5 - ке көбейту және бөлу кестесі
Тақырыбы: 5 - ке көбейту және бөлу кестесі.
Мақсаты: 5 - ке көбейту және бөлу кестесін ұғындыру, ауызша есептеуін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Есеп шығару, амалдардың орындалу ретін пысықтау, қалдықпен бөлуді орындау.
2. Ой - өрісін дамыта отырып, пәнге деген қызығушылықтарын, таным - белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Белсенділікке, мейірімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді тексеру және бағалау.
Оқыту әдісі: саяхат сабақ «Күзгі орманға саяхат».
Көрнекіліктер: Күз мезгілін суреті, аңдардың суреті, карточкалар, ойындар, тест, оқулық.
Сабақтың барысы:
1. Вводно - мотивационная часть.
2. Психологиялық икем.
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын!
1. Оқушылар бүгін біз математика сабағында күзгі орман саяхатына шығамыз. Күзгі саяхатында аңдардың, жануарлардың тапсырмаларын орындаймыз. Аңдардың сендерге сыйлықтары бар, ол үшін сабақта жақсы қатысу керек.
2. Айтыңдаршы қазір қай мезгіл?
- Демек, біз бүгін «Күзгі орманда саяхат» сабағын өтеміз.
- Күз айларын атаңдаршы?
- Орманда қандай аңдар мен жануарлар қалыпты?
- Қысқы дайындығы қандай екенің байқайық
- Кәне, орманда не бар екен?
Ауызша есеп.
- Аю бар екен. Аю тәттілерді жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
- Қане, балалар, құлпынайын терісіп жіберейік.
2*3
4*5
20: 2
5. Қатармен жұмыс: Есептерді салыстыр.
1) Дүкенге бірдей 3 жәшікпен жидек әкелінді. Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше килограмм жидек әкелінді?
- неше килограмм жидек әкелінді?
2) Дүкенге жәшіктермен 24 кг. Жидек әкелінді.
Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше жәшік жидек әкелінді?
3) Дүкенге әкелінген бірдей 3 жәшік жидектің массасы 24кг. 1 жәшік жидектің массасы қандай?
5 - ке көбейту және бөлу кестесі. жүктеу
Мақсаты: 5 - ке көбейту және бөлу кестесін ұғындыру, ауызша есептеуін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Есеп шығару, амалдардың орындалу ретін пысықтау, қалдықпен бөлуді орындау.
2. Ой - өрісін дамыта отырып, пәнге деген қызығушылықтарын, таным - белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Белсенділікке, мейірімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді тексеру және бағалау.
Оқыту әдісі: саяхат сабақ «Күзгі орманға саяхат».
Көрнекіліктер: Күз мезгілін суреті, аңдардың суреті, карточкалар, ойындар, тест, оқулық.
Сабақтың барысы:
1. Вводно - мотивационная часть.
2. Психологиялық икем.
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын!
1. Оқушылар бүгін біз математика сабағында күзгі орман саяхатына шығамыз. Күзгі саяхатында аңдардың, жануарлардың тапсырмаларын орындаймыз. Аңдардың сендерге сыйлықтары бар, ол үшін сабақта жақсы қатысу керек.
2. Айтыңдаршы қазір қай мезгіл?
- Демек, біз бүгін «Күзгі орманда саяхат» сабағын өтеміз.
- Күз айларын атаңдаршы?
- Орманда қандай аңдар мен жануарлар қалыпты?
- Қысқы дайындығы қандай екенің байқайық
- Кәне, орманда не бар екен?
Ауызша есеп.
- Аю бар екен. Аю тәттілерді жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
- Қане, балалар, құлпынайын терісіп жіберейік.
2*3
4*5
20: 2
5. Қатармен жұмыс: Есептерді салыстыр.
1) Дүкенге бірдей 3 жәшікпен жидек әкелінді. Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше килограмм жидек әкелінді?
- неше килограмм жидек әкелінді?
2) Дүкенге жәшіктермен 24 кг. Жидек әкелінді.
Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше жәшік жидек әкелінді?
3) Дүкенге әкелінген бірдей 3 жәшік жидектің массасы 24кг. 1 жәшік жидектің массасы қандай?
5 - ке көбейту және бөлу кестесі. жүктеу
Жаңалықтар
3 - ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
Мақсаты: 1. Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
Санды 2 - ге көбейту және бөлу кестесі
2 - ге көбейту кестесін құрастыруды түсіндіру, көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
5 - ке көбейту және бөлу
5 - ке көбейту және бөлу кестесін ұғындыру, ауызша есептеуін жетілдіру. 1. Есеп шығару, амалдардың орындалу ретін пысықтау, қалдықпен бөлуді орындау.
5 - ке көбейту және бөлу кестесі
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек ауылы, Қашаған орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімі Матикова Роза Сариевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.