Өсімдіктердің қысқы өзгерісі
Бастауыш сынып мұғалімі Жангүл Иманмадиева
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қысқы өзгерісі
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: оқушыларға өлі табиғаттың тірі табиғатқа әсер етуін дәлелдеу тәсілдерін қалыптастыру
ә) дамытушылығы: оқушыларды ойланту, өздігінен ізденіске салу, қиялдату, ойын тұжырымдату, ой - өрістерін кеңейту, шығармашылығын дамыту.
б) тәрбиелілігі: табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, ойын тұжырымдау, дәлелдеу, бақылау, зерттеу, өзіндік жұмыс, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: жыл мезгілдеріне байланысты суреттер, кестелер, жапырақ, ағаш бұтақтары (бүршікті), үлестірмелер, микроскоп
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу.
Сабаққа дайындықтарын тексеру. Оқушылардың бір - біріне жақсы тілектерін айтуы. Сыныпты 4 топқа бөлу (жаз, күз, қыс, көктем)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру бөлімі
Үйге берілген мәтін мазмұны бойынша әр топтан 1 – 2 оқушыдан сұрау
Сұрақ - жауап арқылы үй тапсырмасын қорытындылау
1. Адамға тәуелсіз не?
2. Табиғат деген не?
3. Табиғатты неге әртүрлі дейміз?
4. Өлі табиғат пен тірі табиғаттың айырмашылығы неде?
5. Олардың арасындағы байланыс қандай?
6. Тірі табиғат туралы не айтасыздар?
7. Тірі табиғатты өзара салыстырыңыздар.
(Әр түрлі жұмысы тыңдалады)
Қорытындылау
Адам жануар
Жарайды балалар, енді біз осы тірі табиғаттан тек өсімдікті ғана алып, соның тіршілігін, әр мезгілге б/ты тіршілік өзгерісін бақылап көрейік
Өсімдік – тірі табиғат. Ол тіршілік ету үшін қандай жағдайлар қажет?
Жылу, су, жарық, қорек, ауа
IV. Жаңа сабақ
Өсімдіктердің қысқы өзгерісі
1. Топпен жұмыс
(әр топ өз атына б/ты қалташықтарды толтырады, жыл мерзімдеріне б/ты өсімдік суреттерін теріп алу)
Көктем - бүршік ата бастаған ағаштар, жаңа өсіп келе жатқан өсімдік
Жаз - жайқалған жасыл жапырақты орман, ағаш, гүл т. б
Күз - сарғайған жапырақты ағаш, қурай бастаған өсімдік т. б
Қыс - жапырақсыз орман, ағаш.
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қысқы өзгерісі
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: оқушыларға өлі табиғаттың тірі табиғатқа әсер етуін дәлелдеу тәсілдерін қалыптастыру
ә) дамытушылығы: оқушыларды ойланту, өздігінен ізденіске салу, қиялдату, ойын тұжырымдату, ой - өрістерін кеңейту, шығармашылығын дамыту.
б) тәрбиелілігі: табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, ойын тұжырымдау, дәлелдеу, бақылау, зерттеу, өзіндік жұмыс, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: жыл мезгілдеріне байланысты суреттер, кестелер, жапырақ, ағаш бұтақтары (бүршікті), үлестірмелер, микроскоп
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу.
Сабаққа дайындықтарын тексеру. Оқушылардың бір - біріне жақсы тілектерін айтуы. Сыныпты 4 топқа бөлу (жаз, күз, қыс, көктем)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру бөлімі
Үйге берілген мәтін мазмұны бойынша әр топтан 1 – 2 оқушыдан сұрау
Сұрақ - жауап арқылы үй тапсырмасын қорытындылау
1. Адамға тәуелсіз не?
2. Табиғат деген не?
3. Табиғатты неге әртүрлі дейміз?
4. Өлі табиғат пен тірі табиғаттың айырмашылығы неде?
5. Олардың арасындағы байланыс қандай?
6. Тірі табиғат туралы не айтасыздар?
7. Тірі табиғатты өзара салыстырыңыздар.
(Әр түрлі жұмысы тыңдалады)
Қорытындылау
Адам жануар
Жарайды балалар, енді біз осы тірі табиғаттан тек өсімдікті ғана алып, соның тіршілігін, әр мезгілге б/ты тіршілік өзгерісін бақылап көрейік
Өсімдік – тірі табиғат. Ол тіршілік ету үшін қандай жағдайлар қажет?
Жылу, су, жарық, қорек, ауа
IV. Жаңа сабақ
Өсімдіктердің қысқы өзгерісі
1. Топпен жұмыс
(әр топ өз атына б/ты қалташықтарды толтырады, жыл мерзімдеріне б/ты өсімдік суреттерін теріп алу)
Көктем - бүршік ата бастаған ағаштар, жаңа өсіп келе жатқан өсімдік
Жаз - жайқалған жасыл жапырақты орман, ағаш, гүл т. б
Күз - сарғайған жапырақты ағаш, қурай бастаған өсімдік т. б
Қыс - жапырақсыз орман, ағаш.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер
Қазақстанда өсімдіктердің қанша түрі кездеседі? Өсімдіктер неше топқа бөлінеді? Ағаштар бүршікті қай мезгілде жарады немесе гүлдейді?
Өсімдік - тірі ағза
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауылы, «Абай атындағы орта мектеп - лицейі және балабақша» КММ - сінің бастауыш сынып мұғалімі Сейсекенова Лаура Байкенжеқызы
Өсімдіктердің қысқы тіршілігі
Атырау облысы, Геолог поселкесі, Қ. И. Сәтбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Амирова Гүлмаржан Қадірліқызы
Өсімдіктердің көбеюі
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, №4 Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сисенбаева Лариса Өтесқызы
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі
Атырау қаласы, Геолог поселкесі, Қ.Сәтбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Гулайым Куспанова
Жануарлар дүниесін қорғау
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Елшібекова Сәуле Орынбасарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.