Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Түлкі мен торғай ертегісі

23 қаңтар 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
«Қатынас» білім саласы, көркем әдебиет. (ортаңғы топ)
(фланелеграфта) ертегіні көрсету.
«Түлкі мен торғай» ертегісі

Сабақтың мақсаттары: 1) Білімділік: Өтілген ертегілерді еске түсіру, білетін ертегілердегі әрекеттерді қысқаша айтып өту, жаңа ертегінің мазмұнын тыңдауға қызығушылығын арттыру.
2.) Дамытушылық: Ертегінің мазмұнын әңгімелеу, ойлау қабілетін, сөздік қорын, мәнерлеп сөйлеу дағдыларын арттыру.
3) Тәрбиелік: Достыққа, ұйымшылдыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу, жағымды және жағымсыз әрекеттерді сезіне білуге, шындыққа, әділеттілікке тәрбиелеу, еңбекті бағалай білуге, сүюге,
еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ - жауап, жеке жұмыс, ойын ұйымдастыру, «кубизм» әдісі, «Венн диаграммасы» көрсетуі, талдау, топтастыру, түрлі пішіндермен ертегі кейіпкерлерінің сұлбасын құрастыру. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы стратегияларын пайдалану.
Сабақтың көрнекілігі: Ковралан тақта, ертегі кейіпкерлері бейнесі(түлкі, торғай, ит), таратпалы жүрекшелер.
Мақал - мәтелдер, жаңылтпаш, жұмбақтар.
Оқу іс - әрекетінің түрі: Дамыта оқыту технологиясы.

Ұйымдастыру кезеңі:
Ертегімді бастайын,
Қиялдап бір тастайын,
Ерте, ерте, ертеде,
Ешкі жүні бөртеде,
Жас данышпандар болыпты,
«Ақбота» балабақша кентінде,
Ерте, ерте, ертегі,
Ертегі сыр шертеді,
Ертегіні жақсы айтқан бала
Мақсат – мұратына жетеді.
Балалардың қызығушылығын ояту арқылы, психологиялық дайындық.
«Сын тұрғысынан ойлау» бойынша:

«Миға шабуыл» стратегиясы;
Балалардан ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме? Түлкі туралы қандай ертегілерді білеміз?
Балалар бұрын естіген түлкі туралы хикаяларды атап береді. «Түлкі мен тырна», «Түлкі мен ешкі», «Түлкі мен құмыра» ертегілері.
«Ойлан, тап» стратегиясы;
а) Кел, балалар, ойнайық,
Ойнайық та, ойлайық,
Қандай жұмбақ болса да,
Шешпей оны қоймайық.
б) Өзі айлакер, қу.
Жүрген жері айқайда шу.
(түлкі).
Мағынаны ашу.
Ертегінің тақырыбына көңіл аударамын. Ол түлкі мен торғай туралы екенін айтамын. Ковралан тақтаға кейіпкерлер арқылы мазмұнын әңгімелей отырып
айтылу ерекшелігіне көңіл бөлемін, автор сөзі, түлкі мен торғай сөзі қандай дауыс ырғағымен, қандай көңіл - күймен айтылатынына назар аударамын.
Ертегі айтылып болысымен түлкі мен торғайдың іс - әрекеттеріне құрылғанын айта отырып: Сұрақ - жауапқа жұмыстанамыз.
- Түлкі не істеді? Оның жасаған әрекеті қандай? Ал, торғайдың әрекеті туралы не айтар едіңдер? Досына солай етуге бола ма? Қайсысына аяушылық білдіруге болады? Ит қандай әрекет жасады? Нағыз дос деп нені айтуға болады? Сіздер қалай істер едіңіздер?
Балалар өз ойларын ортаға салады.
Балалардан ертегі мазмұнын әңгімелеп беруін сұраймын.
Сергіту сәті: Торғай, торғай, торғайсың,
Жақын келіп, қонғайсың,
Шашқан нанды шоқысаң,
Сонда суықтан тоңбайсың.
Түлкі, түлкі қутыңдайсың,
Айналаңнан тың тыңдайсың,
Қулығыңды асырсаңда,
Қасқырдан сен құтылмайсын.

«Венн диаграммасы» - стратегиясы.
Суретпен жұмыс, түлкі мен торғайды салыстыру арқылы, ортақ қасиеттері - мен, ұқсастықтарын, айырмашылықтарын айтқызу.
«Кубизм»- стратегиясы.
Кубиктің әр қырларына тапсырмалар берілген. Кубикті тастау арқылы, тап - сырманы орындау.
1 - тапсырма: Жұмбақ шешу.
Алдайды, арбайды,
Қуланады, сұлуланады. (Түлкі)
2 - тапсырма: Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Түлкі айлалы аң, айлалы аңға айла пайдалан.
3 - тапсырма: Мақалды жалғастыр.
1) Еңбектің наны тәтті,.........................................
2) Досы көпті жау алмайды,...................................
4 - тапсырма: Жабайы жануарларды ата.
(түлкі, аю, арыстан, қасқыр, жолбарыс)
5 - тапсырма: Қимылын сал. (Түлкінің, иттің, торғайдың).
6 - тапсырма: Қарама - қарсы сөздерді тап.(Антоним).
Еңбекқор - (жалқау)
Батыр - (қорқақ)
Көп - (аз).
Үлкен - (кіші).

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
41 095
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түлкі, Қоян және Әтеш /ертегісі/
Түлкі, Қоян және Әтеш /ертегісі/
Балаларға ертегінің жоспар бойынша мазмұнын айтуды үйрету арқылы зейіндерін есте сақтау, сөз дыбыстарын анық айту, сөйлеу ойлау қабілеттерін дамыту, ертегіні сурет бойынша айтуға жаттықтыру.
Көктем сәні (ертегі)
Көктем сәні (ертегі)
Балаларға ертегіні түсіндіре отырып, балаларды көктем мезгілінің ерекшелігін сезіне білуге, табиғатты аялай білуге, қамқор болуға тәрбиелеу.
Күншіл үйрек ертегісі
Күншіл үйрек ертегісі
Ертегінің мазмұнын, негізгі ойды меңгерту, түсініп оқу, түсінігін әңгімелеу дағдысына үйрету. Шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын жетілдіру.
Ертегілер әлемінде
Ертегілер әлемінде
Суреттер арқылы әр түрлі ертегілерге сипаттама бере отырып, сөйлеу, ойлау, тыңдау қабілеттерін, тіл байлығын дамытып, сөз қорын жетілдіру. Фланелеграфта пайдалану арқылы әңгімелей білуге дағдыландыру. Еңбекке, жаман мен жақсыны ажырата білуге
Түлкі мен тырна
Түлкі мен тырна
Ақтөбе обылысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі»балабақшасы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Бекмұханова Жібек
Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз бен мысық
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Заградовка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×