Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


0, 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы түсінік

13 наурыз 2016, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
ШҚО, Ұлан ауданы, Жанұзақ ауылы.
Бастауыш сынып мұғалімі
Кабдешова Клара Казтаевна

Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау – оқу анасы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушылардың 0, 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы түсініктерін және 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы жайындағы білімін тиянақтау,
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру, сөйлеуін жетілдіру, зейін, таным қабілетін, тез есептеу дағдысын дамыту, ой қорытуға, тапқырлыққа баулу.
Тәрбиелік мақсаты: ұқыптылыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: ашық сабақ
Сабақтың түрі: Білімді жүйелеу сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, суретпен есептер шығару, есептеу, өз бетімен жұмыс, салыстыру, ойын, топтастыру
Сабақтың көрнекіліктері: үлестірмелі қағаздар, дәптер, оқулық, тақта, А - 4, есіңе сақта: геометриялық фигуралар

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Бар адамды құрметтеп,
Бас иеміз біз.

2. Есіңе сақта! Оқушылардың зейінін тұрақтандыруға арналған жаттығу
2 – ойын. Қайталау – сөздің анасы
Қызығушылықты ояту.
Сөзжұмбақ шешу
1 2 3 4 5 6 7 8
Қ А Й Т А Л А У
• Ақ ұлпа (қар)
• Ең жақын адам (ана)
• Ай сөзіндегі ең соңғы дыбыс (й)
• 2 мен 2 – нің қосындысы (төрт)
• Ініден үлкен (аға)
• Ешкінің төлі (лақ)
• Әліппбидегі бірінші әріп (а)
• Дауысты да, дауыссыз да (у)

3 - ойын. «Кім жылдам?» Топтастыру стратегиясы
Геометриялық фигураларды топтастыру: шаршы, үшбұрыш, түзу, кесінді, төртбұрыш, тұйықталмаған қисық сызық.
Сергіту сәті
«Сағат бойынша достар»
• Қолын қысыңыз
• Арқасынан қағыңыз
• Күлімсіреңіз
• Қол бұлғаңыз
• Көзіңізді қысыңыз
• Қолпаштау сөз айтыңыз
• Бір тілек айтыңыз
• Әуемен сүюді жіберу
• Массаж жасаңыз
• Арқаны тигізу
• Құшақтаңыз
• Қол ұстасып 3 рет секіріңіз
Дәптермен жұмыс
Ал, балалар, 1, 2, 3, 4, 5 сандарымен таныспыз, енді осы сандарды қайталауға байланысты берілген тапсырмаларды орындайық. Дәптерлеріңнің 36 бет ашыңдар. Осындағы №1, 2, 3 тапсырмаларды өз беттеріңмен орындаңдар.
1, 2, 3, жинап бойға күш
Қолға қалам аламыз
4 пен 5 – ке жазамыз.
Математикалық жұмбақ.
Қазда да бар екі аяқ,
Құста бар екі аяқ.
Екеуін қосып санаса,
Болады сонда қанша аяқ? (4 аяқ)
• 4 санына байланысты оның қандай қасиеттерін білеміз?

*4 санына байланысты оның қандай қасиеттерін білеміз?
Төрт саны: төрт мезгіл, төрт түлік мал, төрт тұс.
Мынау қай сандар? - 1, 2, 3, 5. Осы сандардың қасиетттрі жайлы не білеміз?
Бір саны: 1 жыл, 1 апта. 1 күн, 1 бас, 1 мүшел
Екі саны екі құлақ, екі жұдырық, екі көз, екі аяқ, пар аяқ киім, қос.
Үш саны: үш би: Қазыбек би, Әйтеке би, Төле би.
Бес саны: бес асыл іс, бес қару, бес жұлдыз, бес саусақ,
6 - ойын «Ойлан, тап!» ойыны
Қосынды мен айырмаларды бөліп орналастыр. Қосу мен азайтудың компоненттерін атаңдар.
7 - ойын. Санамақ айту. «Өз орныңды тап» ойынын ойнау. Санамақтағы сандар бойынша сандар өз орындарына тұру. Тура және кері санау.
1 саны
Достар мені бір дейді
Қарайды да бүйдейді.
Мұқтажсың сен қол аяққа,
Ұқсап тұрсың таяққа.
2 саны
Мен екімін балалар,
Алаңғасар жалқаумын.
Алатыным екілік,
Басын шайқап өкініп.
3 саны
Мен ғой үштің таңбасы,
Зейін қойып тыңдашы,
Шідерлі аттай тұсалыып
Жүр біреулер үш алып.
4 саны
Достарым мені төрт дейді
Беске бірім жетпейді.
Қуанады анасы,
Төрт алғада баласы
5 саны
Бірінші досым – Берік.
Екінші досым – Ерік.
Үшінші досым – Үсен.
Төртінші досым - Түкен.
Бесінші досым – Бестай.

Екі қолымда да бес саусақ.
Жетпейді оған еш саусақ.
Бір мен екі алмаңдар,
Үшке сеніп қалмаңдар
8 - ойын. « Көршісін тап» ойыны
Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта.
Тұрушы еді қасымда
Қайда кеткен жан - жаққа?

Үндемес ойыны

2 * 3
5 * 5
3 *5
2 * 1
3* 5
0 * 1
2 * 2
0 * 4

Рефлексия
Өткір болсаң ұтарсың,
Тапқыр болсаң табарсың.
Оқысаң өрге басарсың,
Жауабын жылдам табарсың.

Қорытынды: Сандарды шығарып алу тәсілдерін еске түсіріңдер және атаңдар. «Сан - заттарды санаудың, ұзындықты өлшеудің, қосу және азайту амалдары нәтижелерін сипаттайды», - деген пікір дұрыс па? Түсіндіріңдер және мысал келтіріңдер.
Аружанда бес шар бар еді, Ол Әдияға 1 шар берді. Аружанда неше шар қалды? Сендер оны қалай білдіңдер?
Жұптасып тапсырманы және оның жауабын көрсетіп береді.
Бағалау. « Басбармақ» әдісі бойынша өздерін бағалау
6 676
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, тәрбиелеу.
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Дифференциалдауға есептер шығару.
Дифференциалдауға есептер шығару.
Оқушылардың туынды, туындыны есептеу ережелері, күрделі және тригонометриялық функциялардың туындысы жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығарту
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығарту
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, топта жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерге есептер шығару
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерге есептер шығару
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Бидайық ауылы, Бидайық орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Нурланова Риза Мучурбековна
Туынды тарауына есептер шығару
Туынды тарауына есептер шығару
Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкер - шілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×