Математикадан қайталау сабағы
Қайталау
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар:
Оқыту нәтижесі мақсаты мен міндеттері: көбейтудің терімділік қасиетімен таныстыру, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін табуға үйрету.
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру
2. Дамытушылық: оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан - жақты дайындауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: қайталау
Көрнекіліктер: кесте, қималы карточкалар,
Әдіс - тәсілдер: топтық, өзіндік
Топқа бөлу
Өткен сабақты пысықтау
Жолсеріктерге жолаушы билеті беріледі.
1-билет - 20 және 40 сандарының көбейтіндісін 200 - ге бөл.
2-билет - Шаршы дегеніміз не?
3-билет - Параллелипипедтің көлемін қалай табады?
4-билет - Жоғарыда 21 кітап, төменде 7 кітап болса, онда жоғарыдағы кітап төмендегі кітаптан неше есе артық?
Тақтамен жұмыс
1) Біліміңді толықтыр.
1-топ. 14*5 3 топ. 60*43
2-топ. 210: 14 4 топ. 2580: 60
2) Ойшылдар
1-топ. Шебер 1 сағатта – 20 бұйым, ал шәкірті 15 бұйым жасайды. Олар екеуі бірігіп 3 сағатта неше бұйым жасайды?
2-топ. Бір тәулікте ересек адамның өкпесі арқылы 20кг, ал баланың өкпесі арқылы 10кг ауа өтеді. 1 аптада олардың өкпесі арқылы неше кг ауа өтеді?
3-топ. 20кг қаймақтан 4 кг май алуға болады. 50 кг қаймақтан неше кг май алуға болады?
4-топ. 12 кг сарымайдан 9 кг қорытылған май алуға болады. 72 кг сарымайдан неше кг қорытылған май алуға болады?
3) Қарлы кесек
1-топ. 6т 8ц * 7т 80кг, 50км 100м * 5100 м
2-топ. 25*10+25*7 * 17*25, 120: 4 * 2*3*6
3-топ. 6м 59 см * 5м 55см, 35 ц * 5т 3ц
4-топ. 28*6*10 * 28*60, 80*(5+4) * 80*5+80
4) Теңдік
1 топ. 10*х=8*25 -------------------- х: 20=4800: 80
2 топ. (х - 380)*50=2000 ----------- (х+8): 70=4
3 топ. 640:(25 - х)=40 ---------------- 40*х=1200
4 топ. Х+1025=2220 ----------------- 2700:(х - 12)=90
5) Алға
Оқушыларға жабық, толықтыру, сәйкестендіру тесттері беріледі.
Сергіту сәті 6) Бірлік
4 топқа логикалық тапсырмалар беріледі.
Сабақты бекіту 7) Бәйге
4 топқа ортақ сұрақтар қойылады.
Бағалау 8) Математика патшалығы
Оқушыларға диплом ұсыну
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Үйге тапсырма №3, 4
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Тулеуова Зарина Нурлибековна
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар:
Оқыту нәтижесі мақсаты мен міндеттері: көбейтудің терімділік қасиетімен таныстыру, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін табуға үйрету.
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру
2. Дамытушылық: оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан - жақты дайындауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: қайталау
Көрнекіліктер: кесте, қималы карточкалар,
Әдіс - тәсілдер: топтық, өзіндік
Топқа бөлу
Өткен сабақты пысықтау
Жолсеріктерге жолаушы билеті беріледі.
1-билет - 20 және 40 сандарының көбейтіндісін 200 - ге бөл.
2-билет - Шаршы дегеніміз не?
3-билет - Параллелипипедтің көлемін қалай табады?
4-билет - Жоғарыда 21 кітап, төменде 7 кітап болса, онда жоғарыдағы кітап төмендегі кітаптан неше есе артық?
Тақтамен жұмыс
1) Біліміңді толықтыр.
1-топ. 14*5 3 топ. 60*43
2-топ. 210: 14 4 топ. 2580: 60
2) Ойшылдар
1-топ. Шебер 1 сағатта – 20 бұйым, ал шәкірті 15 бұйым жасайды. Олар екеуі бірігіп 3 сағатта неше бұйым жасайды?
2-топ. Бір тәулікте ересек адамның өкпесі арқылы 20кг, ал баланың өкпесі арқылы 10кг ауа өтеді. 1 аптада олардың өкпесі арқылы неше кг ауа өтеді?
3-топ. 20кг қаймақтан 4 кг май алуға болады. 50 кг қаймақтан неше кг май алуға болады?
4-топ. 12 кг сарымайдан 9 кг қорытылған май алуға болады. 72 кг сарымайдан неше кг қорытылған май алуға болады?
3) Қарлы кесек
1-топ. 6т 8ц * 7т 80кг, 50км 100м * 5100 м
2-топ. 25*10+25*7 * 17*25, 120: 4 * 2*3*6
3-топ. 6м 59 см * 5м 55см, 35 ц * 5т 3ц
4-топ. 28*6*10 * 28*60, 80*(5+4) * 80*5+80
4) Теңдік
1 топ. 10*х=8*25 -------------------- х: 20=4800: 80
2 топ. (х - 380)*50=2000 ----------- (х+8): 70=4
3 топ. 640:(25 - х)=40 ---------------- 40*х=1200
4 топ. Х+1025=2220 ----------------- 2700:(х - 12)=90
5) Алға
Оқушыларға жабық, толықтыру, сәйкестендіру тесттері беріледі.
Сергіту сәті 6) Бірлік
4 топқа логикалық тапсырмалар беріледі.
Сабақты бекіту 7) Бәйге
4 топқа ортақ сұрақтар қойылады.
Бағалау 8) Математика патшалығы
Оқушыларға диплом ұсыну
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Үйге тапсырма №3, 4
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Тулеуова Зарина Нурлибековна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақ тілінен емтихан билеттері 7 сынып
Қазақ тілінен емтихан билеттері 7 сынып №1 билет 1. Сын есімнің шырайлары
Масса және оның өлшем бірліктері
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру; Оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
Матемаматикадан емтихан сұрақтары
Атырау облысы, Исатай ауданы Математика пәні мұғалімі Губашева Зоя Серіккалиқызы
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Үнгітбаева Нұргүл
Көбейту белгісі. Оның компонеттері.Көбейтуге берілген есептер.
Көбейту белгісі. Оның компонеттері. Көбейтуге берілген есептер
Математикадан емтихан сұрақтары (5 сынып)
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Жаңа Қаратон поселкес,і №23 жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Баймухашева Лиза Қожантайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.