Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Масса және оның өлшем бірліктері

07 қараша 2017, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Масса және оның өлшем бірліктері
Мақсаты мен міндеттері: масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру ауырлық өлшеуіштерін өмірде пайдалану;
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру;
2. Дамытушылық: оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан-жақты дайындауды жүзеге асыру. салыстыру. байқау
Сабақ түрі жаңа сабақ
Көрнекіліктер: кесте, қималы карточкалар, таразы түрлері, жемістер суреттер
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік түсіндіру
Сабақ барысы
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Ауызша есептеу сандарды оқу, разрядтарын атап шығу. 458000, 235803, 45872, 14563, 120456, 1257890, 4890000, 587234. көп таңбалы сандар
2. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: ойын САТУШЫ
Бүгінгі сабақта дүкенге барамыз(дүкен суреті), таразы, қант, алма, сәбіз, қызанақ.
«Дүкенде» диалог құрастыру: тақтаға бірнеше оқушы шақырылады: біреуі - сатушы, біреуі сатып алушы болады, дүкенде бірнеше сатушы, бірнеше сатып алушы - тағам түрлері байланысты. - Дүкенде сатушылар нені қолданды?(таразы)
- Ол не үшін керек?
- Таразымен өлшеп нені табамыз?
- Масса бірліктерін ата: тонна, центнер, килограмм, грамм.
Есіңе сақта!
1т - 10ц 1т - 10ц - 1000кг - 1000000г
1т - 1000кг 1ц - 100кг - 100000г
1ц - 100кг
1кг - 1000
№1 сандарды оқы,
А) 145200, 4210366, 203006, 1000789, 44023054, 47478000.
Б) берілген сандарда барлық бірлік, ондық, жүздік, бірл. мың, онд. мың, жүзд. мың. атап шық.

Сергіту сәті
Жаңа тақырыптар бойынша есептер шығару.
Кім шапшаң? 1 стакан балмұздақтың массасы: 100г. 100кг. 100ц
Пакеттегі ұнның массасы 2г. 2кг. 2ц
1 қап картоптың массасы: 50кг. 50ц. 50т
Ақ аюдың массасы (4кг. 4ц. 1т)
Топтық жұмыс №5 (512+408): 4= 22*20 - 210= ( 5*23)*2=

Есеп: Бір қоқиқаз - 4000г Шешуі: (4000г+9000г)+4000г=17000г
Бірқазан -? 9кг артық
Барлық сал -? Жауабы: екеуінің жарты салмағы 17000г

Ауызша: 3 тапсырма
Топтық жұмыс: №10 амалдарды орындау
№12 кесінді сызу. АВ ------- 3см3мм. СД ----------- 4см, 4мм
№14 салыстыру.
Есептер шығару:№7 Бұлан массасы - 600кг Шешуі: 600: 20=30кг
Елік массасы? 20 есе кем Жауабы: Еліктің массасы 30кг.

№8 1 тәуг - 2 аусым Шешуі: 8+6=14т
1аус - 8т қарабидай. 6т бидай 14*2=28т
1 тәуг -? т нан 28*7=196т
1 аптада -? Жауабы: 1 тәул. 28 т. 1 аптада 196тнан пісіреді.
№11 Р=30см S=54см2 Ұ -?. Е -? Ұ ---- 9 Е ---- 6
Ауд - 64см2 Шаршының периметрі -? Р - 8+8+8+8=32см
Үйге тапсырма: Тез есепте: №9 тапсырма.
Бағалау, Мадақтау.

Қарағанды облысы, Шет ауданы,
56 разъездің бастауыш мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Бақтыбаева Айман Ерденқызы

Масса және оның өлшем бірліктері. жүктеу
7 778
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Логикалық математика курсына арналған күнтізбелік жоспары мен дидактикалық ойындар және логикалық тапсырмалар.
Логикалық математика курсына арналған күнтізбелік жоспары мен дидактикалық ойындар және логикалық тапсырмалар.
Логикалық тапсырмаларды орындау барысында оқушы өздігінен ойланып, өз шамасын өзгелермен салыстыра отырып, ұшқыр ойлауға талпынады. Жеңілден қиынға, оңайдан күрделіге көшу, бірізді білім беру жүйесін шыңдай түседі.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою. Логикалық ойлау, математикалық тілін, шығармашылық қасиеттерін дамыту. Есептеу
Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы.
Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы.
Оқушыларды масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру, өлшем бірліктері туралы білімін кеңейту. өлшем бірліктерін өмірде пайдалану; - Оқушылар шағын топтар құрамында тиімді түрде жұмыс ұйымдастырады, шығармашылық атмосферасын қалыптастыруға ат
Математикадан қайталау сабағы
Математикадан қайталау сабағы
Көбейтудің терімділік қасиетімен таныстыру, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін табуға үйрету. Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Үнгітбаева Нұргүл
Көбейту белгісі. Оның компонеттері.Көбейтуге берілген есептер.
Көбейту белгісі. Оның компонеттері.Көбейтуге берілген есептер.
Көбейту белгісі. Оның компонеттері. Көбейтуге берілген есептер
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×