Күзгі орманның көріністері
Тақырыбы: Күзгі орманның көріністері (слайдымен)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: мәтінді мәнерлеп, сауатты оқуға үйрету. 2. Дамытушылығы: оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін жетілдіру 3. Жан - жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру. Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұрау
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
ІҮ. Мағынаны тану. Дәптермен жұмыс. «Топтастыру» стратегиясы
Сергіту сәті.
V. Сабақты қорыту. «Бес жолды өлең».
Эссе жазу стратегиясы.
ҮІ. Бағалау.
ҮІІ. Үйге тапсырма.
Психологиялық дайындық
Басқаның пікірін сыйла
Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме.
Басқаның пікіріне құлақ сал
Ойлағаныңды ортаға сал.
Топқа бөлу
1. Аюлар тобы
2. Түлкілер тобы
3. Қояндар тобы
4. Тиындар тобы
Бұлттар төніп,
Жерге төгіп,
Дымқыл тұман басады.
Шөп сарғайып,
Өңі тайып,
Дала сұры қашады.
Ойнай алмай...
Денең мұздап тоңады.
Оқушылар, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
(Күз)
Ой түйіндеу
● Борсық.
Қыста азық аз болады.
Сондықтан ініне азығын кептіріп жинайды
● Тиін
Денесіне май жинап, оны қыс бойы қорек етеді.
Қыста ұйықтап, денесіндегі майды қорек ету үшін.
Үйге тапсырма.
1 - топ: Мәтінді оқып мазмұндау.
2 – топ: Борсық жайлы мағлұмат жинау.
3 - топ: Тиін жайлы мағлұмат жинау.
4 - топ: Қоян туралы мағлұмат жинау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: мәтінді мәнерлеп, сауатты оқуға үйрету. 2. Дамытушылығы: оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін жетілдіру 3. Жан - жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру. Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұрау
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
ІҮ. Мағынаны тану. Дәптермен жұмыс. «Топтастыру» стратегиясы
Сергіту сәті.
V. Сабақты қорыту. «Бес жолды өлең».
Эссе жазу стратегиясы.
ҮІ. Бағалау.
ҮІІ. Үйге тапсырма.
Психологиялық дайындық
Басқаның пікірін сыйла
Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме.
Басқаның пікіріне құлақ сал
Ойлағаныңды ортаға сал.
Топқа бөлу
1. Аюлар тобы
2. Түлкілер тобы
3. Қояндар тобы
4. Тиындар тобы
Бұлттар төніп,
Жерге төгіп,
Дымқыл тұман басады.
Шөп сарғайып,
Өңі тайып,
Дала сұры қашады.
Ойнай алмай...
Денең мұздап тоңады.
Оқушылар, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
(Күз)
Ой түйіндеу
● Борсық.
Қыста азық аз болады.
Сондықтан ініне азығын кептіріп жинайды
● Тиін
Денесіне май жинап, оны қыс бойы қорек етеді.
Қыста ұйықтап, денесіндегі майды қорек ету үшін.
Үйге тапсырма.
1 - топ: Мәтінді оқып мазмұндау.
2 – топ: Борсық жайлы мағлұмат жинау.
3 - топ: Тиін жайлы мағлұмат жинау.
4 - топ: Қоян туралы мағлұмат жинау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ашық сабақ "Күз"
Сабақтың тақырыбы:. Е. Салықов. Күзгі орманның көріністері Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: мәтінді мәнерлеп, сауатты оқуға үйрету. 2. Дамытушылығы: оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін
Табиғат аясына саяхат
Сөздің мағынасын түсіндіріп, ойын жеткізе алуға, ой – өрісін дамыта отырып, таным деңгейлерін кеңейту.
Армысың, Алтын күз! ертеңгілігі
Бұлттар төгіп жерге шөгіп, Дымқыл тұман басады, Шөп сарғайып, өңі тайып, Дала сұры қашады. Ойнай алмай, Денең мұздап тоңады, Бөбектерім айтыңдаршы Бұл қай кезде болады? Балалар жауабы «Күз»
«Ертегілер елінде» алтын күз ертеңгілігі
Атырау облысы,Исатай ауданы,Аққыстау селосы, "Қарлығаш"балабақшасының тәрбиешісі Магданова Гулмира Айдарбековна
«Күз» Абай Құнанбаев
Ақтөбе облысы Байғанин ауданы, Қарауылкелді орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімі Сәду Маржангүл Көшкінбайқызы
Жомарт күз
Астана қаласы, № 63 "Әсем ай" балабақшасыныңмузыка жетекшісі Измаханова Құралай Еламанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.