Күз
Мақсаты: Күз мезгілінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын түсіндіру. Күзгі ауа райы құбылысын бақылау.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік: табиғатты аялап, күтуге тәрбиелеу.
Қостілділік компонент: табиғат - природа, күн - день, түн - ночь
Жұмыс кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеттері Балалардың іс - әрекеттері
Мотивациялық қозғаушылық.
Қуаныш шеңберін ұйымдастыру.
- Армысыз, алтын Күн!
Армысыз, мейірімді Жер - ана!
Күліп шықты күн бүгін!
Қуанайық, шаттанайық бәріміз. Балалар жақсы көңіл күймен сәлемдеседі.
Ұйымдастыру - іздестіру.
Саябаққа, алаңқайға табиғи материалдар жинау мақсатымен серуен ұйымдастыру.
Б. Жақыптың "Күзде" өлеңінің мазмұнын ашу:
- жемістер;
- көкөністер;
- жидектердің пайдасын, оларды жинау туралы әңгімелеу;
Балаларға "Табиғат сыйы" деген ұғымның мағынасын түсіндіру, табиғаттың шексіз байлығы болып саналатын күз мезгілінің ерекшелігін, алуан түсті жапырақтар, табиғи материалдар туралы түсіндіру. Балалар табиғи материалдарды жинап, күзгі жапырақтардың түстеріне, пішініне, ауаның температурасына, күн мен түннің ұзақтығына назар аударады.
Сергіту сәтін өткізу:
Орнымыздан тұрайық,
Құстай қанат қағайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Сәл тынығып алайық.
Жеміс - жеміс беретін ағаштар мен сабақты өсімдіктер басына шығатын шырынды мәуе.
Жидек - таңқурай, бүлдірген, құлпынай өсімдіктері жемістің жалпы атауы.
Серуенде табиғатты тамашалайды.
Өлең жолдарын тыңдайды, түсінеді.
Серуенде балалар табиғи материалдарды жинап, олардан өздерінің қиялдарынан "Күзгі орман" композициясын құрастырады.
Өлең мазмұнына қарай қимылдар жасайды.
Рефлексивті – түзетушілік.
Тақырыпты бекіту үшін "Cен жасыр, біз табамыз" деген дидактикалық ойын ұйымдастырылады. Шарты: балалар көздерін жұмып отырады. педагогтың белгісімен бір бала жеміс, көкөністердің муляждары салынған табақтан біреуін алып, артына тығып тұрады. Бала өзі жасырған жеміс не көкөністің атын айтпай сипаттайды. Балалар жасырған жеміс не көкөністің атын айтулары тиіс. Дидактикалық ойынға балалар белсене қатысады.
Күтілетін нәтиже: табиғаттағы күзгі өзгерістерді бақылап, ол туралы өз ойларын жеткізе білуі.
Нені біледі: күз мезгілінің ерекше сыйын түсініп, бағалай білуі.
Қандай түсініктерді игерді: ауаның температурасының өзгеруін түсіну.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: табиғи материалдардан композиция жасай білу.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік: табиғатты аялап, күтуге тәрбиелеу.
Қостілділік компонент: табиғат - природа, күн - день, түн - ночь
Жұмыс кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеттері Балалардың іс - әрекеттері
Мотивациялық қозғаушылық.
Қуаныш шеңберін ұйымдастыру.
- Армысыз, алтын Күн!
Армысыз, мейірімді Жер - ана!
Күліп шықты күн бүгін!
Қуанайық, шаттанайық бәріміз. Балалар жақсы көңіл күймен сәлемдеседі.
Ұйымдастыру - іздестіру.
Саябаққа, алаңқайға табиғи материалдар жинау мақсатымен серуен ұйымдастыру.
Б. Жақыптың "Күзде" өлеңінің мазмұнын ашу:
- жемістер;
- көкөністер;
- жидектердің пайдасын, оларды жинау туралы әңгімелеу;
Балаларға "Табиғат сыйы" деген ұғымның мағынасын түсіндіру, табиғаттың шексіз байлығы болып саналатын күз мезгілінің ерекшелігін, алуан түсті жапырақтар, табиғи материалдар туралы түсіндіру. Балалар табиғи материалдарды жинап, күзгі жапырақтардың түстеріне, пішініне, ауаның температурасына, күн мен түннің ұзақтығына назар аударады.
Сергіту сәтін өткізу:
Орнымыздан тұрайық,
Құстай қанат қағайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Сәл тынығып алайық.
Жеміс - жеміс беретін ағаштар мен сабақты өсімдіктер басына шығатын шырынды мәуе.
Жидек - таңқурай, бүлдірген, құлпынай өсімдіктері жемістің жалпы атауы.
Серуенде табиғатты тамашалайды.
Өлең жолдарын тыңдайды, түсінеді.
Серуенде балалар табиғи материалдарды жинап, олардан өздерінің қиялдарынан "Күзгі орман" композициясын құрастырады.
Өлең мазмұнына қарай қимылдар жасайды.
Рефлексивті – түзетушілік.
Тақырыпты бекіту үшін "Cен жасыр, біз табамыз" деген дидактикалық ойын ұйымдастырылады. Шарты: балалар көздерін жұмып отырады. педагогтың белгісімен бір бала жеміс, көкөністердің муляждары салынған табақтан біреуін алып, артына тығып тұрады. Бала өзі жасырған жеміс не көкөністің атын айтпай сипаттайды. Балалар жасырған жеміс не көкөністің атын айтулары тиіс. Дидактикалық ойынға балалар белсене қатысады.
Күтілетін нәтиже: табиғаттағы күзгі өзгерістерді бақылап, ол туралы өз ойларын жеткізе білуі.
Нені біледі: күз мезгілінің ерекше сыйын түсініп, бағалай білуі.
Қандай түсініктерді игерді: ауаның температурасының өзгеруін түсіну.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: табиғи материалдардан композиция жасай білу.
Жаңалықтар
Күз сыйы. Жемістер мен көкөністер.
Күз мезгілі туралы білімдерін бекіту. Күздің берер сыйы туралы баяндау. Күз қызықтары туралы әңгімелеу.
Күн жарқырап, шөп шықты
Балаларды сурет салудың дәстүрлі емес (қағазбен бастыру, шиыршықталған қағаздар арқылы) тәсілдерімен жұмыс істеуге үйрету. Балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шығармашылық қиялын саусақ моторикаларын дамыту.
Жомарт күз
Балаларға күз мезгілінің ерекшелігі туралы түсінік беру. Балаларға күз сыйлығы, жемістер мен көкөністер туралы түсінік беру мен түстер мен пішіндерді ажыратуға үйрету. Ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту.
Күз берекесі
Табиғат құбылысын байқату, жыл мезгілдерін айыра білуге үйрету. Ел байлығы астықтың жиналуы, пісуі, оның дастарқанға келіп түсуіне дейінгі адам еңбегін дәріптеу. Көкөністер мен жемістерді айыра білуге үйрету
Күз келді
Жыл мезгілдерінің ауысу, ерешеліктерімен танысу. Жыл мезгілдеріне деген қызығушылығын арттыру.
Күзгі орманға саяхат
Күз туралы және табиғаттың күз мезгіліндегі ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелеп, қорытындылау. Балалардың жыл мезгілі «Күз» туралы, күз айлары және оның маусымдық белгілері туралы білімдерін бекітуге жағдай жасау;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.