Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Білімді тиянақтау (математика)

16 қараша 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Семей қаласы, «№23 ЖОББМ» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі:
Суйеукенова Шолпан Шакеновна

Тақырыбы: Білімді тиянақтау. (математика)

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау.
Сабақтың міндеттері:
1. Есеп шығару барысында ойлау қабілеттерін, таным белсенділіктерін тапсырмалар орындата отырып дамыту.
2. Топпен жұмыс істей білуге, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: Ана тілі, дүниетану.
Әдіс - тәсілдері: көрнекілік, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекіліктер: Иллюс - құралдар, ұжымдық карточкалар, кестелер.

Сабақтың барысы: Психологиялық ұйымдастыру кезеңі:
Сабағымыз басталды,
Қосамыз да аламыз,
Көбейтеміз, бөлеміз
Математиканы білеміз,
Сондықтан да сүйеміз.
Балалар, сендер қандай оқушыларсыңдар?
- Мен жақсы оқушымен, өйткені сабақты жақсы оқимын.
- Мен жақсы оқушымын, өйткені мұғалімді тыңдаймын, және т. б.
- Балалар, айтыңдаршы дүниедегі ең қымбат адамдар кімдер? (әке, ана, ата, іні, т. б.)
- Бәрін бір сөзбен айтқанда не дейміз? (Жанұя)
- Дұрыс, ендеше бүгінгі сабағымызды жанұя топтарына бөліп өткізелік. Балалар 3 жанұялық топтарға бөлініп өздеріне үйлерді таңдап алады.
1 - үй: «Қызыл шатыр»
2 - үй: «Жасыл шатыр»
3 - үй: «Сары шатыр».

II. Алған білімдерін диагностикасы.
Тыңдаңдар, қыздар!
Тыңдаңдар, ұлдар!
Қолдарыңды созыңдар!
Алақанды ашыңдар!
Қайсымыз «бес» алудан қашпаймыз?

Ендеше ауызша есеп бастаймыз.
I жанұя: 270: 3+2=
1200: 4+20=
9*9 - 1=
1000*1+4000=
200*2 - 100=
90: 3+300=

II жанұя: 450: 5+10=
3600: 6+30=
5*5 - 2=
150: 5+1=
2000*2+600=
2000*2+300=
III жанұя: 180: 2+10=
3500: 7+100=
4*4 - 5=
60: 3+40=
500*2 - 200=
900*1 - 900=

III. Оқушылардың танымдық іс - әрекеттеріне ұйымдастыру.
Жұмбақ жасыру
Жиын - терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
Қызыл қырман қайнайтын.
Қай мезгіл деп ойлайсың?
(Күз)
- Ия, күз. Күз кезінде әрбір жанұя қысқа қызу дайындықта. Біз де бүгін сабағымызда мая үйіп, отын кесіп, жеміс - жидектер теріп еңбек етейік. «Күздің бір күні, бір айын асырайды.» - деп бекер айтылмаса керек.
- Ендеше үйдегі малымыздың қамын ойлап, шөп жинайық. Тақтаға «Мая ұю» сөзін ілінеді.

Оқулықпен жұмыс есеп №7.
1 - жанұядағы балалар есептің берілгенін оқиды және есепте не белгілі, не белгісіз анықтайды.
2 - жанұя есептің шартын түсіндіре отырып, тақтаға жазады.

Келесі кезең «Жеміс жинау» кезеңі.
Тақтаға «жеміс жинау» жазуы ілінеді.
Тақтамен жұмыс. №3.
12 сағ=... мин
1 ғасыр 25 жыл =... жыл
12 сағ 15 мин =... мин
63 дм 54 см =... см
91 м 102 см =... см
18 км 560 м =... м
Әр дұрыс шығарылған есеп бойынша жинаған жемістерін жәшікке салады. Тақтаға «Отын кесу» жазуы ілінеді.
№4. Өзіндік жұмыс.
Сергіту сәті. «Қарға жорға» биі.

IV. Алған білімдерін бекіту.
Тақтаға «Қонаққа барайық» жазуы ілінеді. «Ия, жоқ» ойыны жүргізу.
1 - үй «Қызыл шатырлы»
1) Бір жылда 12 ай бар (ия)
2) Қазақстанның астанасы – Алматы қаласы (жоқ)
3) 1 метрде 100 см (ия)
4) 480: 6=80 (ия)

2 - үй: Жасыл шатырлы.
1) Бір айда 40 күн бар (жоқ)
2) 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні (ия)
3) 540: 9=60 (ия)
4) 1 сағатта 60 минут бар (ия)

3 - үй «Сары шатырлы»
1) 1 ғасырда 100 жыл (ия)
2) 8 наурыз – Жеңіс күні (жоқ)
3) 90: 10=9 (ия)
4) 1 кг = 100 гр (жоқ)
Тапсырманы дұрыс орындағандарға сыйлық беріледі.

V. Қорытынды.
Әр «Жанұя» топтарының жинаған жемістері, алған сыйлықтары, кескен отындары деңгейлік тапсырманы қалай орындалғандары бойынша қорытындылады.

Үйге тапсырма
«Ырыс алды – ынтымақ» дегендей, береке - бірліктің арқасында біз бүгін бір жанұяның баласындай еңбек еттік.
Ендеше: Ризамыз өмірге,
Ризамыз, ризамыз бүгінге
Ризамыз, ризамыз ертеңге,
Ризамыз, ризамыз бәріне.
6 470
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Теңдеулер және оны шешу тәсілдері
Теңдеулер және оны шешу тәсілдері
Оқушылардың теңдеулер және оларды шешу тәсілдеріне байланысты білімдерін пысықтау; күрделі теңдеулерді шешу жолдарын қарастыру.
Есеп шығару. Қайталау. «Сақталу заңдары»
Есеп шығару. Қайталау. «Сақталу заңдары»
Оқушының өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін дамыту, оқу материалын өңдеудің жекеленген тәсілдері арқылы жұмыс істей білуге үйрету.
5 - ке көбейту және бөлу кестесі
5 - ке көбейту және бөлу кестесі
Есеп шығару, амалдардың орындалу ретін пысықтау, қалдықпен бөлуді орындау. Ой - өрісін дамыта отырып, пәнге деген қызығушылықтарын, таным - белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшектерді көбейту
Жай бөлшекті ондық бөлшекке, ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыр:
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектер
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектер
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектердегі амалдардың рет - тәртібін талдау, салыстыру, теңдеулер шешу, өрнек құру. Оқушылар білімін тиянақтау ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Көпмүшені көпмүшеге көбейту, көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу
Көпмүшені көпмүшеге көбейту, көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қалалық " №3 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ математика пәні мұғалімі: Рахимова Панат Советовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×