Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы,
«№11 Қоскөл жалпы орта білім беретін мектебі» КММ - нің
бастауыш сынып мұғалімі Макамбетова Гулшат Алиякбаровна
Тақырып: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Сабақтың мақсаттары:
Білімділігі: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлуге есептей білу қабілеттерін шыңдау, арттыру, білім, білік дағдыларын қалыптастыру;
2. Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу және азайту жағдайындағы білімдерін кеңейту
2. Дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығаруға деген қабілеттерін дамыту;
3. Тәрбиелілігі: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын, ережелермен жұмыс, есептер шығару, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, поезд, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам жасаймыз.
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге,
Сәттілік біз тілейміз
Содан кейін баршаға,
Қайырлы күн біз дейміз.
Үй тапсырмасын тексеру:
2 - сынып №3 149 бет, 3 - сынып 173 бет №11
ІІІ. Сабақты қорытындылау: Жезқазған - Сексеуіл поезд
Ауылға келген жаңалық: Поезд жолы Қоскөл - Жезқазған арасындағы поезд тоқтайтын бекет, станциялармен танысу барысында сабақты қорытындылау:
2 - сынып 2 вагонға
Билет алу кезеңі
(сабақты қорытындылау)
1 - ші билет алушы оқушыға сұрақ
Мына сандарды разрядтық қосылғышқа жіктеу:
52, 47, 96
2 оқушы:
Ондығы мен бірлігі бірдей санды ата:
55, 59, 32, 44, 91, 77
3 - сынып 3 вагонға
1) 9х3 27: 9
2) Бір сағатта неше минут бар
3) 500: 5 5х100
4) 9х9 81: 9
5) 810: 9 63: 7
Поездға билет алып міндік. 2 сынып 2 вагонға, 3 - сынып 3 вагонға міндік.
Жаңа сабақ
Поездға билет алып міндік. 2 сынып 2 вагонға, 3 - сынып 3 вагонға міндік.
Жаңа сабақ
2 - сынып (тақтамен жұмыс)
Баған түрінде қосу және азайтуды шығарып оқушылар ереже бойынша түсіндіру
Мына қосындылардың мәнін таба аласың ба?
20+30
50 - 20
7+6
13 - 7
50+13
30+6
3 - сынып (интерактивті тақтамен жұмыс)
Екі таңбалы санға бір таңбалы санды көбейту және бөлу тақырыбы бойынша түсіндіру, қорытынды жасау
«№11 Қоскөл жалпы орта білім беретін мектебі» КММ - нің
бастауыш сынып мұғалімі Макамбетова Гулшат Алиякбаровна
Тақырып: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Сабақтың мақсаттары:
Білімділігі: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлуге есептей білу қабілеттерін шыңдау, арттыру, білім, білік дағдыларын қалыптастыру;
2. Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу және азайту жағдайындағы білімдерін кеңейту
2. Дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығаруға деген қабілеттерін дамыту;
3. Тәрбиелілігі: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын, ережелермен жұмыс, есептер шығару, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, поезд, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам жасаймыз.
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге,
Сәттілік біз тілейміз
Содан кейін баршаға,
Қайырлы күн біз дейміз.
Үй тапсырмасын тексеру:
2 - сынып №3 149 бет, 3 - сынып 173 бет №11
ІІІ. Сабақты қорытындылау: Жезқазған - Сексеуіл поезд
Ауылға келген жаңалық: Поезд жолы Қоскөл - Жезқазған арасындағы поезд тоқтайтын бекет, станциялармен танысу барысында сабақты қорытындылау:
2 - сынып 2 вагонға
Билет алу кезеңі
(сабақты қорытындылау)
1 - ші билет алушы оқушыға сұрақ
Мына сандарды разрядтық қосылғышқа жіктеу:
52, 47, 96
2 оқушы:
Ондығы мен бірлігі бірдей санды ата:
55, 59, 32, 44, 91, 77
3 - сынып 3 вагонға
1) 9х3 27: 9
2) Бір сағатта неше минут бар
3) 500: 5 5х100
4) 9х9 81: 9
5) 810: 9 63: 7
Поездға билет алып міндік. 2 сынып 2 вагонға, 3 - сынып 3 вагонға міндік.
Жаңа сабақ
Поездға билет алып міндік. 2 сынып 2 вагонға, 3 - сынып 3 вагонға міндік.
Жаңа сабақ
2 - сынып (тақтамен жұмыс)
Баған түрінде қосу және азайтуды шығарып оқушылар ереже бойынша түсіндіру
Мына қосындылардың мәнін таба аласың ба?
20+30
50 - 20
7+6
13 - 7
50+13
30+6
3 - сынып (интерактивті тақтамен жұмыс)
Екі таңбалы санға бір таңбалы санды көбейту және бөлу тақырыбы бойынша түсіндіру, қорытынды жасау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау. Логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту, өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру.
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға, ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін жаңа технологияның элементтерін тиімді пайдалана отырып деңгейлік тапсырма беру барысында оқушыларға тақырыпты ұғындыру; логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; жылдамдыққа,
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.