Санды өрнектерді салыстыру
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
Жетісай қаласы, "№122 жалпы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Самбетова Айнұр
І Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру.
ІІ Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі. Оқушыларға сандарды салыстыру мен санды өрнектерді салыстырудың айырмашылығын түсіндіру.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, логикалық ой – өрісін, пәнге қызығушылығын, ауызша есептеу дағдысын дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған жерін, табиғатын сүюге, қорғауға, көркейтуге атсалысуға тәрбиелеу.
ІІІ Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
ІV Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі, сұрақ жауап.
V Сабақтың көрнекілігі: Слайд, мультфильмдер, сөз жұмбақ, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық.
Ғылымның сырын ұғына,
Шығамыз білім шынына.
Ұқыптылық пен зеректік,
Жеткізсін тек біздерді
Математика сырына.
Балалар, қазір қандай сабақ?
Математика. Жарайсыңдар.
Олай болса өтілген тақырыптарды «Доп лақтыру» арқылы бір - бірімізге сұрақтар қою арқылы пысықтап өтейікші.
1 дм = 10 см
1 тәул = 24 сағ
1ғас = 100жыл
1апта = 7 күн
1 сағ = 60 мин
1жыл = 12 ай
Жарайсыңдар
Жұптық жұмыс арқылы көршілеріміздің үй тапсырмаларын тексереміз.
Үй жұмысы Мысал: 5 Салыстыру
71 40
10 13
Жарайсыңдар
Ал енді балалар «Сөзжұмбақ» шешейік
Сұрақ - жауап арқылы бір керемет сөз шығады.
1) Ұзындық өлшемі бірлігі
2) Кеміту сөзіне мағыналас сөз
3) Жақын сөзіне мағыналас сөз
4) Х аріпі математика пәнінде
5) Бар қабырғалары тең тік төртбұрыш
6) Барлық қабырғалардың
қосындысы
нені белгілейді? Балалар, саяхатқа шығатын адам қандай болуы керек?
Күшті, шымыр, шапшаң, білімді, тапқыр болуы керек
Олай болса, «Кім тапқыр» ойынын ойнаймыз.
Мысал: 1 Қосу және азайту амалдарының компоненттерін ата.
30 + 5
89 – 80
50 - 7
67 – 7
38 – 8
14 – 6
- Балалар, мына заттар бізге таныс па?
- Ия. Бұл қай мультфильмнен алынған?
- Саяхатшы Дара.
Олай болса экранға назар аударамыз. Экраннан Саяхатшы Дара мультфильмінен қысқаша үзінді көрсету.
- Балалар, Боти орманнан адасып өз үйін таба алмай жүр екен. Дара мен Ботиға үйін табуға көмектесейікші. Ол үшін Дара мен Ботимен бірге саяхатқа шығамыз. Ол үшін көпірден өтуіміз керек. Көпірден өту үшін біз ашулы тройдын жұмбағын шешуіміз керек.
Жетісай қаласы, "№122 жалпы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Самбетова Айнұр
І Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру.
ІІ Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі. Оқушыларға сандарды салыстыру мен санды өрнектерді салыстырудың айырмашылығын түсіндіру.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, логикалық ой – өрісін, пәнге қызығушылығын, ауызша есептеу дағдысын дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған жерін, табиғатын сүюге, қорғауға, көркейтуге атсалысуға тәрбиелеу.
ІІІ Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
ІV Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі, сұрақ жауап.
V Сабақтың көрнекілігі: Слайд, мультфильмдер, сөз жұмбақ, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық.
Ғылымның сырын ұғына,
Шығамыз білім шынына.
Ұқыптылық пен зеректік,
Жеткізсін тек біздерді
Математика сырына.
Балалар, қазір қандай сабақ?
Математика. Жарайсыңдар.
Олай болса өтілген тақырыптарды «Доп лақтыру» арқылы бір - бірімізге сұрақтар қою арқылы пысықтап өтейікші.
1 дм = 10 см
1 тәул = 24 сағ
1ғас = 100жыл
1апта = 7 күн
1 сағ = 60 мин
1жыл = 12 ай
Жарайсыңдар
Жұптық жұмыс арқылы көршілеріміздің үй тапсырмаларын тексереміз.
Үй жұмысы Мысал: 5 Салыстыру
71 40
10 13
Жарайсыңдар
Ал енді балалар «Сөзжұмбақ» шешейік
Сұрақ - жауап арқылы бір керемет сөз шығады.
1) Ұзындық өлшемі бірлігі
2) Кеміту сөзіне мағыналас сөз
3) Жақын сөзіне мағыналас сөз
4) Х аріпі математика пәнінде
5) Бар қабырғалары тең тік төртбұрыш
6) Барлық қабырғалардың
қосындысы
нені белгілейді? Балалар, саяхатқа шығатын адам қандай болуы керек?
Күшті, шымыр, шапшаң, білімді, тапқыр болуы керек
Олай болса, «Кім тапқыр» ойынын ойнаймыз.
Мысал: 1 Қосу және азайту амалдарының компоненттерін ата.
30 + 5
89 – 80
50 - 7
67 – 7
38 – 8
14 – 6
- Балалар, мына заттар бізге таныс па?
- Ия. Бұл қай мультфильмнен алынған?
- Саяхатшы Дара.
Олай болса экранға назар аударамыз. Экраннан Саяхатшы Дара мультфильмінен қысқаша үзінді көрсету.
- Балалар, Боти орманнан адасып өз үйін таба алмай жүр екен. Дара мен Ботиға үйін табуға көмектесейікші. Ол үшін Дара мен Ботимен бірге саяхатқа шығамыз. Ол үшін көпірден өтуіміз керек. Көпірден өту үшін біз ашулы тройдын жұмбағын шешуіміз керек.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Санды өрнектерді салыстыру
Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын дамыту; салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағдыларын дамыту, сын
Санды өрнектерді салыстыру
Қосу мен алу арасындағы байланысты әріптік теңдік түрінде көрсету және қолдану
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды өрнектерді салыстыру
Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып,, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
Санды өрнектерді салыстыру
Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын дамыту.
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау және салыстыру қабілетін дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.