Дауысты және дауыссыз дыбыстарды қайталау
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстарды қайталау
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Дауысты және дауыссыз дыбыстарды жетік ұғыну үшін, пысықтап қайталау.
Дамытушылық: Оқу - танымдық құзыреттілігін қалыптастырып, оқушының ой - өрісін,
білімділігін арттырып дамыту.
Тәрбиелік: Салауаттылыққа, қамқорлыққа, ұқыптылыққа, таза жаза білуге,
дұрыс сөйлей білуге тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Типі: Қайталау сабағы
Технологиясы: Компьютерлік оқыту технологиясы
Әдіс - тәсілдері: Ынталандыру, топтық, дискуция, сұрақ - жауап, көрнекілік, ойын әдістері.
Көрнекілігі: слайд, плакат, суреттер, фишкалар.
Пән аралық байланыс: Информатика
І. Кіріспе - қызығушылықты ояту кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу.
- Оқушыларды түгендеу.
- Сабаққа назарын аударту.
Психологиялық дайындық:
- Оқушылардың көңіл - күйін смайликтер арқылы білетін боламын.
- Қуанып тұрған оқушы көңіл - күйі жоқ оқушыларға ізгі тілегін айтады.
Сабақтың мақсат - міндетін талдау.
ІІ. Танымдық - операционалдық кезең
Өткенді қайталау.
- Оқушылар, бүгін біз дауысты және дауыссыз дыбыстарды қайта лап пысықтаймыз.
- Бәріміз қайталау сабағына дайынбыз ба?
1, 2, 3 сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз.
- Қайталау сабағы III турдан тұрады және сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.
- Сабақ сайыс түрінде өтіледі.
- Топтың аттары және топ басшылары болады.
Топ аттары:
I топ: «Алға» тобы
II топ: «Жеңіс» тобы
III топ: «Тапқырлар» тобы.
- Дұрыс жауап берген топқа жұлдызшаны таратып, жеңген топты жұлдызша арқылы анықтаймын.
I турда 3 тапсырма болады.
1 - тапсырма:
10, 20, 30 - ұяшықтардың бірін таңдап, әрбір топ таңдаған ұяшықтарындағы жасырылған сұрақтарға жауап беру керек.
Әрбір ұяшық 1 сұрақтан құралған.
1 - ұяшық:
1. Дауысты дыбыстар тілдің қызметіне қарай нешеге бөлінеді және олардың әрқайсысына мысал келтір.
2 - ұяшық:
1. Төменде көрсетілген дауыссыз дыбыстарды талда
Б, в, с, ж.
3 - ұяшық:
1. Қатаң Х х дыбысынан басталатын 3 сөз.
Мысалы: Хат, Хабар, Халық.
2 - тапсырма
- Суретпен жұмыс
- Тақтада 3 сурет тұрады
1 - топ
Жеміс - жидектер:
1. Алма.
2. Қарбыз.
3. Алмұрт.
4. Мандарин. 2 - топ
Жануарлар:
1. Ит.
2. Қасқыр.
3. Аю.
4. Түлкі.
3 - топ
Көліктер:
1. Автобус.
2. Камаз.
3. Трактор.
4. Экскаватор.
- Осы суреттердегі бастапқы әріптерінің қандай дыбыс екенін ажыратып, 3 топ ойласып айту.
3 – тапсырма
3 топқа екі - екеуден таратпа карточкадағы сөздерді оқып, буынға бөліп, қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс бар екендігін табу.
I топ II топ III топ
Көрік Өжет Қалам
Көкек Парта Орындық
- Дәптермен жұмыс:
II турымыздың аты «Каллиграфиялық жаттығу» деп аталады.
Каллиграфиялық жаттығуда: оқушылар жазу дәптерлерімен жұмыс жасайды.
- каллиграфиялық жазу дәптерлеріне төмендегідей тапсырмаларды орындайды:
- Мм Мм Мм
- Нн Нн Нн
әріптерін көркем етіп жаз.
Сөйлемді толықтыр:
Әнші ән.........
Биші............
Күйші...........
- Оқушылардың яғни, 3 топтың көркем жазуы қалай екендігін тексеремін және ең әсем жазған топқа жұлдызша фишкасын беремін.
- Енді, оқушылар дәптерлерімізді бір шетіне қойып бір сәт серігіп алу үшін сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
“ Мейірім ”
Жақсы сөз жаныңды жадыратады. Қуаныш сезімі билейді. Ендеше өзгелерге де жақсылық сыйлап көрелік. Өзіңнің парталасың туралы қандай жақсы сөздер айтар едің? Дайындыққа 5 минут уақыт беріледі. Ол туралы әңгімеңіз қысқа, нақты болуы
керек, әсіресе қандай қасиетін бағалайтыныңды айту керек.
III турымыздың аты:
«Құстар біздің досымыз» атты ойын
ІІІ. Қорытынды - рефлексиялық кезең
Қорытынды бөлім.
Қорытынды бөлімінде дискуция әдісін қолданамын.
3 топқа бір - бірден үш сұрақ қоямын.
1. Дауысты дыбыстар тілдің қатысына
қарай жуан, жіңішке болып
бөлінеді.(ия немесе жоқ )
2. Дауыссыз дыбыстар салдыр мен
еріндіктен тұрады. (ия немесе жоқ )
3. Қораз сөзінің бас әріпі дауысты
дыбыс. (ия немесе жоқ )
4. Ф, Ч дыбыстары үнді дауыссыз
дыбыс. (ия немесе жоқ )
5. «Сауысқан» сөзі 2 буыннан тұрады?
(ия немесе жоқ )
6. «Бөдене» сөзінде 3 дауысты
дыбыс бар. (ия немесе жоқ)
Кестені 3 топ толтырады.
Не білдік?
Нені үйрендік?
Не білгіміз келеді?
Үй тапсырмасы:
III топқа ортақ тапсырма:
1. Дауысты дыбыстан басталатын 5 сөз, дауыссыз дыбыстан басталатын 5 сөз жазып келу.
2. Дауысты және дауыссыз дыбыстарға байланысты әр оқушы 5 сұрақ дайындау.
3. «Сауысқан мен көкек» ертегісін тауып оқып келу.
Бағалау
- Оқушыларды 5, 4, 3 фишкалары арқылы 3 топты бағалау
Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстарды қайталау
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Дауысты және дауыссыз дыбыстарды жетік ұғыну үшін, пысықтап қайталау.
Дамытушылық: Оқу - танымдық құзыреттілігін қалыптастырып, оқушының ой - өрісін,
білімділігін арттырып дамыту.
Тәрбиелік: Салауаттылыққа, қамқорлыққа, ұқыптылыққа, таза жаза білуге,
дұрыс сөйлей білуге тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Типі: Қайталау сабағы
Технологиясы: Компьютерлік оқыту технологиясы
Әдіс - тәсілдері: Ынталандыру, топтық, дискуция, сұрақ - жауап, көрнекілік, ойын әдістері.
Көрнекілігі: слайд, плакат, суреттер, фишкалар.
Пән аралық байланыс: Информатика
І. Кіріспе - қызығушылықты ояту кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу.
- Оқушыларды түгендеу.
- Сабаққа назарын аударту.
Психологиялық дайындық:
- Оқушылардың көңіл - күйін смайликтер арқылы білетін боламын.
- Қуанып тұрған оқушы көңіл - күйі жоқ оқушыларға ізгі тілегін айтады.
Сабақтың мақсат - міндетін талдау.
ІІ. Танымдық - операционалдық кезең
Өткенді қайталау.
- Оқушылар, бүгін біз дауысты және дауыссыз дыбыстарды қайта лап пысықтаймыз.
- Бәріміз қайталау сабағына дайынбыз ба?
1, 2, 3 сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз.
- Қайталау сабағы III турдан тұрады және сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.
- Сабақ сайыс түрінде өтіледі.
- Топтың аттары және топ басшылары болады.
Топ аттары:
I топ: «Алға» тобы
II топ: «Жеңіс» тобы
III топ: «Тапқырлар» тобы.
- Дұрыс жауап берген топқа жұлдызшаны таратып, жеңген топты жұлдызша арқылы анықтаймын.
I турда 3 тапсырма болады.
1 - тапсырма:
10, 20, 30 - ұяшықтардың бірін таңдап, әрбір топ таңдаған ұяшықтарындағы жасырылған сұрақтарға жауап беру керек.
Әрбір ұяшық 1 сұрақтан құралған.
1 - ұяшық:
1. Дауысты дыбыстар тілдің қызметіне қарай нешеге бөлінеді және олардың әрқайсысына мысал келтір.
2 - ұяшық:
1. Төменде көрсетілген дауыссыз дыбыстарды талда
Б, в, с, ж.
3 - ұяшық:
1. Қатаң Х х дыбысынан басталатын 3 сөз.
Мысалы: Хат, Хабар, Халық.
2 - тапсырма
- Суретпен жұмыс
- Тақтада 3 сурет тұрады
1 - топ
Жеміс - жидектер:
1. Алма.
2. Қарбыз.
3. Алмұрт.
4. Мандарин. 2 - топ
Жануарлар:
1. Ит.
2. Қасқыр.
3. Аю.
4. Түлкі.
3 - топ
Көліктер:
1. Автобус.
2. Камаз.
3. Трактор.
4. Экскаватор.
- Осы суреттердегі бастапқы әріптерінің қандай дыбыс екенін ажыратып, 3 топ ойласып айту.
3 – тапсырма
3 топқа екі - екеуден таратпа карточкадағы сөздерді оқып, буынға бөліп, қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс бар екендігін табу.
I топ II топ III топ
Көрік Өжет Қалам
Көкек Парта Орындық
- Дәптермен жұмыс:
II турымыздың аты «Каллиграфиялық жаттығу» деп аталады.
Каллиграфиялық жаттығуда: оқушылар жазу дәптерлерімен жұмыс жасайды.
- каллиграфиялық жазу дәптерлеріне төмендегідей тапсырмаларды орындайды:
- Мм Мм Мм
- Нн Нн Нн
әріптерін көркем етіп жаз.
Сөйлемді толықтыр:
Әнші ән.........
Биші............
Күйші...........
- Оқушылардың яғни, 3 топтың көркем жазуы қалай екендігін тексеремін және ең әсем жазған топқа жұлдызша фишкасын беремін.
- Енді, оқушылар дәптерлерімізді бір шетіне қойып бір сәт серігіп алу үшін сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
“ Мейірім ”
Жақсы сөз жаныңды жадыратады. Қуаныш сезімі билейді. Ендеше өзгелерге де жақсылық сыйлап көрелік. Өзіңнің парталасың туралы қандай жақсы сөздер айтар едің? Дайындыққа 5 минут уақыт беріледі. Ол туралы әңгімеңіз қысқа, нақты болуы
керек, әсіресе қандай қасиетін бағалайтыныңды айту керек.
III турымыздың аты:
«Құстар біздің досымыз» атты ойын
ІІІ. Қорытынды - рефлексиялық кезең
Қорытынды бөлім.
Қорытынды бөлімінде дискуция әдісін қолданамын.
3 топқа бір - бірден үш сұрақ қоямын.
1. Дауысты дыбыстар тілдің қатысына
қарай жуан, жіңішке болып
бөлінеді.(ия немесе жоқ )
2. Дауыссыз дыбыстар салдыр мен
еріндіктен тұрады. (ия немесе жоқ )
3. Қораз сөзінің бас әріпі дауысты
дыбыс. (ия немесе жоқ )
4. Ф, Ч дыбыстары үнді дауыссыз
дыбыс. (ия немесе жоқ )
5. «Сауысқан» сөзі 2 буыннан тұрады?
(ия немесе жоқ )
6. «Бөдене» сөзінде 3 дауысты
дыбыс бар. (ия немесе жоқ)
Кестені 3 топ толтырады.
Не білдік?
Нені үйрендік?
Не білгіміз келеді?
Үй тапсырмасы:
III топқа ортақ тапсырма:
1. Дауысты дыбыстан басталатын 5 сөз, дауыссыз дыбыстан басталатын 5 сөз жазып келу.
2. Дауысты және дауыссыз дыбыстарға байланысты әр оқушы 5 сұрақ дайындау.
3. «Сауысқан мен көкек» ертегісін тауып оқып келу.
Бағалау
- Оқушыларды 5, 4, 3 фишкалары арқылы 3 топты бағалау
Жаңалықтар
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
Дауыссыз дыбыстар саны - 25. Дауыссыз дыбыстар түрлері 3-еу қатаң, ұяң, үнді.
Л дыбысы және әрпі
Л дыбысы мен әрпімен таныстыру. Өтілген дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың ерекшеліктерін еске түсіру. Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол қимылын жаттықтыру.
Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Петропавл қаласы, «№ 42 орта мектеп» КММ. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Аманжолова Т. Т.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.