Музыка дыбыстарын ажырату
Мақсаты: Музыка дыбыстарын ажырату.
Міндеті:
1) Аспаптарды тембірлік үнінен ажырату.
2) Музыканың динамикалық және қарқындық өзгерістерін сезініп салыстырып, сәйкес қимылдар жасау.
3) Музыканың жоғары, орташа, төменділігін сезіне білу.
4) Әнді қуанышты екпінді орындауға, әнге сәйкес би қимылдарын үйлестіріп қозғалуға талпындыру.
Ұйымдастыру кезеңі:
Балалар ән - күй залына марш ырғағымен кіреді, шеңберге тұрады.
Ән - күй жетекшісі: Сәлеметсіздер ме балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Амандасқаннан кейін балалар орындыққа барып отырады. (Сол кезде жылаған дауыс естіледі.)
Ән - күй жетекшісі: Балалар сендер жылыған дауыс естіп тұрсыңдар ма? Дауыс есіктің артынан естіліп тұр ма? (Есікті барып ашады) арғы жағында балапан жылап тұрады, балапанды алып кіреді де.)
Ән - күй жетекшісі: Балалар бізге балапан қонаққа келіпті, бірақ ол көңілсіз, «Әнші балапан» болғым келеді екен, бірақ ән айту білмеймін деп жылап тұр екен. ( Оның қолында қоржыны болады, оның ішінде сиқырлы ноталар болады.). Әр қайсысының артында тапсырмалары бар екен. Осы сиқырлы ноталар арқылы балапанға ән айтуды үйренеміз бе? Бірінші нота «До» оның артында аспаптардың суреті бар екен. Балалар біз сендермен қазақтың ұлттық аспаптарымен таныстық. Қандай аспаптарды білесіңдер?
Балалар: Домбыра, қобыз, сазсырнай, жетіген.
Ән - күй жетекшісі: Ендеше осы аспаптардың дыбыстарын қазір біз ажыратамыз. ( Балалар үш столға бөлініп тұрады, үнтаспадан музыка қойылады, балалар ажыратады.)
1) Ойын: «Аспаптарды ажырату»
Келесі нота «Ре» оның артында дауысыңды жаттықтыр деп жазылып тұр.
« Нота үйренеміз» айтып дауысымызды жаттықтырайықшы.
2) Дауыс жаттықтыру.
Балапанның келесі нотасының «Ми». Оның артында ән айтып тұрған бала. Кәне бәріміз тұрып балапанға ән салып берейікші. (Әннің бастамасы басталады, қай ән екенін сұрау.)
Мына нота « Фа» оның артында үнтаспаның суреті бар екен. Сендермен мен қазір «Үнтаспа» ойынын ойнаймыз. Мына дөңгелекті айналдырып, тетікке қай суретке барып тоқтайды, сол жайлы біз ән білеміз бе екен.
4) Ойын « Үнтаспа»
Келесі нота «Соль» оның артында құстардың суреті бар балалар. Ендеше біз қазір төмен, орташа, жоғары музыканы ажыратамыз. Ол үшін біз мына қарлығаштарды музыканы тыңдай отыра, бағандағы сымдарға қондырамыз. Егер жоғары жіңішке дыбыс болса онда үшінші сымға құсты отырғызамыз, ал егер орташа дыбыс болса онда екінші сымға орналастырамыз, ал егер төменгі жуан дыбыс болса, онда бірінші сымға орналастырамыз.
5) Құстарды орналастыр «Ля»нотасының артында балалар ән айтып тұрған баланың суреті. Балапанға сендердің ән айтқандардың ұнады ғой деймін. Ендеше балалар балапанға « Бақытты балалық» әнін айтып берейікші.
әннен кейін балалар шеңберге тұрып қорытындылайды.
Балалар біз балапанға мына сиқырлы ноталар арқылы көп нәрсені үйреттік. Біз бүгін ән айттық, аспаптардың дыбысын ажыраттық жоғары төмен орташа дыбыстарын ажыраттық, Үнтаспа арқылы әндерді қайталадық Балалар балапан сендерге қарап көп нәрсе үйренді. «Си» нотасының артында
Ойын: «Өз орныңды тап» деп жазылып тұр. Балапан өзінің ризашылығын осы ойын арқылы білдіргісі келеді.
Бәріміз үш топқа бөлінеміз. І топ өзбек ұлты, ІІ топ қазақ ұлты, ІІІ топ орыс ұлты. Қазір үнтаспамен әр түрлі музыка қоямын, әр ұлт өзінің музыкасын таныса қимылдар жасап билейді. Ал егер қазіргі заман музыкасы ойналса, бәрің шашыраңқы билейсіңдер. де, музыка тоқтаған кезде әр кім өз орындарына тұра қалады.
Балапан сендерге рахметін айтып жатыр. Кәне балапанмен қоштасайық балалар.
Ән - күй жетекшісі: Сау болыңдар балалар!
Балалар: Сау болыңыз!
Түркістан облысы, Төлеби ауданы,
адами әлеуетті дамыту бөлімінің Бәйтерек бөбекжайы МКҚК
Ән жетекшісі: Абжанова Жанар Бахтыбаевна
Міндеті:
1) Аспаптарды тембірлік үнінен ажырату.
2) Музыканың динамикалық және қарқындық өзгерістерін сезініп салыстырып, сәйкес қимылдар жасау.
3) Музыканың жоғары, орташа, төменділігін сезіне білу.
4) Әнді қуанышты екпінді орындауға, әнге сәйкес би қимылдарын үйлестіріп қозғалуға талпындыру.
Ұйымдастыру кезеңі:
Балалар ән - күй залына марш ырғағымен кіреді, шеңберге тұрады.
Ән - күй жетекшісі: Сәлеметсіздер ме балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Амандасқаннан кейін балалар орындыққа барып отырады. (Сол кезде жылаған дауыс естіледі.)
Ән - күй жетекшісі: Балалар сендер жылыған дауыс естіп тұрсыңдар ма? Дауыс есіктің артынан естіліп тұр ма? (Есікті барып ашады) арғы жағында балапан жылап тұрады, балапанды алып кіреді де.)
Ән - күй жетекшісі: Балалар бізге балапан қонаққа келіпті, бірақ ол көңілсіз, «Әнші балапан» болғым келеді екен, бірақ ән айту білмеймін деп жылап тұр екен. ( Оның қолында қоржыны болады, оның ішінде сиқырлы ноталар болады.). Әр қайсысының артында тапсырмалары бар екен. Осы сиқырлы ноталар арқылы балапанға ән айтуды үйренеміз бе? Бірінші нота «До» оның артында аспаптардың суреті бар екен. Балалар біз сендермен қазақтың ұлттық аспаптарымен таныстық. Қандай аспаптарды білесіңдер?
Балалар: Домбыра, қобыз, сазсырнай, жетіген.
Ән - күй жетекшісі: Ендеше осы аспаптардың дыбыстарын қазір біз ажыратамыз. ( Балалар үш столға бөлініп тұрады, үнтаспадан музыка қойылады, балалар ажыратады.)
1) Ойын: «Аспаптарды ажырату»
Келесі нота «Ре» оның артында дауысыңды жаттықтыр деп жазылып тұр.
« Нота үйренеміз» айтып дауысымызды жаттықтырайықшы.
2) Дауыс жаттықтыру.
Балапанның келесі нотасының «Ми». Оның артында ән айтып тұрған бала. Кәне бәріміз тұрып балапанға ән салып берейікші. (Әннің бастамасы басталады, қай ән екенін сұрау.)
Мына нота « Фа» оның артында үнтаспаның суреті бар екен. Сендермен мен қазір «Үнтаспа» ойынын ойнаймыз. Мына дөңгелекті айналдырып, тетікке қай суретке барып тоқтайды, сол жайлы біз ән білеміз бе екен.
4) Ойын « Үнтаспа»
Келесі нота «Соль» оның артында құстардың суреті бар балалар. Ендеше біз қазір төмен, орташа, жоғары музыканы ажыратамыз. Ол үшін біз мына қарлығаштарды музыканы тыңдай отыра, бағандағы сымдарға қондырамыз. Егер жоғары жіңішке дыбыс болса онда үшінші сымға құсты отырғызамыз, ал егер орташа дыбыс болса онда екінші сымға орналастырамыз, ал егер төменгі жуан дыбыс болса, онда бірінші сымға орналастырамыз.
5) Құстарды орналастыр «Ля»нотасының артында балалар ән айтып тұрған баланың суреті. Балапанға сендердің ән айтқандардың ұнады ғой деймін. Ендеше балалар балапанға « Бақытты балалық» әнін айтып берейікші.
әннен кейін балалар шеңберге тұрып қорытындылайды.
Балалар біз балапанға мына сиқырлы ноталар арқылы көп нәрсені үйреттік. Біз бүгін ән айттық, аспаптардың дыбысын ажыраттық жоғары төмен орташа дыбыстарын ажыраттық, Үнтаспа арқылы әндерді қайталадық Балалар балапан сендерге қарап көп нәрсе үйренді. «Си» нотасының артында
Ойын: «Өз орныңды тап» деп жазылып тұр. Балапан өзінің ризашылығын осы ойын арқылы білдіргісі келеді.
Бәріміз үш топқа бөлінеміз. І топ өзбек ұлты, ІІ топ қазақ ұлты, ІІІ топ орыс ұлты. Қазір үнтаспамен әр түрлі музыка қоямын, әр ұлт өзінің музыкасын таныса қимылдар жасап билейді. Ал егер қазіргі заман музыкасы ойналса, бәрің шашыраңқы билейсіңдер. де, музыка тоқтаған кезде әр кім өз орындарына тұра қалады.
Балапан сендерге рахметін айтып жатыр. Кәне балапанмен қоштасайық балалар.
Ән - күй жетекшісі: Сау болыңдар балалар!
Балалар: Сау болыңыз!
Түркістан облысы, Төлеби ауданы,
адами әлеуетті дамыту бөлімінің Бәйтерек бөбекжайы МКҚК
Ән жетекшісі: Абжанова Жанар Бахтыбаевна
Жаңалықтар
Музыка - сезім тілі
Музыканың әсерлік белгілері (музыкалық бояуы) туралы баяндау. «Композитор» ұғымына түсінік беру. Жаңа ән үйрету. Бір үнділікпен ән салу дағдыларын жетілдіру.
Біз - көңілді баламыз
Балаларды музыканың әр түрлі сипатымен таныстыру. Музыка ырғағын сезіне, әрекет ете білуге үйрету.
Көңілді ноталар
Музыкалық ойындар арқылы балалардың денсаулығын, шығармашылығын нығайту. Музыканы мұқият тыңдай отырып ести білуге, ырғақтарды айыра білуге үйрету. Музыкаға әсерлену, дыбыс жоғарылығын ажырату қабілетін дамыту.
Түймедаққыз бен эльф достарының сиқырлы әлемі
БКО, Ақжайық ауданы, Тайпақ ауылы,музыка жетекшісі: Темралиева Айгуль Гайсиевна
Музыкалық үйшік
БКО, Ақжайық ауданы, Тайпақ ауылы, «Айгөлек» МдҰ музыка жетекшісі: Темралиева Айгуль Гайсиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.