Сабақтың тақырыбы.Балуан
Атырау облысы, Индер ауданы, Жарсуат ауылы,
Махамбет атындағы орта мектепте бастауыш сынып мұғалімі
Сұлтанғалиева Үміткен Байтұрсынқызы
Сабақтың тақырыбы. Балуан
Сабақтың мақсаты.
1. Мәтінді түсініп оқып, Қажымұқанның өмірі мен күрестегі жеткен жетістіктерін үлгі ету, мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру.
2. Оқушылардың шығармашылығын, қызығушылығын, ой өрісі мен сөздік қорын дамыту.
3. Оқушыларды спортты сүюге, достықты құрметтеп, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, буклет, альбом, қима тапсырмалар.
Сабақтың түрі. Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі. Дамыта оқыту.
Сабақтың жүрісі. І. Ұйымдастыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Жинақтау - талдау схемасы арқылы үй тапсырмасын қорыту.
1. Әңгімеде қай кездегі оқиға көрсетілген?
2. Әңгімеде кім туралы айтылған?
3. Аян қандай бала?
4. Аянның ерік - жігерінің күштілігі туралы не айтар едің?
5. Аян достарымен қоштасарда қандай көңіл – күйде болды?
6. Осы мәтінді өз бетіңше жалғастырып, пікір қос.
Жаңа сабақ. «Балуан». Мұғалімнің кіріспе әңгімесі.
Балалар, алдарыңда Қажымұқан аталарыңның портреті. Осы аталарың туралы естігендерің, көргендерің, оқығандарың бар ма?
Сұрақ: 1. Қажымұқан қай жылы, қай жерде дүниеге келді?
2. Бұрынғы сыныптарда біз Қажымұқан атамыз туралы қандай мәтіндер өттік?
3. Мәтінде кім туралы айтылады? Көрген киноларың туралы не айтасыңдар?
4. Қажымұқан туралы тағы не білеміз?
Қажымұқан анасы Кабира туралы әңгімелеу. Лұқ батырдың немере қарындасы, аса қайратты адам болғандығы айтылады. Французша еркін күрестен Қажымұқан атамыз әлем чемпионы. Көптеген елдерді аралаған. Қазақтан шыққан, қазақты әлемге танытқан балуан.
Мәтінде спорт өнері туралы айтылатындығын әңгімелеймін. Әуелбек Қоңыратбаев автормен таныстыру.
«Балуан» мәтінін түсіндіру.
Жоспар құру
Сөздік жұмыс. Бейхабар – хабарсыз
«Жию - жицу»- ажал күресі
Мәтінді оқу
«Тауып көр» тапсырмасы /мәтіндегі негізгі ойды табу/
Сұрақтар: 1. Қажымұқан атамыз немен айналысқан?
2. Спорттың қандай түрлерін білесің?
3. Қазақстандық қандай спортшыларды білесің?
4. Ауылымыздан шыққан балуандарды білесің бе?
С. Әзірбаев «Еркін күрестен» спорт шебері атағын алған. Ауылымызда С. Әзірбаев атындағы жүлдеге еркін күрестен облыс көлемінде жарыс болды.
Сараланған тапсырмалар.
І топ
Суретке қарап Қажымұқанға сипаттама бер
ІІ топ
Балуан ата Қажымұқанға ұқсағыларың келе ме? Ол үшін не істер едің?
ІІІ топ
Қажымұқан, балуан сөздерін қарастырып, өлең шығарып көр.
«Балаларға базарлық»
Кітапханашының базарлығын тыңдау.
Сабақты қорытындылау. «Не түсіндік, не түйдік?»
Үйге тапсырма беру. Бағалау
Махамбет атындағы орта мектепте бастауыш сынып мұғалімі
Сұлтанғалиева Үміткен Байтұрсынқызы
Сабақтың тақырыбы. Балуан
Сабақтың мақсаты.
1. Мәтінді түсініп оқып, Қажымұқанның өмірі мен күрестегі жеткен жетістіктерін үлгі ету, мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру.
2. Оқушылардың шығармашылығын, қызығушылығын, ой өрісі мен сөздік қорын дамыту.
3. Оқушыларды спортты сүюге, достықты құрметтеп, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, буклет, альбом, қима тапсырмалар.
Сабақтың түрі. Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі. Дамыта оқыту.
Сабақтың жүрісі. І. Ұйымдастыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Жинақтау - талдау схемасы арқылы үй тапсырмасын қорыту.
1. Әңгімеде қай кездегі оқиға көрсетілген?
2. Әңгімеде кім туралы айтылған?
3. Аян қандай бала?
4. Аянның ерік - жігерінің күштілігі туралы не айтар едің?
5. Аян достарымен қоштасарда қандай көңіл – күйде болды?
6. Осы мәтінді өз бетіңше жалғастырып, пікір қос.
Жаңа сабақ. «Балуан». Мұғалімнің кіріспе әңгімесі.
Балалар, алдарыңда Қажымұқан аталарыңның портреті. Осы аталарың туралы естігендерің, көргендерің, оқығандарың бар ма?
Сұрақ: 1. Қажымұқан қай жылы, қай жерде дүниеге келді?
2. Бұрынғы сыныптарда біз Қажымұқан атамыз туралы қандай мәтіндер өттік?
3. Мәтінде кім туралы айтылады? Көрген киноларың туралы не айтасыңдар?
4. Қажымұқан туралы тағы не білеміз?
Қажымұқан анасы Кабира туралы әңгімелеу. Лұқ батырдың немере қарындасы, аса қайратты адам болғандығы айтылады. Французша еркін күрестен Қажымұқан атамыз әлем чемпионы. Көптеген елдерді аралаған. Қазақтан шыққан, қазақты әлемге танытқан балуан.
Мәтінде спорт өнері туралы айтылатындығын әңгімелеймін. Әуелбек Қоңыратбаев автормен таныстыру.
«Балуан» мәтінін түсіндіру.
Жоспар құру
Сөздік жұмыс. Бейхабар – хабарсыз
«Жию - жицу»- ажал күресі
Мәтінді оқу
«Тауып көр» тапсырмасы /мәтіндегі негізгі ойды табу/
Сұрақтар: 1. Қажымұқан атамыз немен айналысқан?
2. Спорттың қандай түрлерін білесің?
3. Қазақстандық қандай спортшыларды білесің?
4. Ауылымыздан шыққан балуандарды білесің бе?
С. Әзірбаев «Еркін күрестен» спорт шебері атағын алған. Ауылымызда С. Әзірбаев атындағы жүлдеге еркін күрестен облыс көлемінде жарыс болды.
Сараланған тапсырмалар.
І топ
Суретке қарап Қажымұқанға сипаттама бер
ІІ топ
Балуан ата Қажымұқанға ұқсағыларың келе ме? Ол үшін не істер едің?
ІІІ топ
Қажымұқан, балуан сөздерін қарастырып, өлең шығарып көр.
«Балаларға базарлық»
Кітапханашының базарлығын тыңдау.
Сабақты қорытындылау. «Не түсіндік, не түйдік?»
Үйге тапсырма беру. Бағалау
Жаңалықтар
Абай және орыс әдебиеті
Абай, оның өмірі, шығармашылығын қалай меңгергенін анықтау. Өз бетінше іздендіруге, шығармашылық жұмысқа үйрету. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, сөздік қорын байыту.
Дара және күрделі сын есім
Оқушылардың есте сақтау қабілетін, ой-өрісін, шығармашылығын, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, өз ойын толық жеткізе білуге үйрете отырып, әрбір оқушының жеке даралығын дамыту, тәрбиелеу.
Мұхтар Әуезов «Жетім»
Қазақтың ұлы жазушысы, әдебиет зерттеушісі, драматург және қоғам қайраткері М. Әуезовпен таныстырып «Жетім» әңгімесінің мазмұнын ашу. Сабаққа деген ұлы жазушыға деген сүйіспеншілік, қызығушылығын арттыру, оқушылардың жан - жақты ойлау дағдысын дамыту
Жусан иісі
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, №3 Алға қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сисекенова Бибигуль Уразовна
Әдепті балалар
Баймбетова Мира Қуатжанқызы Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Саға мектеп - бала бақшасының педагог - психологы
Ту тіккен Рақымжан
Рахымжан Қошқарбаев туралы мағлұмат беру, «Ту тіккен Рақымжан» мәтінімен таныстыру. Ұлы Отан соғысы туралы алған білімдерін бекіту, мәтін бойынша жұмыс жасау, талдау жұмыстарын жүргізу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.