Өрнектер
Математика (презентация)
Тақырыбы: Өрнектер а+5, а - 5.
Сабақтың мақсаты:
1. Әріпті өрнектің мәнін табу жөнінде түсініктерін толықтыру а+5, а - 5 өрнектерінің мәнін табу.
2. Оқушылардың танымдық, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды өз мақсаттарына жету үшін еңбектене білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты түсіндіру.
Сабақтың әдісі: интерактивті тақтамен жұмыс істеу, ойындар.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, жетондар, презентация (слайд).
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылардың оқу құралдарын түгендеп, сабаққа дайындау.
Сабақ барысында әрбір дұрыс жауапқа оқушыларға жетондар беріледі. Осы жетондардың санына байланысты оқушыларға бағалар қойылады.
Психологиялық сәт:
Көктем келді. Күн жылынды. Мен далаға шықтым. Аспанда күн жарқырап тұр. Қырда қызғалдақтар құлпырып тұр. Торғайлар шырылдап ұшып жүр. Қандай әдемі!
Мен үйге қайттым. Алдымнан шәуілдеген күшігім шықты. Үйге кірсем, керіліп, рақаттанып мысығым ұйқтап жатыр. Табиғат тамашалары қандай керемет!
ІІ. Үй тапсырмасы.
Қызығушылығын ояту. Кел, ойнайық!
Жолаушыларға өз орындарын табуға көмектес.
Мысалдарды шығара отырып, жолаушыларды тиісті орындарына отырғызады.
Өткенді еске түсіру.
1. Өрнектердің қандай түрлері болады?
2. Оқушыларға өрнектер жазылған қағаздар таратады. Оқушылар өрнектерді түрлеріне қарай екі топқа бөлу керек.
а+1 ------------ 4+а ----------- 7 - 2 ------------ 8 - 4 ----------- 10 - а ---------- 10 - 5
6 - а ----------- 3+3 ------------ 5 - а ------------ 9+а ------------ 5+2 ------------ 2+6
7+а ------------ 4+6 ------------ 8 - 3 ------------ 2+0 ------------ а - 9 ----------- 7 - 7
а+8 ------------ а – 4
ІІІ. Жаңа сабақ.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті.
Өрнектер а + 5, а – 5
№1.
Сергіту сәті.
Біз азайттық қостық,
Есептедік шаршадық.
Орнымыздан тұрайық.
Қимылдатып аяқты,
Шапалақты ұрайық.
Отырайық, тұрайық.
Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң,
Есептеуді жалғайық.
№2.
Ойнайық та, ойлайық!
ІV. Бекіту.
Бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындадық?
Әріпті өрнекке мысал келтіреміз.
Санды өрнекке мысал келтіреміз.
V. Үйге
Тақырыбы: Өрнектер а+5, а - 5.
Сабақтың мақсаты:
1. Әріпті өрнектің мәнін табу жөнінде түсініктерін толықтыру а+5, а - 5 өрнектерінің мәнін табу.
2. Оқушылардың танымдық, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды өз мақсаттарына жету үшін еңбектене білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты түсіндіру.
Сабақтың әдісі: интерактивті тақтамен жұмыс істеу, ойындар.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, жетондар, презентация (слайд).
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылардың оқу құралдарын түгендеп, сабаққа дайындау.
Сабақ барысында әрбір дұрыс жауапқа оқушыларға жетондар беріледі. Осы жетондардың санына байланысты оқушыларға бағалар қойылады.
Психологиялық сәт:
Көктем келді. Күн жылынды. Мен далаға шықтым. Аспанда күн жарқырап тұр. Қырда қызғалдақтар құлпырып тұр. Торғайлар шырылдап ұшып жүр. Қандай әдемі!
Мен үйге қайттым. Алдымнан шәуілдеген күшігім шықты. Үйге кірсем, керіліп, рақаттанып мысығым ұйқтап жатыр. Табиғат тамашалары қандай керемет!
ІІ. Үй тапсырмасы.
Қызығушылығын ояту. Кел, ойнайық!
Жолаушыларға өз орындарын табуға көмектес.
Мысалдарды шығара отырып, жолаушыларды тиісті орындарына отырғызады.
Өткенді еске түсіру.
1. Өрнектердің қандай түрлері болады?
2. Оқушыларға өрнектер жазылған қағаздар таратады. Оқушылар өрнектерді түрлеріне қарай екі топқа бөлу керек.
а+1 ------------ 4+а ----------- 7 - 2 ------------ 8 - 4 ----------- 10 - а ---------- 10 - 5
6 - а ----------- 3+3 ------------ 5 - а ------------ 9+а ------------ 5+2 ------------ 2+6
7+а ------------ 4+6 ------------ 8 - 3 ------------ 2+0 ------------ а - 9 ----------- 7 - 7
а+8 ------------ а – 4
ІІІ. Жаңа сабақ.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті.
Өрнектер а + 5, а – 5
№1.
Сергіту сәті.
Біз азайттық қостық,
Есептедік шаршадық.
Орнымыздан тұрайық.
Қимылдатып аяқты,
Шапалақты ұрайық.
Отырайық, тұрайық.
Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң,
Есептеуді жалғайық.
№2.
Ойнайық та, ойлайық!
ІV. Бекіту.
Бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындадық?
Әріпті өрнекке мысал келтіреміз.
Санды өрнекке мысал келтіреміз.
V. Үйге
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
Санды және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты: 1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің математика пәні мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.