өсеміз,
Жапырақтай жайқалып.
Ағаштарға су құйып,
Өсіреміз саябақ.
Аяқпенен топ топ әніне сергіту сәтін ұйымдастыру
Балалар: Оқу іс - әрекетін қорытындылап, өз ойларын айтып, тәжірибелердің қызықты болғандарын, не көргендерін айтып береді.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Судың сұйық зат екенін біледі.
Меңгеру: Тәжірибе арқылы судың қасиеттерінің өзгеріп отыратынын меңгереді.
Жасай білуі: Тәжірибе жасап, бастаған істерін аяғына жеткізе алады.
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Ават ауылы,
«Alpamys» бөбекжай балабақшасының
әдіскері Мукан Ақерке Жомартқызы
Жаңалықтар
Өлі табиғат және тірі табиғат
Балаларды өлі және тірі табиғат туралы, жан-жақты түсінік беру. Ойлау және сезіну қабілеттерін қалыптастыру. Табиғатқа деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Адам, табиғат және денсаулық
Табиғат және адам жасаған нысандарды ажырата білуге үйрету, қоршаған ортаның эстетикалық және тәжірибелік құндылығын көрсету.
Біздің айналамыздағы әлем - біздің үйіміз
Адам мен табиғаттың бір - бірінсіз тіршілік ете алмайтыны туралы түсініктерін дамыту, адамның табиғатта тіршілік ететіні туралы мағлұмат беру. Табиғатты өз үйіндей көру қажеттігі туралы түйсігін тәрбиелеу: оған қамқор болу керек, қорғау қажет,
Су - тіршілік көзі
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Тірі табиғат (экология)
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.