Сабырсыз, арсыз, еріншек. Абай Құнанбаев
Тақырыбы: Сабырсыз, арсыз, еріншек. А. Құнанбаев.
Мақсаты: Ұлы ақын Абай Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету.
Тәрбиелік мәні: Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
Дамытушылығы: Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, әңгімелеу, іздену, қорытындылау.
Көрнекілігі: суреттер, кесте, Абай шығармаларынан көрме.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа әзірлік. «Алақан жаттығуы».
Көршілеріңе бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің жылуын беріңдер.
Мақсат қою кезеңі.
1. Сабақтың мақсаты, тақырыбын хабарлау.
2. Жаңа сабаққа даярлық.
Тақтада кесте:
«Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым, ойлап қой.
Бес асыл іс - көнсеңіз».
- Тақтадағы үзінді Абайдың қай өлеңінен алынған?
- Бұл өлеңді кімдер жатқа біледі?
- Абай ата туралы не білеміз?
Жаңа сабақ. Кестемен жұмыс.
Абай Құнанбаев
1. Операциялық – орындаушылық кезең. (оқушылардың өзі тауып келген деректерді топ ішінде ортаға салып, сол бойынша кесте құру).
2. Жарыс сабақ. «Абай ауылына саяхат».
1 - топ: Абай өлеңдері. Табиғат туралы.
2 - топ: Абай қарасөздері.
3 - топ Абай аудармалары.
4 - топ: Абай әндері.
2 - тапсырма. Сабырсыз, арсыз, еріншек өлеңімен жұмыс.
1) Мәтінді мұғалімінің мәнерлеп оқуы.
2) Оқушыларға оқыту.
3) Сөздік жұмысы.
3 - тапсырма. Шығармашылық жұмыс.
Екі өлеңді салыстыра отырып, өлеңдегі сөздерді пайдаланып, кестені толтыру.
Адамның мінез құлықтары
жағымды ------------------------------------- жағымсыз
Ғылым таппай мақтанба ----------------- Сабырсыз, арсыз, еріншек
Кестеге өтілген жаңа сабақтағы «Сабырсыз, арсыз, еріншек» - деп аталатын өлең мен «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін салыстыра отырып, адамның жақсы, жаман қылықтарын топтап жазу.
5. Түсінгендерін тексеру: рефлекциялық бағалау кезеңі. Сабақ соңында топтағы жауап бергендердің бағасы шығады. Жауаптарына ауызша баға қояды.
6. Қорыту.
- Мен бүгінгі сабақтан нені үйрендім?
- Нені білмей қалдым? – сұрақтарына жауап беру.
7. Үйге тапсырма.
1. Түсініп, мәнерлеп оқу.
2. Бағалау.
Мақсаты: Ұлы ақын Абай Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету.
Тәрбиелік мәні: Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
Дамытушылығы: Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, әңгімелеу, іздену, қорытындылау.
Көрнекілігі: суреттер, кесте, Абай шығармаларынан көрме.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа әзірлік. «Алақан жаттығуы».
Көршілеріңе бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің жылуын беріңдер.
Мақсат қою кезеңі.
1. Сабақтың мақсаты, тақырыбын хабарлау.
2. Жаңа сабаққа даярлық.
Тақтада кесте:
«Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым, ойлап қой.
Бес асыл іс - көнсеңіз».
- Тақтадағы үзінді Абайдың қай өлеңінен алынған?
- Бұл өлеңді кімдер жатқа біледі?
- Абай ата туралы не білеміз?
Жаңа сабақ. Кестемен жұмыс.
Абай Құнанбаев
1. Операциялық – орындаушылық кезең. (оқушылардың өзі тауып келген деректерді топ ішінде ортаға салып, сол бойынша кесте құру).
2. Жарыс сабақ. «Абай ауылына саяхат».
1 - топ: Абай өлеңдері. Табиғат туралы.
2 - топ: Абай қарасөздері.
3 - топ Абай аудармалары.
4 - топ: Абай әндері.
2 - тапсырма. Сабырсыз, арсыз, еріншек өлеңімен жұмыс.
1) Мәтінді мұғалімінің мәнерлеп оқуы.
2) Оқушыларға оқыту.
3) Сөздік жұмысы.
3 - тапсырма. Шығармашылық жұмыс.
Екі өлеңді салыстыра отырып, өлеңдегі сөздерді пайдаланып, кестені толтыру.
Адамның мінез құлықтары
жағымды ------------------------------------- жағымсыз
Ғылым таппай мақтанба ----------------- Сабырсыз, арсыз, еріншек
Кестеге өтілген жаңа сабақтағы «Сабырсыз, арсыз, еріншек» - деп аталатын өлең мен «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін салыстыра отырып, адамның жақсы, жаман қылықтарын топтап жазу.
5. Түсінгендерін тексеру: рефлекциялық бағалау кезеңі. Сабақ соңында топтағы жауап бергендердің бағасы шығады. Жауаптарына ауызша баға қояды.
6. Қорыту.
- Мен бүгінгі сабақтан нені үйрендім?
- Нені білмей қалдым? – сұрақтарына жауап беру.
7. Үйге тапсырма.
1. Түсініп, мәнерлеп оқу.
2. Бағалау.
Жаңалықтар
Абай: «Сабырсыз, арсыз, еріншек»
Ұлы ақын А. Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
Сабырсыз, арсыз, еріншек. Абай Құнанбаев
Ұлы ақын А. Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу
Сабырсыз, арсыз, еріншек
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы, №15 Сүлеймен Карабалин атындағы жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жолдыбаева Құндыз Батырқызы
Абай Құнанбаев «Сабырсыз, арсыз, еріншек»
Шығыс Қазақстан облысы, Қатонқарағай ауданы, бастауыш сынып мұғалімі Қасақаева Нұрзағила
Абай Құнанбаев "Сабырсыз, арсыз, еріншек" өлеңі
Оңтүстік Қазақстан облысы, Қазығұрт ауданы Шарапхана ауылы, «Талдыбұлақ» негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тайсалова Роза
"Сабырсыз, арсыз, еріншек" Абай Құнанбаев
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Сұттіқұдық ауылы, № 52 Б. Аралбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мүспенова Күлшара
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.