Санды 5 ке көбейту және бөлу
Атырау қаласы, Жаңаталап селосы,
Жамбыл атындағы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Длмуханова Бибигуль Кабекеновна
Сабақтың тақырыбы: Санды 5 ке көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: 5 - ке көбейту және бөлу кестесін жүйелеу, жетілдіру, тереңдету және тиянақтау, бекіту.
Дамытушылығы: балалардың танымдық қабілеттерін, зейіндерін, шығармашылық белсенділігін дамыту. Ауызша санау, көбейту, бөлу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: оқытудың өмірімен байланысын нығайту, шыдамдылыққа, сауаттылыққа ұжымда бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс жасауға төселдіру.
Көрнектілігі: 5 - ке көбейту және бөлу кестесі, «Электрондық оқулық», «Кім жылдам?» ойыны.
Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Оқыту әдістері: Білім беруді ізгілендіру әдісі
Пәнаралық байланыс: ана тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушыларды сабаққа дайындау.
ә) оқушыларды топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасын тексеріп бақылау.
а) математикалық диктант
5x2
7x2
3x9
6x5
40: 5
4x3 9x2
4x5
8x5
35: 5
III. Жаңа сабақ. Оқушылар қызығушылығын ояту.
Көбейту дегеніміз не?
Бірдей қосылғыштарды қосуды көбейту дейміз. 5 санына байланысты сөздер:
«Ой қозғау»
1) 5 нәрсеге асық бол
2) 5 нәрседен қашық бол
3) 5 парыз
4) 5 арыс
5) 5 қару
6) көбейту амалдардың компоненттерін ата.
ІҮ.»ТИ « кестесі:
Өрнектер
5x6=30
30: 6=5
30: 5=6
6x5=30.
Өрнекке қатысты ереже:
Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, онда екінші көбейткіш шығады.
Егер бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлсе, онда бөлгіш шығады. Егер бөлгішті бөліндінің мәніне көбейтсе, онда бөлінгіш шығады.
Көбейтужәне бөлу өзара кері амал.
V. Оқулықпен жұмыс
№ 3 Ауызша
5x7= 35: 7= 35: 5= 7x5=35
5x6= 30: 5= 30: 6= 6x5=30
1 - есеп.
10 ойыншықтан - 5 қорап
Тағы алынды - 25 ойыншық?
Ж: (10x5) +25=75
Барлығы: 75 ойыншық
Есеп: екі амалмен шығарылады. Себебі: есеп сұрағына бір ғана амал орындап, жауап беруге болмайды.
(бес қораптағы ойыншық саны белгісіз)
2 - есеп Кері есептер құрастыру.
Бағасы ---------- саны --------- құны
5 тенге ------------ 7 --------------?
5 тенге -------------?-------------- 35тенге
? -------------------- 7 ------------- 35тенге
1) 1 дәптер - 5 теңге.
7 дәптер -?
7 x 5 = 35.
Жауабы: 7 - дәптер - 35 теңге
2) 1 дәптер - 5 теңге
35 - теңге -? дәптер
35: 5=7
Жауабы: 7 - дәптер алды.
2) 7 дәптер - 35 теңге
1 - дәптер -?
35: 7= 5 теңге.
Жауабы: 1 дәптер - 5 теңге:
Бұлар өзара кері есептер
Себебі: бір есептегі ізделінген сан, екінші есепте белгілі сан және керісінше.
VII «Миға шабуыл». Берілген сандарды: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50.
5 - ке кеміт: 5 - есе кеміт: 5 - ке арттыр.
Логикалық сұрақтар: № 6 мысал.
Санды 5 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін?.
11: 5=2 (1 қалдық.) 43: 5=8 (3 қалдық)
22: 5=4 (2қалдық.) 34: 5=6 ( 4 қалдық.)
Қорытындылау сабағы: 5 - ке бөлгенде 5 - тен кем сандар: 1, 2, 3, 4 қалдық қалуы
мүмкін.
0 мен 5 - ке аяқталатын сандар қалдықсыз бөлінеді.
VIII. «Ой толғау». «Сәйкестендіру» әдісі.
7 - есеп
Теңдеу шешу.
45: а=5 Х х 5=25 40: а = 5 4 х Х=16.
Қорытындылау: Біз нені үйрендік? (кестемен жұмыс)
Үйге тапсырма.
Бағалау.
Толық нұсқасын жүктеу
Жамбыл атындағы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Длмуханова Бибигуль Кабекеновна
Сабақтың тақырыбы: Санды 5 ке көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: 5 - ке көбейту және бөлу кестесін жүйелеу, жетілдіру, тереңдету және тиянақтау, бекіту.
Дамытушылығы: балалардың танымдық қабілеттерін, зейіндерін, шығармашылық белсенділігін дамыту. Ауызша санау, көбейту, бөлу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: оқытудың өмірімен байланысын нығайту, шыдамдылыққа, сауаттылыққа ұжымда бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс жасауға төселдіру.
Көрнектілігі: 5 - ке көбейту және бөлу кестесі, «Электрондық оқулық», «Кім жылдам?» ойыны.
Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Оқыту әдістері: Білім беруді ізгілендіру әдісі
Пәнаралық байланыс: ана тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушыларды сабаққа дайындау.
ә) оқушыларды топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасын тексеріп бақылау.
а) математикалық диктант
5x2
7x2
3x9
6x5
40: 5
4x3 9x2
4x5
8x5
35: 5
III. Жаңа сабақ. Оқушылар қызығушылығын ояту.
Көбейту дегеніміз не?
Бірдей қосылғыштарды қосуды көбейту дейміз. 5 санына байланысты сөздер:
«Ой қозғау»
1) 5 нәрсеге асық бол
2) 5 нәрседен қашық бол
3) 5 парыз
4) 5 арыс
5) 5 қару
6) көбейту амалдардың компоненттерін ата.
ІҮ.»ТИ « кестесі:
Өрнектер
5x6=30
30: 6=5
30: 5=6
6x5=30.
Өрнекке қатысты ереже:
Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, онда екінші көбейткіш шығады.
Егер бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлсе, онда бөлгіш шығады. Егер бөлгішті бөліндінің мәніне көбейтсе, онда бөлінгіш шығады.
Көбейтужәне бөлу өзара кері амал.
V. Оқулықпен жұмыс
№ 3 Ауызша
5x7= 35: 7= 35: 5= 7x5=35
5x6= 30: 5= 30: 6= 6x5=30
1 - есеп.
10 ойыншықтан - 5 қорап
Тағы алынды - 25 ойыншық?
Ж: (10x5) +25=75
Барлығы: 75 ойыншық
Есеп: екі амалмен шығарылады. Себебі: есеп сұрағына бір ғана амал орындап, жауап беруге болмайды.
(бес қораптағы ойыншық саны белгісіз)
2 - есеп Кері есептер құрастыру.
Бағасы ---------- саны --------- құны
5 тенге ------------ 7 --------------?
5 тенге -------------?-------------- 35тенге
? -------------------- 7 ------------- 35тенге
1) 1 дәптер - 5 теңге.
7 дәптер -?
7 x 5 = 35.
Жауабы: 7 - дәптер - 35 теңге
2) 1 дәптер - 5 теңге
35 - теңге -? дәптер
35: 5=7
Жауабы: 7 - дәптер алды.
2) 7 дәптер - 35 теңге
1 - дәптер -?
35: 7= 5 теңге.
Жауабы: 1 дәптер - 5 теңге:
Бұлар өзара кері есептер
Себебі: бір есептегі ізделінген сан, екінші есепте белгілі сан және керісінше.
VII «Миға шабуыл». Берілген сандарды: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50.
5 - ке кеміт: 5 - есе кеміт: 5 - ке арттыр.
Логикалық сұрақтар: № 6 мысал.
Санды 5 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін?.
11: 5=2 (1 қалдық.) 43: 5=8 (3 қалдық)
22: 5=4 (2қалдық.) 34: 5=6 ( 4 қалдық.)
Қорытындылау сабағы: 5 - ке бөлгенде 5 - тен кем сандар: 1, 2, 3, 4 қалдық қалуы
мүмкін.
0 мен 5 - ке аяқталатын сандар қалдықсыз бөлінеді.
VIII. «Ой толғау». «Сәйкестендіру» әдісі.
7 - есеп
Теңдеу шешу.
45: а=5 Х х 5=25 40: а = 5 4 х Х=16.
Қорытындылау: Біз нені үйрендік? (кестемен жұмыс)
Үйге тапсырма.
Бағалау.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Санды 2 - ге көбейту және бөлу кестесі
2 - ге көбейту кестесін құрастыруды түсіндіру, көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Санды 9 - ға көбейту және бөлу
Санды 9 - ға көбейту және бөлу кестесін біліп, түсінеді.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.