Әдебиеттік оқу пәнінен сабақ топтамасы
Әдебиеттік оқу пәні 2 сынып
Топтамадағы тақырыптар:
1. Қыс
2. Мұрат – капитан
3. Сыншы бала
Сабақтың мақсаты: Аңыз туралы түсінік беру. Мәтін мазмұнын ашуға жетектеу.
Күтілетін нәтиже: Басты кейіпкердің бойындағы жақсы қасиеттерді тани отырып, оқыған мәтінді елестете алу жағдаяттарын жасау.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
Сабақтың түрі:
Негізгі дерек көздер: Жаңа сабақ
Оқулық, электронды оқулық, әдістемелік
Топтамадағы тақырыптар:
1. Қыс
2. Мұрат – капитан
3. Сыншы бала
Сабақтың мақсаты: Аңыз туралы түсінік беру. Мәтін мазмұнын ашуға жетектеу.
Күтілетін нәтиже: Басты кейіпкердің бойындағы жақсы қасиеттерді тани отырып, оқыған мәтінді елестете алу жағдаяттарын жасау.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
Сабақтың түрі:
Негізгі дерек көздер: Жаңа сабақ
Оқулық, электронды оқулық, әдістемелік
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын негізгі идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Табиғатты қорғауға түсінік жасау.
Мұқағали Мақатаев «Үш бақытым»
«Үш бақытым» өлеңімен таныстыру. Оқушыларды Мұқағали Мақатаев өмірімен таныстыру; Оқушыларды туған жерін, елін қорғай білуге баулу. Патриоттық сезімдерін ояту және ой белсенділігін арттыру.
Excel электронды кесте бағдарламасында функция графиктерін салу
Деректерді өңдеудің Excel электронды кестесінде өңдеудің негізгі тәсілдерімен таныстыру. Деректерді өңдеу формулаларын пайдалануды үйрету.
Бастауыш сынып сабақ жоспары
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Ж. Қалдығараев атындағы орта мектеп" ММ – нің бастауыш сынып мұғалімі Сағындықова Роза Ордабаевна
"Төрт ана" Мұхтар Шаханов
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, "М. Ломоносов атындағы орта мектеп" КММ бастауыш сынып мұғалімі Абраимова Н.С.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.