Еліктің лағы
Сабақтың тақырыбы: Еліктің лағы (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты: Жануарларға деген қамқорлық жайлы түсінік бере отырып, мейірімділікке, қайырымдылыққа баулу.
Негізгі идея:
Оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену.
Оқудың нәтижесі: Оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға қолайлы жағдай туғыза отырып, өзінің қызметіне анализ жасай алуы;
Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойлану;
Шығармашылық жұмысқа баулу.
Жаңа сабақ бойынша оқушы қызығушылығы, ізденісі.
Тапсырмалар: Ой қозғау, негізгі идеяны суреттеу, сұрақ қою, салыстыру кестесі, көрнекілік стратегиясын пайдалану
Сілтеме: 2 - сынып «Ана тілі оқулығы» Б. Т. Қабатбай
С. Р. Рахметова, П. Қ. Жаманқұл. Ғаламтордан алынған мәліметтер
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, мазмұнды суреттер, үн таспа кубик, зерттеу, шолу стратегиясына арналған көрнекілік, ой толғауға арналған венн диаграммасы, ассоциациясына арналған көрнекілік.
Мұғалімнің іс әрекеті
І. Ұйымдасыту.
Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру.
Позитивті түрде сабақты бастау.
Үй жұмысы
«Ыстық орындық» әдісі
ІІ. Қызығушылығын ояту.
1. Ойлан, тап оқып шеш. ойын.
3.«Адасқан сөздер» ойын
Тақырыпқа байланысты тыйым сөздердің орналасу тәртібін тауып мағынасын ашу. Жаңа сабақтың тақырыбын айтып таныстыру.
ІІІ. Мағынаны таныту
Мәтін бойынша ауызша баяндалған роликті интерактивті тақтадан көрсетемін
1. Білу кезеңі «Миға шабуыл»
- Ауа - райы қандай еді?
- Жолмен келе жатқан кім?
- Ол неге мылтықты қолға алды?
- Неге ызаланды?
- Түймебай елікті неге атпады?
2. Түсіну кезеңі. «Ой қозғау»
А. Іздеуші топ. Мәтінге сүйеніп, аңшының неге ызаланғанын, неге көңілденгенін табыңдар?
Ә. Бейнелеуші топ. Мәтіннен аңшының сыртқы бейнесі сипатталған тұсын тауып оқыңдар?
Б. Сөз тапқыш топ. Мәтіндегі мағынасы түсініксіз сөздерді табыңдар?
3. Қолдану кезеңі.
Аңшыға мінездеме беру
Сабақтың мақсаты: Жануарларға деген қамқорлық жайлы түсінік бере отырып, мейірімділікке, қайырымдылыққа баулу.
Негізгі идея:
Оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену.
Оқудың нәтижесі: Оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға қолайлы жағдай туғыза отырып, өзінің қызметіне анализ жасай алуы;
Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойлану;
Шығармашылық жұмысқа баулу.
Жаңа сабақ бойынша оқушы қызығушылығы, ізденісі.
Тапсырмалар: Ой қозғау, негізгі идеяны суреттеу, сұрақ қою, салыстыру кестесі, көрнекілік стратегиясын пайдалану
Сілтеме: 2 - сынып «Ана тілі оқулығы» Б. Т. Қабатбай
С. Р. Рахметова, П. Қ. Жаманқұл. Ғаламтордан алынған мәліметтер
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, мазмұнды суреттер, үн таспа кубик, зерттеу, шолу стратегиясына арналған көрнекілік, ой толғауға арналған венн диаграммасы, ассоциациясына арналған көрнекілік.
Мұғалімнің іс әрекеті
І. Ұйымдасыту.
Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру.
Позитивті түрде сабақты бастау.
Үй жұмысы
«Ыстық орындық» әдісі
ІІ. Қызығушылығын ояту.
1. Ойлан, тап оқып шеш. ойын.
3.«Адасқан сөздер» ойын
Тақырыпқа байланысты тыйым сөздердің орналасу тәртібін тауып мағынасын ашу. Жаңа сабақтың тақырыбын айтып таныстыру.
ІІІ. Мағынаны таныту
Мәтін бойынша ауызша баяндалған роликті интерактивті тақтадан көрсетемін
1. Білу кезеңі «Миға шабуыл»
- Ауа - райы қандай еді?
- Жолмен келе жатқан кім?
- Ол неге мылтықты қолға алды?
- Неге ызаланды?
- Түймебай елікті неге атпады?
2. Түсіну кезеңі. «Ой қозғау»
А. Іздеуші топ. Мәтінге сүйеніп, аңшының неге ызаланғанын, неге көңілденгенін табыңдар?
Ә. Бейнелеуші топ. Мәтіннен аңшының сыртқы бейнесі сипатталған тұсын тауып оқыңдар?
Б. Сөз тапқыш топ. Мәтіндегі мағынасы түсініксіз сөздерді табыңдар?
3. Қолдану кезеңі.
Аңшыға мінездеме беру
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Cүп-сүйкімді лағым. Еліктің лағы (әңгіме) М.Қалдыбаев
мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу. мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялы, стилистикалық қателерді табу және түзету.
Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыкасының ең биік тұлғасы - Ахмет Қуанұлы Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру. «Ақ көгершін»Оқушыларға музыка зерттеушісі, сазгер А. Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.
Түлкі мен тиін
ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы, «№ 122 жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Болатбаева Фарида Абатханқызы
Бұлбұл мен тоқылдақ
ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы, «№ 122 жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Болатбаева Фарида Абатханқызы
Microsoft WORD – қа мәтін енгізу
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, №4 С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің информатика пән мұғалімі Калиева Эльмира Жилкамановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.