А. Құдайбергенов «Ақжайық»
Атырау облысы, Исатай ауданы,
Зинеден ауылы,
Ю.Гагарин атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Жармұханова Қаламқас Бекетқызы
Сабақтың атауы: А. Құдайбергенов. «Ақжайық»
Сілтеме: Әдебиеттік оқу. 4 сынып, Алматыкітап баспасы , 2011 ж.
Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина, Ф.С.Лекерова.
Жалпы мақсаттар: Туған жерге деген сүйіспеншілік мақтаныш сезімдерін ояту, тәрбиелеу.
Шығарманың мазмұны мен идеясын таныту. Патриоттық, отаншылдық тәрбие беру. Эстетикалық, экологиялық көзқарасының қалыптасуына әсер ету.
Оқыту нәтижесі Ел, жер, өзен, көлдерін білу арқылы әсемдікті түсінуі.
Іздену, талдау, білім көкжиегін кеңейту.
Негізгі идеялар: Күрделі сөздердің түрлері мен олардың жазылу ережесін білу.
Тапсырмалар:
І Қызығушылықты ояту
«Ой қозғау»
1-тапсырма: жұмбақты шешу
Айдында жүзеді. Тірі күміс сүзеді. (балықшы)
«Топтастыр»
І-топ: балық аттарын ІІ-топ: су қоймалары
ІІІ-топ: өзен мен теңізді салыстыр
«Болжау»
Мәтін мазмұны не туралы болуы мүмкін? ІІ Мағынаны тану сатысы.
«Оқулықпен жұмыс»
Мәтінді түсініп оқы. Жайықтың сипатын әңгімелеу. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру.
«Топтық тапсырма»
І-топ: үш көз
ІІ-топ: төрт тұлға
ІІІ-топ: жеті амалды ата
І-топ: тыйым сөздер айт
ІІ-топ: мақал-мәтелдер
ІІІ-топ: жұмбақ құрастыр ІІІ Ой толғаныс сатысы.
«Екі жақты күнделік»
Мәтіннен түсінгенім Мәтіннен түсінбеген терминдер
Оқушылар кестені өз беттерімен толтырады
Топтық жұмыс:
Жаңа тақырыпты бекіту, қайталап қорытындылау.
Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру.
Бағалау критерийі:
1. «3» - мазмұнын жай, оқулық сөзімен айту.
2. «4» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айту.
3. «5» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айтып, кейіпкерлерге мінездеме беріп, ойын дәлелдеу.
Кейінгі тапсырмалар: Өзгерістерді бағалау, қос сөздердің түрлерін ажыратуын жазба жұмыстары кезінде қадағалау;
Басқа әріптестермен ақылдасу;
Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау.
Жүргізетін жұмысым:
Уақыт. Мұғалімнің іс-әрекеті. Оқушылардың іс-әрекеті.
3 минут
І. Ұйымдастыру.
«Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.»
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу
Сабақта өзін-өзі бағалау критерийлерімен таныстыру. Мұғаліммен сәлемдесу.
Көңіл көтеру, назарларын аудару
Оқушыларды түстер бойынша
3-топта бөлініп, отырғызу.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады
4 минут Үй тапсырмасын тексеру, формативті бағалау. Үй тапсырмасын оқытып, талдау
7 минут
І Қызығушылықты ояту
«Ой қозғау»
1-тапсырма: жұмбақты шешу
Айдында жүзеді. Тірі күміс сүзеді. (балықшы)
«Топтастыр»
І-топ: балық аттарын ІІ-топ: су қоймалары
ІІІ-топ: өзен мен теңізді салыстыр
«Болжау»
Мәтін мазмұны не туралы болуы мүмкін? Жұмбақты шешіп, балық түрлерін атап, біздің облысымыз қандай балықпен елге танымал?
Атырау қаласын екіге бөліп жатқан қай өзен?
Оқушыларды топта тапсырмалар бойынша топтастырады.
9 минут
ІІ Мағынаны тану сатысы
«Оқулықпен жұмыс»
Мәтінді түсініп оқы. Жайықтың сипатын әңгімелеу. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру
«Топтық тапсырма»
І-топ:суға байланысты тыйым сөздер айт
ІІ-топ: мақал-мәтелдер
ІІІ-топ: жұмбақ құрастыр
Мәтінді түсініп оқыту. Жайық өзенінің басталуы, мол байлығы, Ақжайық атану себебін түсіндіру.
Әр топ берілген тапсырмалар бойынша орындап, ортаға шығып талдайды.
7 минут
ІІІ Ой толғаныс сатысы
«Екі жақты күнделік»
Мәтіннен түсінгенім Мәтіннен түсінбеген терминдер
Оқушылар кестені өз беттерімен толтырады
Әр оқушы өз бетімен кестені толтырады, әр топтан бір оқушыдан шығып оқиды.
3 минут
8 минут
Сергіту сәті
Топтық жұмыс
Жаңа тақырыпты бекіту, қайталап қорытындылау
Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру
«Ортадағы қаламсап» ортаға тастаған сұрақтарға жауап беру.
4 минут
Бағалау көрсеткіштері арқылы топ басшылары топ мүшелерін бағалау.
Көрсеткіш жазылған парақша арқылы топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін жазады.
Бағалау парағы
1. «3» - мазмұнын жай, оқулық сөзімен айту
2. «4» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айту
3. «5» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айтып, кейіпкерлерге мінездеме беріп, ойын дәлелдеу
Үйге тапсырма
Мәтін мазмұнын өз сөздерімен айту.
Зинеден ауылы,
Ю.Гагарин атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Жармұханова Қаламқас Бекетқызы
Сабақтың атауы: А. Құдайбергенов. «Ақжайық»
Сілтеме: Әдебиеттік оқу. 4 сынып, Алматыкітап баспасы , 2011 ж.
Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина, Ф.С.Лекерова.
Жалпы мақсаттар: Туған жерге деген сүйіспеншілік мақтаныш сезімдерін ояту, тәрбиелеу.
Шығарманың мазмұны мен идеясын таныту. Патриоттық, отаншылдық тәрбие беру. Эстетикалық, экологиялық көзқарасының қалыптасуына әсер ету.
Оқыту нәтижесі Ел, жер, өзен, көлдерін білу арқылы әсемдікті түсінуі.
Іздену, талдау, білім көкжиегін кеңейту.
Негізгі идеялар: Күрделі сөздердің түрлері мен олардың жазылу ережесін білу.
Тапсырмалар:
І Қызығушылықты ояту
«Ой қозғау»
1-тапсырма: жұмбақты шешу
Айдында жүзеді. Тірі күміс сүзеді. (балықшы)
«Топтастыр»
І-топ: балық аттарын ІІ-топ: су қоймалары
ІІІ-топ: өзен мен теңізді салыстыр
«Болжау»
Мәтін мазмұны не туралы болуы мүмкін? ІІ Мағынаны тану сатысы.
«Оқулықпен жұмыс»
Мәтінді түсініп оқы. Жайықтың сипатын әңгімелеу. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру.
«Топтық тапсырма»
І-топ: үш көз
ІІ-топ: төрт тұлға
ІІІ-топ: жеті амалды ата
І-топ: тыйым сөздер айт
ІІ-топ: мақал-мәтелдер
ІІІ-топ: жұмбақ құрастыр ІІІ Ой толғаныс сатысы.
«Екі жақты күнделік»
Мәтіннен түсінгенім Мәтіннен түсінбеген терминдер
Оқушылар кестені өз беттерімен толтырады
Топтық жұмыс:
Жаңа тақырыпты бекіту, қайталап қорытындылау.
Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру.
Бағалау критерийі:
1. «3» - мазмұнын жай, оқулық сөзімен айту.
2. «4» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айту.
3. «5» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айтып, кейіпкерлерге мінездеме беріп, ойын дәлелдеу.
Кейінгі тапсырмалар: Өзгерістерді бағалау, қос сөздердің түрлерін ажыратуын жазба жұмыстары кезінде қадағалау;
Басқа әріптестермен ақылдасу;
Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау.
Жүргізетін жұмысым:
Уақыт. Мұғалімнің іс-әрекеті. Оқушылардың іс-әрекеті.
3 минут
І. Ұйымдастыру.
«Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.»
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу
Сабақта өзін-өзі бағалау критерийлерімен таныстыру. Мұғаліммен сәлемдесу.
Көңіл көтеру, назарларын аудару
Оқушыларды түстер бойынша
3-топта бөлініп, отырғызу.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады
4 минут Үй тапсырмасын тексеру, формативті бағалау. Үй тапсырмасын оқытып, талдау
7 минут
І Қызығушылықты ояту
«Ой қозғау»
1-тапсырма: жұмбақты шешу
Айдында жүзеді. Тірі күміс сүзеді. (балықшы)
«Топтастыр»
І-топ: балық аттарын ІІ-топ: су қоймалары
ІІІ-топ: өзен мен теңізді салыстыр
«Болжау»
Мәтін мазмұны не туралы болуы мүмкін? Жұмбақты шешіп, балық түрлерін атап, біздің облысымыз қандай балықпен елге танымал?
Атырау қаласын екіге бөліп жатқан қай өзен?
Оқушыларды топта тапсырмалар бойынша топтастырады.
9 минут
ІІ Мағынаны тану сатысы
«Оқулықпен жұмыс»
Мәтінді түсініп оқы. Жайықтың сипатын әңгімелеу. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру
«Топтық тапсырма»
І-топ:суға байланысты тыйым сөздер айт
ІІ-топ: мақал-мәтелдер
ІІІ-топ: жұмбақ құрастыр
Мәтінді түсініп оқыту. Жайық өзенінің басталуы, мол байлығы, Ақжайық атану себебін түсіндіру.
Әр топ берілген тапсырмалар бойынша орындап, ортаға шығып талдайды.
7 минут
ІІІ Ой толғаныс сатысы
«Екі жақты күнделік»
Мәтіннен түсінгенім Мәтіннен түсінбеген терминдер
Оқушылар кестені өз беттерімен толтырады
Әр оқушы өз бетімен кестені толтырады, әр топтан бір оқушыдан шығып оқиды.
3 минут
8 минут
Сергіту сәті
Топтық жұмыс
Жаңа тақырыпты бекіту, қайталап қорытындылау
Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру
«Ортадағы қаламсап» ортаға тастаған сұрақтарға жауап беру.
4 минут
Бағалау көрсеткіштері арқылы топ басшылары топ мүшелерін бағалау.
Көрсеткіш жазылған парақша арқылы топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін жазады.
Бағалау парағы
1. «3» - мазмұнын жай, оқулық сөзімен айту
2. «4» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айту
3. «5» - мазмұнына талдау жасай отырып, өз сөзімен айтып, кейіпкерлерге мінездеме беріп, ойын дәлелдеу
Үйге тапсырма
Мәтін мазмұнын өз сөздерімен айту.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
А. Құдайбергенов. Ақжайық
Сабақтың мақсаты: Жайық өзенінің тарихы туралы мағлұмат беру, мәтін мазмұнын меңгерту, ойын жинақтап айтуға, негізгі идеяны анықтауға жетелеу. Ынтымақтастық қажеттіліктерін таныту.
Бас әріппен жазылатын сөздер
Жер - су, хайуанаттар аттарының бас әріппен жазылатынын меңгерту; қойылған сұрақтарға толық, түсінікті, дәлелді жауап беруге машықтандыру; өз ойын дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздердің жазылуы. Сөзді сөз құрамын талдау. Оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайтып тіл байлығын, ой қорыту машығын арттыру. Ұйымшылдыққа, сауаттылыққа, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден ауылы, Ю.Гагарин атындағы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Жармұханова Қаламқас Бекетқызы
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден ауылы, Ю.Гагарин атындағы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Жармұханова Қаламқас Бекетқызы
Қысқарған сөздер
Қысқарған сөздердің тұрмыста жиі қолданылып жүрген түрлерімен, олардың қысқартылу жолдарымен таныстыру. Қысқарған сөздерді толық атауымен айтқызып жаттықтыру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.