А. Сейдімбек «Бақ, Дәулет және Аман» ертегісі
А. Сейдімбек «Бақ, Дәулет және Аман» ертегісі
Сабақтың мақсаттары:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мәтіннің тақырыбын негізге ала отырып, оқиғаның дамуын болжайды. Мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Мәтінді шынайы өмірмен байланыстыра алады. Адам өмірі үшін маңызды құндылықтарды ажыратады
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Мәтінді түрлі формада ұсынады. Мәтін мазмұны бойынша және кейіпкерлер іс - әрекетіне баға бере алады.
Басы 5 минут
Кіріспе. Бір - біріне күлкі сыйлау
«Бақ», «Дәулет», «Аман» атаулары бойынша топқа бөлу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Тақырыппен, тапсырмамен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
Ортасы 20 минут
Стратегияны таңдау
1. Топтастыру
2. Мағынаны тану
3. Бес жолды өлең құрастыру
4. Ойтолғау
«Бақыт» туралы өлең оқу
- Жалпы бақыт дегенді қалай түсінесің?
Бақыт
↓
байлық
отбасы
денсаулық
- Сонымен бақытқа қол жеткізудегі басты қажеттіліктер не екен? Біз қазір, осы тақырыпты терең ұғыну үшін А. Сейдімбектің ертегісімен танысамыз.
Өз бетімен оқу
1-тапсырма: І - бөлімді оқу
Бірінші жолаушыны кездестіру
Сұрақ - жауап
- Мәтін не жайында?
- Ары қарай не болады?
Өз бетінше жұмыс
Жеке ойланады
Жұппен кеңеседі
Топпен толықтырады
2-тапсырма: ІІ - бөлімді оқу
Екінші жолаушының келуі
- Әңгіме қалай жалғасын тапты?
- Атасы неліктен екінші жолаушыны да қабылдамады?
- Оқиға қалай шиеленісер екен?
- Ендігі жолаушы кім болуы мүмкін?
Оқиға желісін ойша жалғастыру
3-тапсырма: ІІІ - бөлімді оқу
Сұрақ - жауап
- Оқиға немен аяқталды?
- Көңіліңе не түйдің?
- Әр кейіпкерге баға бер...
Мәтінге оралу
Сабақты қорытындылау мақсатында сабақтың басындағы жұмысымызға қайта оралу.
- мәтіннен түйген ойың бойынша адам үшін ең басты құндылық не екен?
Бес жолды өлең құрастыру
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. 4 сөзден тұратын сөйлем
5. Синоним
Кішішыған орта мектебі
Садыкова Гүлзира Әбдіхалыққызы
Сабақтың мақсаттары:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мәтіннің тақырыбын негізге ала отырып, оқиғаның дамуын болжайды. Мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Мәтінді шынайы өмірмен байланыстыра алады. Адам өмірі үшін маңызды құндылықтарды ажыратады
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Мәтінді түрлі формада ұсынады. Мәтін мазмұны бойынша және кейіпкерлер іс - әрекетіне баға бере алады.
Басы 5 минут
Кіріспе. Бір - біріне күлкі сыйлау
«Бақ», «Дәулет», «Аман» атаулары бойынша топқа бөлу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Тақырыппен, тапсырмамен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
Ортасы 20 минут
Стратегияны таңдау
1. Топтастыру
2. Мағынаны тану
3. Бес жолды өлең құрастыру
4. Ойтолғау
«Бақыт» туралы өлең оқу
- Жалпы бақыт дегенді қалай түсінесің?
Бақыт
↓
байлық
отбасы
денсаулық
- Сонымен бақытқа қол жеткізудегі басты қажеттіліктер не екен? Біз қазір, осы тақырыпты терең ұғыну үшін А. Сейдімбектің ертегісімен танысамыз.
Өз бетімен оқу
1-тапсырма: І - бөлімді оқу
Бірінші жолаушыны кездестіру
Сұрақ - жауап
- Мәтін не жайында?
- Ары қарай не болады?
Өз бетінше жұмыс
Жеке ойланады
Жұппен кеңеседі
Топпен толықтырады
2-тапсырма: ІІ - бөлімді оқу
Екінші жолаушының келуі
- Әңгіме қалай жалғасын тапты?
- Атасы неліктен екінші жолаушыны да қабылдамады?
- Оқиға қалай шиеленісер екен?
- Ендігі жолаушы кім болуы мүмкін?
Оқиға желісін ойша жалғастыру
3-тапсырма: ІІІ - бөлімді оқу
Сұрақ - жауап
- Оқиға немен аяқталды?
- Көңіліңе не түйдің?
- Әр кейіпкерге баға бер...
Мәтінге оралу
Сабақты қорытындылау мақсатында сабақтың басындағы жұмысымызға қайта оралу.
- мәтіннен түйген ойың бойынша адам үшін ең басты құндылық не екен?
Бес жолды өлең құрастыру
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. 4 сөзден тұратын сөйлем
5. Синоним
Кішішыған орта мектебі
Садыкова Гүлзира Әбдіхалыққызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Шығармашылық жұмыс. Көркем еңбек
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу
Ұлттық сәндік натюрморт
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу 5. 2. 3. 3 - Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Жаны саудың – тәні сау
Бөлім: Денсаулық – зор байлық Сабақ тақырыбы: Жаны саудың – тәні сау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.