Фигуралардың көлемдерін салыстыру
4 сынып
Сабақтың атауы: Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сілтеме: Математика Суреттер
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты: Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Міндеттер: Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру.
Сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы дамытуға жағдай жасау.
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылау жасау.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері: Оқушылардың бірін – бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу.
Мұғалім оқуға бағыттап отыру.
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктері.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Оқшылардың өмірдегі біліміне, білігіне сүйену.
Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру.
2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкіндік туғызу.
3. Өз ойын айтуға, салыстыруға, талдауға үйренеді;
4. Мазмұнын айтуға жаттығады;
5. Бір - бірінің жауабын соңына дейін тыңдауға дағдылана алады;
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру, білік - дағды қалыптастыру сабағы, сұрақ - жауап, талдау, ой қозғау, көрнекілік, өзіндік.
Сабақтың әдісі: Сыни ойлату, диалогтік оқыту, интерактивті әдіс
Психологиялық ахуал туғызу. 1 - слайд. Мұғалім немен айналысады?
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғалім: Екі көз не үшін керек?
Оқушы: Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім: Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы: Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: Екі қол не үшін керек?
Оқушы: Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: Екі аяқ не үшін керек?
Оқушы: Шетте жүрсең туған жерге жету үшін.
Мұғалім:- Дұрыс балалар, олай болса бәріңе үлкен денсаулық тілеймін.
Тапсырмалар Оқыту барысындағы мұғалім әрекеті/ жетелеуші сұрақтар
2 - слайд.
Үй тапсырмасын сұрау.
Өтілген тақырыптарға байланысты сұрақтар ұсыну.
- Бізге қазір қай сабақ, үйге қандай тапсырма берілді?
ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 8,
716+184= 900
632 - 153= 479
575+235=810
864 - 375=489
770 - 358=412
456+244=700
3 - слайд. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту. Тірек білімді өзекті ету. «Ыстық орындық» ойыны.
Ауызша жұмыс. 1. Көбейту кестесі бойынша оқушылар бір – біріне сұрақтар қояды.
2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 5 = 10
2 ∙ 8 = 16
2 ∙ 3 = 6
2 ∙ 6 = 12
2 ∙ 9 = 18
Атырау қаласы, №11 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Қалиева Нұргүл
Фигуралардың көлемдерін салыстыру. жүктеу
Сабақтың атауы: Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сілтеме: Математика Суреттер
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты: Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Міндеттер: Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру.
Сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы дамытуға жағдай жасау.
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылау жасау.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері: Оқушылардың бірін – бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу.
Мұғалім оқуға бағыттап отыру.
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктері.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Оқшылардың өмірдегі біліміне, білігіне сүйену.
Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру.
2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкіндік туғызу.
3. Өз ойын айтуға, салыстыруға, талдауға үйренеді;
4. Мазмұнын айтуға жаттығады;
5. Бір - бірінің жауабын соңына дейін тыңдауға дағдылана алады;
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру, білік - дағды қалыптастыру сабағы, сұрақ - жауап, талдау, ой қозғау, көрнекілік, өзіндік.
Сабақтың әдісі: Сыни ойлату, диалогтік оқыту, интерактивті әдіс
Психологиялық ахуал туғызу. 1 - слайд. Мұғалім немен айналысады?
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғалім: Екі көз не үшін керек?
Оқушы: Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім: Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы: Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: Екі қол не үшін керек?
Оқушы: Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: Екі аяқ не үшін керек?
Оқушы: Шетте жүрсең туған жерге жету үшін.
Мұғалім:- Дұрыс балалар, олай болса бәріңе үлкен денсаулық тілеймін.
Тапсырмалар Оқыту барысындағы мұғалім әрекеті/ жетелеуші сұрақтар
2 - слайд.
Үй тапсырмасын сұрау.
Өтілген тақырыптарға байланысты сұрақтар ұсыну.
- Бізге қазір қай сабақ, үйге қандай тапсырма берілді?
ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 8,
716+184= 900
632 - 153= 479
575+235=810
864 - 375=489
770 - 358=412
456+244=700
3 - слайд. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту. Тірек білімді өзекті ету. «Ыстық орындық» ойыны.
Ауызша жұмыс. 1. Көбейту кестесі бойынша оқушылар бір – біріне сұрақтар қояды.
2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 5 = 10
2 ∙ 8 = 16
2 ∙ 3 = 6
2 ∙ 6 = 12
2 ∙ 9 = 18
Атырау қаласы, №11 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Қалиева Нұргүл
Фигуралардың көлемдерін салыстыру. жүктеу
Жаңалықтар
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. Адам денсаулығын қорғау.
Жасушаның ашылу тарихы
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
Жасушаның ашылу тарихы
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау Жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барыснда оқулықтағы суреттерді пайдалану.
Microsoft WORD – қа мәтін енгізу
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, №4 С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің информатика пән мұғалімі Калиева Эльмира Жилкамановна
Көксерек
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш ауылының бастауыш сынып мұғалімі: Салықова Толқын
Найзағай
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Салықова Толқын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.